Kees van Dijk

Als goed leuk en opbouwend

Beschrijf je reiservaring

is goed al was het wel raar dat de nachtboot naar en en van Noorwegen niet besproken was waardoor we een bijna onmogelijke prestatie van 1700 kilometer in 2 dagen moesten afleggen dat de busjes die... is goed al was het wel raar dat de nachtboot naar en en van Noorwegen niet besproken was waardoor we een bijna onmogelijke prestatie van 1700 kilometer in 2 dagen moesten afleggen dat de busjes die gehuurd waren pas na 8 uur afgehaald konden worden jullie kantoor wist totaal niet wanneer dat bedrijf open of gesloten was waardoor we uiteindelijk anderhalf uur later vertrokken als de bedoeling was.
De reis was zo mooi dat hij best een aantal dagen langer had kunnen zijn maar dan wel op verschillende plaatsen overnachten een soort rondreis dus.
We hadden op vrijdag de busjes al op kunnen halen.
Dus is het wel aardig van een reis buro een beetje huiswerk doet

Laurens van der Velde

Een hele fijne christelijke reisorganisatie, wat ik iedere christen aan zou raden om mee mee te gaan.

Beschrijf je reiservaring

Het was een prachtige ervaring.

Irene Weiden

Een goede reisorganisatie.

Beschrijf je reiservaring

Wat is Ierland een prachtig land. We hebben veel gezien en kunnen doen daar.

Fabian van de Water

Avontuurlijk, mooi natuur mooie steden

Beschrijf je reiservaring

leuke en gezellige mensen die ik steeds beter heb leren kennen, ik was erg blij dat de groep niet te groot was

Matthea Damsteeg

Christelijke reisorganisatie die staat voor een actieve vakantie.

Beschrijf je reiservaring

Positieve reiservaring. Fijne groep van verschillende gelovigen. Fijne reisleiding.

Rutger Lenstra

Goede reisorganisatie met gevarieerde reizen en goede info voorziening.

Beschrijf je reiservaring

Busjes aan de oude kant. Verder prima reis gehad. Accommodatie prima als je van stilte en afgelegen plek houd. Voor mij te stil en weinig beleving.

Mats van de Hoef

Avontuurlijk

Beschrijf je reiservaring

Het was een verrassend leuke reis met goede begeleiding en genoeg keuze in de activiteiten. Het is in een mooie omgeving en je leert veel over jezelf en andere.

Agnes Brugmans

Interessante reisorganisatie voor christenen

Beschrijf je reiservaring

Veel gezien en gedaan, veel gereden. Eigenlijk te ver met de route die Amarant hiervoor heeft gekozen. Landschap in Noorwegen geweldig.

Astrid de Groot

Beschrijf je reiservaring

De reis van en naar Noorwegen viel tegen: veel te lange dagen in de busjes. Noorwegen is een prachtig land! Mooie wandelingen gemaakt en leuke plekjes bezocht, mede dankzij de reisleider.
De reis van en naar Noorwegen viel tegen: veel te lange dagen in de busjes.
Jammer dat er maar 1 logeeradres was in Noorwegen. Het land is zo groot en zo mooi, dat je beter een aantal dagen op verschillende locaties kunt zitten. De reis mag dan gerust iets langer duren, bijv. 2 of 3 plekken waar je 4 of 5 dagen blijft.

Kees Jutte

Actief erop uit met andere broers en zussen om samen vakantie te vieren in een mooie omgeving.

Beschrijf je reiservaring

De reis is ook wat je er samen van maakt. Van onbekende mensen uit andere delen van Nederland elkaars gaven & talenten, karakter en geloof leren kennen, samen optrekken en gesprekken aan te gaan.... De reis is ook wat je er samen van maakt. Van onbekende mensen uit andere delen van Nederland elkaars gaven & talenten, karakter en geloof leren kennen, samen optrekken en gesprekken aan te gaan. Elkaar aanvullen en ieder een plekje gunnen. In dit spel is een reisleider belangrijk met kennis van de reisomgeving, de wensen, de grenzen en mensenkennis, zodat ieder zich thuis voelt op de reis.