Jan Harbers

Amarant reizen goed georganiseerd. Met goede informatie en heeft goede reisleiders.

Beschrijf je reiservaring

Naar verwachting intensief. Bijzonder landschap. Qua comfort precies goed. De voor de hutten is hoog wat eten betreft. De locaties van de hutten was prima.

Klaas van Dam

Actief en avontuurlijk

Erg mooie huttentrektocht

Thomas den Besten

Een organisatie met actieve reizen en superleuke reisgenoten.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb 12 dagen lang genoten. Fijne afwisseling van ontspanning en actief. Enorm gezellig met een hele diverse en leuke groep.

Beschrijf je reiservaring

Mooie huttentocht. Dagen vooraf in Mittersil waren niet nodig (liever direct echt de berg op). Leuke groep en meestal goed weer

Paul Uitbeijerse

Het is een leuke ervaring maar de omschrijving is onvolledig en soms war wazig

Beschrijf je reiservaring

het was een actieve vakantie we hebben o.a. ge mountainbiked en ge canod

Ruben Kuperus

Actieve vakantie, lekker buiten in mooie omgeving met leuke mensen

Beschrijf je reiservaring

De halve huttentocht was een mooie vakantie met afwisselend weer en een mooie locatie om de vakantie te beginnen. Maar voor begon het pas echt toen we de berg op gingen. Een simpel leven van... De halve huttentocht was een mooie vakantie met afwisselend weer en een mooie locatie om de vakantie te beginnen. Maar voor begon het pas echt toen we de berg op gingen. Een simpel leven van wandelen, eten en slapen, actief maar ook heerlijk ontspannen en weinig zorgen voor een week :-)

Wietske

Kleine christelijke reisorganisatie die zich richt op actieve reizen

Beschrijf je reiservaring

Gezellige vakantie gehad met een leuke groep op het mooie eiland Terschelling

Albert

Toegankelijke reisorganisatie met een christelijk karakter

Beschrijf je reiservaring

Het was een mooie reis waar we veel mooie natuur: Bergen, watervallen en dieren hebben gezien en het was een gezellige groep.

Tim den Besten

Gezellig maar wel duur

Beschrijf je reiservaring

Leuke groep, uitstekend voorbereide reisleider, schitterend gebied