Eric

Wij hebben inmiddels 2 lease auto's. Vanaf ons eerste contact tot nu toe geen spijt met Alphabet! Alles verliep soepel. Ze zijn behulpzaam als je vragen dan wel opmerkingen hebt. Kortom super... Wij hebben inmiddels 2 lease auto's. Vanaf ons eerste contact tot nu toe geen spijt met Alphabet! Alles verliep soepel. Ze zijn behulpzaam als je vragen dan wel opmerkingen hebt. Kortom super bedrijf!

C.A. Van der Perk

Professionele aanpak met goede klantgerichte communicatie. Top.

Martha van den Heuvel

Ondanks hele bijzondere omstandigheden (corona tijd ) ben ik heel goed en vriendelijk geholpen zowel telefonisch als persoonlijk bij het afleveren van de auto.

Martin Kannekens

Je wordt netje te woord gestaan en zaken worden klantvriendelijk en correct afgehandeld.

Frank

Snel en duidelijk proces

Mandy Mangel

Uitstekende verwerking van mijn nieuwe lease contract.
Zeer tevreden.

Kuin

Prima ervaring, levertijd varieerde sterk

Hans

Uitstekende lease maatschappij

Peter

Goede service, zoeken altijd naar een oplossing bij een probleem, klantvriendelijkheid top!

Bianca S.

Beste prijs / kwaliteit verhouding, zeer goede, klantvriendelijke en probleemoplossende klantenservice. Heldere facturering. Geen lange wachttijden aan de telefoon. Ik heb geen opmerkingen of... Beste prijs / kwaliteit verhouding, zeer goede, klantvriendelijke en probleemoplossende klantenservice. Heldere facturering. Geen lange wachttijden aan de telefoon. Ik heb geen opmerkingen of verbeter adviezen.