Thomas Steenbergen

Een reis om nooit te vergeten. Waar iedereen elkaar in zijn eigen waarde houd en accepteert hoe je bent.

Beschrijf je reiservaring

Een geweldige reis om nooit te vergeten

Maria van Middelkoop

Ik moest huilen onderweg naar huis omdat ik langer wou blijven

Beschrijf je reiservaring

Echt geweldig, mooie gesprekken gehad, prachtige plekken gezien en mooie vrienden aan over gehouden

Mirjam Bouman

Kleinschalige actieve vakanties in de natuur.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een prima reis gehad. Het was een mooie omgeving en een leuke groep. Mijn ervaring met de reisleider was minder positief.

Arno de Groot

Jan Oostdijk

Kan ik na één reis niet zeggen.

Beschrijf je reiservaring

Prima. Fijne groep, iedere dag actief.

Sandra

Christelijke reisorganisatie. Onze kampeervakantie was wat aan de primitieve kant en er waren helaas wel met wat minpunten tijdens mijn reis.

Beschrijf je reiservaring

De reiservaring was niet zo geweldig (m.n. reisleiding en tenten die wat aan de primitieve kant waren). Gelukkig hadden we wel een hele leuke groep die heel veel 'minpunten' compenseerde. En we... De reiservaring was niet zo geweldig (m.n. reisleiding en tenten die wat aan de primitieve kant waren). Gelukkig hadden we wel een hele leuke groep die heel veel 'minpunten' compenseerde. En we organiseerden zelf gewoon leuke activiteiten, waardoor ik wel ontzettend heb genoten.

Gerdie de Vos

Een no-nonsense reisorganisatie, die christelijke actieve reizen aanbied

Beschrijf je reiservaring

Het was een gezellige, actieve kampeervakantie. Veel kunnen wandelen! En gezellig samen je eigen potje kunnen koken op de camping.

Anton de Bruijn

Een organisatie die zich inzet om van je vakantie een mooie ervaring te maken.

Beschrijf je reiservaring

De omgeving was prachtig en nodigde uit tot veel activiteiten. We hebben als groep veel met elkaar ondernomen. De camping was een mooie basis om steeds weer op terug te komen. Het steeds weer met... De omgeving was prachtig en nodigde uit tot veel activiteiten. We hebben als groep veel met elkaar ondernomen. De camping was een mooie basis om steeds weer op terug te komen. Het steeds weer met elkaar zorgen voor eten en activiteiten zorgde ervoor dat we een hechte groep vormde die van elkaar de krachten en kwaliteiten benutten.

Gert-Jaap van Meeuwen

Een handige organisatie om christelijke jongeren op een vakantie bij elkaar te brengen

Beschrijf je reiservaring

Ik vond het een prachtige reis/omgeving. Heb echt genoten

A. Noniem

Op basis van mijn ervaring een matige reisorganisaties. Maar de reis was erg leuk.

Beschrijf je reiservaring

Leuke reis met veel afwisseling, het weer viel gelukkig heel erg mee.