AM Solutions

Duur voor operational lease

Alphabet

Nou ja ik lease al 3 jaar auto bij hun en opeens zeggen ze tegen mij dat ik auto moet inleveren als contract afgelopen is omdat ik een bedraag aflost wat niet eens zoveel is schandalig ik voel me... Nou ja ik lease al 3 jaar auto bij hun en opeens zeggen ze tegen mij dat ik auto moet inleveren als contract afgelopen is omdat ik een bedraag aflost wat niet eens zoveel is schandalig ik voel me net een crimineel behandelt ik heb altijd netjes betaald en dan laten ze me opeens in het modder zakken er is vast wel een ander die het waarde van me geld inzie als vaste klant ben ik nog nooit zo slecht behandeld lease niks bij hun het klink alemaal zo leuk maar is het niet

Reactie Alphabet Private Lease:

Heel graag hadden we weer een overeenkomst met je aangegaan. Wij vinden het erg belangrijk dat de overeenkomst tussen jou en Alphabet verantwoord is voor beide partijen. Minimale voorwaarde hiervoor... Heel graag hadden we weer een overeenkomst met je aangegaan. Wij vinden het erg belangrijk dat de overeenkomst tussen jou en Alphabet verantwoord is voor beide partijen. Minimale voorwaarde hiervoor is dat de financiële toetsing positief wordt afgerond. We vinden het jammer dat dit niet is gelukt.

Ofin Sevok

Sinds 2 jaar lease ik mijn auto bij alphabet. Vanaf de eerste maand wordt er door medewerkers verkeerde informatie doorgegeven, waardoor alles mooier lijkt dan het is. Voordat ik het contract... Sinds 2 jaar lease ik mijn auto bij alphabet. Vanaf de eerste maand wordt er door medewerkers verkeerde informatie doorgegeven, waardoor alles mooier lijkt dan het is. Voordat ik het contract afsloot werd aangegeven dat alle schades door Alphabet vergoed worden. Echter wanneer een schade te duur is worden er excuses bedacht en aangegeven dat je het toch zelf moet betalen. Schandalig bedrijf is het. Mocht je twijfelen of je bij Alphabet wil leasen? Mijn advies doe het niet!

Reactie Alphabet Private Lease:

Wat vervelend dat hier een misverstand is ontstaan. We maken er geen geheim van: je kan bij Private Lease ook andere kosten hebben dan alleen je maandbedrag. Eén van die situaties is bij schade. Is... Wat vervelend dat hier een misverstand is ontstaan. We maken er geen geheim van: je kan bij Private Lease ook andere kosten hebben dan alleen je maandbedrag. Eén van die situaties is bij schade. Is er sprake van een gedekte schade via de verzekering die niet vergoed wordt door een tegenpartij, dan is de eigen bijdrage bij schade van toepassing. Betreft het een niet via de verzekering gedekte schade, dan zijn de kosten voor jouw rekening. Ben je van mening dat wij onze afspraken niet nakomen dan is het je recht dit aanhangig te maken bij de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl

Julio

Wat een schandalige club is Alphabet. Vragen premium prijzen voor leaseauto’s en dwingen je vervolgens naar een profile tyrecenter te gaan terwijl ten tijde van het aangaan van de overeenkomst is... Wat een schandalige club is Alphabet. Vragen premium prijzen voor leaseauto’s en dwingen je vervolgens naar een profile tyrecenter te gaan terwijl ten tijde van het aangaan van de overeenkomst is toegezegd dat de auto onderhouden mag worden bij de dealer. Als je daarover belt beginnen ze klaagzang over onderhoudstarieven bij dealers. Maar mij wel een toptarief laten betalen en geen topservice leveren!
Overigens erkennen ze gewoon dat profile geen software updates kan draaien en alle klachten kan uitlezen. “Als er iets is dan brengt profile de auto naar een dealer......” en hoe weet je of er iets is, als je niet eens alles kan uitlezen?!
Baggertent! Hoop dat jullie ten onder gaan aan dit wanbeleid!

Reactie Alphabet Private Lease:

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij verwachten van onze bestuurders dat zij als een goed huisvader omgaan met de auto. Uiteraard kunt u als bestuurder hetzelfde verwachten van Alphabet als... Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij verwachten van onze bestuurders dat zij als een goed huisvader omgaan met de auto. Uiteraard kunt u als bestuurder hetzelfde verwachten van Alphabet als eigenaar van de auto. Wij hebben dan ook het volste vertrouwen in Profile als leverancier van de door ons gewenste diensten.
Ben u van mening dat wij onze afspraken niet nakomen dan is het uw recht dit aanhangig te maken bij de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl

Ron Vink

Na 2 jaar probleemloos rijden en prima onderhoud bij de renaultdealer kwam er in jaar 3 een pilot om het onderhoud te laten doen bij Profil !! Ik meteen bellen dat ik daar geen vertrouwen in had... Na 2 jaar probleemloos rijden en prima onderhoud bij de renaultdealer kwam er in jaar 3 een pilot om het onderhoud te laten doen bij Profil !! Ik meteen bellen dat ik daar geen vertrouwen in had want ik zou mijn eigen auto NOOIT daar naar toe brengen. Na het bellen mocht ik toch mijn auto naar de Renaultdealer brengen. Nu krijg ik weer een oproep voor onderhoud en MOET ik hem brengen naar PROFIL. Ik heb geen vertrouwen in dit bedrijf. Het resultaat is dat ik nooit meer in zee wil met Alphabet omdat ik vind dat ze aan misleiding doen. Met afsluiten van het contract was gezegd door de telefoon dat het onderhoud bij de dealer zou gebeuren en nu bij Profil.....bezuinigen? ten kostte van mijn service. bah....

Ineke Delzenne

Na 3 jaar tevreden in de lease auto hebben gereden en deze te hebben ingeleverd via een officieel inname punt zijn wij geschrokken van de creditnota. Bij inleveren auto gaf meneer aan dat onze auto... Na 3 jaar tevreden in de lease auto hebben gereden en deze te hebben ingeleverd via een officieel inname punt zijn wij geschrokken van de creditnota. Bij inleveren auto gaf meneer aan dat onze auto er nog zeer netjes uit zag en dat hij erger had gezien. Er zat een kras rechtsvoor. Dit netjes aangegeven. Reparatie van een kras is rond €150 maar door alphabet werd €450 van de borg ingehouden voor deze kras. Dit is buiten proporties en lijkt er op dat alphabet op die manier nog even wat extra geld wilt binnenharken. Ook kregen we later nog een extra factuur (maanden na reparatie) dat we nog meer moesten bij betalen voor reparatie. Officiële nota's van reparatie niet gezien. Bij geen schade enz is het prima rijden met lease. Maar anders krijg je al snel te maken met veel bijkomende addertjes/regeltjes enzovoorts.

Reactie Alphabet Private Lease:

Hartelijk dank voor je review. Inmiddels hebben we via een andere weg contact met je gehad over de kosten. Mocht je het hier toch nog even over willen hebben dan vernemen we dit graag.

Kevin

Afgelopen week na 3 jaar klant te zijn geweest mijn Kia Picanto ingeleverd bij Alphabet (private lease).

Van begin tot eind is het bedrijf erg transparant en behulpzaam geweest, nooit problemen met ze ervaren. Ook bij de afhandeling aan het einde netjes aanwezig mogen zijn bij de schadecontrole in het centrum Breda, waar de controleur met mij het resultaat doornam alvorens gezamenlijk te ondertekenen.

Ook na afhandeling contract staan ze klaar om binnen no-time mijn vragen te beantwoorden, bijvoorbeeld door een bewijs van schadevrije jaren aan te leveren.

Enige kleine minpuntje wat ik kan bedenken is dat hun online portaal wel een kleine opfrisser kan gebruiken (vooral voor gebruik op mobiel).

Indien ik opnieuw (private) lease zou overwegen, zou ik zeker weer teruggaan naar Alphabet!

M.H.

Zeer goede ervaringen, top klantenservice. Ik lease nu 3 jaar via Private Lease. Altijd alles geregeld conform afspraak. Klantenservice is goed bereikbaar en weten waar ze het over hebben. Vond het... Zeer goede ervaringen, top klantenservice. Ik lease nu 3 jaar via Private Lease. Altijd alles geregeld conform afspraak. Klantenservice is goed bereikbaar en weten waar ze het over hebben. Vond het In eerste instantie spannend om contract af te sluiten, maar ben er nu heel erg blij mee, geen addertjes onder het gras.

heras

Naar pech onderweg wordt aan je lot overgelaten beloven dat je een etenbon mag indienen vervolgens moet je daar zelf weer uren achteraan bellen ben nu bijna maand verder heb mijn geld nog niet terug

Rodney van As

Goede ervaringen met zowel bestellen als afleveren. Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. In de MyAlphabet omgeving is alle informatie over auto en contract keurig terug te vinden. En ook... Goede ervaringen met zowel bestellen als afleveren. Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. In de MyAlphabet omgeving is alle informatie over auto en contract keurig terug te vinden. En ook de app is helder en makkelijk. Kortom, zeer tevreden.