Bert Kalkhoven

Prettige ervaring goed geïnformeerd snel telefonisch contact en ook het nabellen door u is erg prettig is prettig

Witteman

Vriendelijk, snel en netjes geregeld.

Jos Jansen

Om een eerlijk en objectief oordeel te geven over mijn ervaring met Alphabet, daar is de tijd nog te kort voor geweest. Ik heb mijn nieuwe auto (Renault Clio) net een maand en die voldoet prima. Ik... Om een eerlijk en objectief oordeel te geven over mijn ervaring met Alphabet, daar is de tijd nog te kort voor geweest. Ik heb mijn nieuwe auto (Renault Clio) net een maand en die voldoet prima. Ik heb één puntje van kritiek. Ik ben bij mijn plaatselijke Renault dealer geweest voor een proefrit en na een intern telefonisch contact tussen de dealer en Alphabet, werd er aangegeven dat zij de auto mochten leveren indien ik bij Alphabet en lease contact zou afsluiten. De auto werd uiteindelijk geleverd door een dealer uit Eindhoven en ik heb nooit de mogelijkheid gehad in de aanvraag formulieren om hier een keuze in te maken. In mijn ogen niet helemaal netjes naar mijn plaatselijke Renault dealer toe.

Keurig, alles volgens afspraak.
Altijd bereikbaar voor nadere info.

M. van Lent

Zeer tevreden over Alphabet, over de informatie op de website, de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de medewerkers en de snelheid en volledigheid van de communicatie.

P.W. Poorter

Alphabet lease bedrijf is een top leasebedrijf die ik zeker kan aanbevelen. Ik ben goed en vriendelijk over alles ingelicht, en als er problemen waren, dan worden die snel en naar volle tevredenheid... Alphabet lease bedrijf is een top leasebedrijf die ik zeker kan aanbevelen. Ik ben goed en vriendelijk over alles ingelicht, en als er problemen waren, dan worden die snel en naar volle tevredenheid opgelost.
De auto bij Visscher in Culenborg opgehaald en werd er vriendelijk ontvangen.
Alles werd onder het genot van kopje koffie behandeld en uitgelegd.
Mijn auto stond in de showroom netjes onder rode hoes afgedekt, en mocht hem zelf onthullen, zelfs voor mijn vrouw stond een schitterend bos bloemen klaar.

Petra de Leeuw

In 1 woord geweldig , snel en accuraat

M.L. van der Wens

Alle informatie is helder omschreven. Autobedrijf Visscher in Culemborg zeer prettig ontvangst en uitleg. Auto meteen meegenomen. Tot op heden zeer tevreden over de moeite die gedaan word.

zuliani claudio

Heel tevreden.. goede service en klantvriendelijk

Viereck

Ik ben heel goed geholpen.