Ofin Sevok

Sinds 2 jaar lease ik mijn auto bij alphabet. Vanaf de eerste maand wordt er door medewerkers verkeerde informatie doorgegeven, waardoor alles mooier lijkt dan het is. Voordat ik het contract afsloot werd aangegeven dat alle schades door Alphabet vergoed worden. Echter wanneer een schade te duur is worden er excuses bedacht en aangegeven dat je het toch zelf moet betalen. Schandalig bedrijf is het. Mocht je twijfelen of je bij Alphabet wil leasen? Mijn advies doe het niet!

Reactie Alphabet Private Lease:

Wat vervelend dat hier een misverstand is ontstaan. We maken er geen geheim van: je kan bij Private Lease ook andere kosten hebben dan alleen je maandbedrag. Eén van die situaties is bij schade. Is er sprake van een gedekte schade via de verzekering die niet vergoed wordt door een tegenpartij, dan is de eigen bijdrage bij schade van toepassing. Betreft het een niet via de verzekering gedekte schade, dan zijn de kosten voor jouw rekening. Ben je van mening dat wij onze afspraken niet nakomen dan is het je recht dit aanhangig te maken bij de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl

Score voor Alphabet Private Lease: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee