Gewoon goed

Beschrijf je reiservaring

Fijne vakantie gehad. Mooie omgeving, lekker veel gewandeld en prettige groepsgenoten.

Margrietha Sikma

Kleine interkerkelijke organisatie met prachtige actieve vakanties.

Beschrijf je reiservaring

Heerlijk genoten in de natuur van Noorwegen met een gezellige groep .

Jürgen Schröder

Een christelijke reisorganisatie met actieve reizen.

Beschrijf je reiservaring

Veel gewandeld waarbij we weinig mensen tegenkwamen. Zelf koken in de hutten. Onverwacht nog een dag in Oslo doorgebracht.

Gezellig, kleinschalig, vrijblijvend voor dagexcursies, christelijk, en sportief...

Beschrijf je reiservaring

Het was een fijne reis, veel gewandeld, maar niet te zwaar, doordat ik kon kiezen in de zwaarte. Genoten van de warmte, en zelfs ook nog van sneeuw....

de Koning

Toffe organisatie

Prima!

Jetty Renkema

Sportief - christelijk - vrij

Beschrijf je reiservaring

veel persoonlijke vrijheid, wel groepsbinding; prachtige bestemming, ruime vakantieboerderij; voor herhaling vatbaar

Willemijn van Donk

Jan Peter Willemsen

Basic, samen genieten, nieuwe mensen ontmoeten

Beschrijf je reiservaring

Zwitserlandreis, prachtige omgeving, leuke groep

Vera

Een nieuw avontuur aangaan met een groep christelijke jongeren in een indrukwekkend land!

Beschrijf je reiservaring

Op vakantie naar Marokko was een hele mooie en indrukwekkende ervaring! Een prachtig land met lieve, gastvrije mensen en lekker eten. Er waren chauffeurs geregeld die goed konden rijden en die ons... Op vakantie naar Marokko was een hele mooie en indrukwekkende ervaring! Een prachtig land met lieve, gastvrije mensen en lekker eten. Er waren chauffeurs geregeld die goed konden rijden en die ons veel van het land hebben laten zien. Doordat we bij veel verschillende gastgezinnen waren, op soms afgelegen plekken, hebben we gezien hoe de Marokkaanse cultuur is en hoe de mensen zijn.

Neeltje

Christelijke reisorganisatie met actieve reizen

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een prachtige reis naar het Lake District gehad. Al wandelend genoten van de mooie omgeving. Af en toe ook lekker afgewisseld met wat cultuur. Weer een gezellige groep en een goede reisleider.