Gerdie de Vos

Een no-nonsense reisorganisatie, die christelijke actieve reizen aanbied

Beschrijf je reiservaring

Het was een gezellige, actieve kampeervakantie. Veel kunnen wandelen! En gezellig samen je eigen potje kunnen koken op de camping.

Anton de Bruijn

Een organisatie die zich inzet om van je vakantie een mooie ervaring te maken.

Beschrijf je reiservaring

De omgeving was prachtig en nodigde uit tot veel activiteiten. We hebben als groep veel met elkaar ondernomen. De camping was een mooie basis om steeds weer op terug te komen. Het steeds weer met... De omgeving was prachtig en nodigde uit tot veel activiteiten. We hebben als groep veel met elkaar ondernomen. De camping was een mooie basis om steeds weer op terug te komen. Het steeds weer met elkaar zorgen voor eten en activiteiten zorgde ervoor dat we een hechte groep vormde die van elkaar de krachten en kwaliteiten benutten.

Gert-Jaap van Meeuwen

Een handige organisatie om christelijke jongeren op een vakantie bij elkaar te brengen

Beschrijf je reiservaring

Ik vond het een prachtige reis/omgeving. Heb echt genoten

A. Noniem

Op basis van mijn ervaring een matige reisorganisaties. Maar de reis was erg leuk.

Beschrijf je reiservaring

Leuke reis met veel afwisseling, het weer viel gelukkig heel erg mee.

Inge van Hetende

Goed georganiseerd organistie.

Mooi, leuke, gezellige, reis

Karin Mulder

Fijne organisatie met heerlijke vakantie(s) en nieuwe mensen leren kennen!

Beschrijf je reiservaring

Een heerlijke reis gehad met leuke mensen! Fantastische reisleidster, die er mede voor zorgt dat je een fantastische vakantie hebt. Ze regelt alles wat we wilden doen. Een heerlijke week op Guernsey... Een heerlijke reis gehad met leuke mensen! Fantastische reisleidster, die er mede voor zorgt dat je een fantastische vakantie hebt. Ze regelt alles wat we wilden doen. Een heerlijke week op Guernsey gehad, prachtige bestemming om vakantie te vieren. De afwisseling van cultuur, natuur, het campingleven en aandacht voor het geloof past goed bij mij!

Rosemarie van Leeuwen

Ontzettend gezellige groepsreizen! Heerlijk sfeertje, fijne mensen en altijd een goed gesprek.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een ontzettend fijne 9 dagen gehad. De groep was een ontzettend fijne en gezellige groep. Zelden het gevoel gehad dat het zo snel 1 groep was. Alles samen doen werkt daar natuurlijk in mee.... Ik heb een ontzettend fijne 9 dagen gehad. De groep was een ontzettend fijne en gezellige groep. Zelden het gevoel gehad dat het zo snel 1 groep was. Alles samen doen werkt daar natuurlijk in mee. Mooie dingen gezien, goeie wandelingen gemaakt, historisch en gezellig!

Wilbert van de Weerd

Een active Gezellige vakantie

Beschrijf je reiservaring

Elke dag wat leuks gedaan

Niek van der Graaf

Reizen met Amarant is gezellig

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een goede reis gehad de sfeer was gezellig en we hebben leuke activiteiten gedaan

Arie Verschoor

Ik heb eerder de ervaring dat amarant een fijne organisatie is die bij me past. Maar ik vond de vakantie dit jaar tegenvallen.

Beschrijf je reiservaring

De reisleiding vond ik tegenvallen. Ze waren erg druk. We kregen soms de opdracht om dingen zelf te regelen en dit lukte dan niet goed. Bijv. bellen naar een restaurant om uit eten te gaan. We... De reisleiding vond ik tegenvallen. Ze waren erg druk. We kregen soms de opdracht om dingen zelf te regelen en dit lukte dan niet goed. Bijv. bellen naar een restaurant om uit eten te gaan. We kregen ook laat de mail met informatie. De reisleiders zijn op het laatste moment veranderd. Ik had eerder een mail gestuurd of ik een paklijst kon krijgen. Deze kreeg ik pas twee dagen van te voren en dit geeft mij stress.