Nvt

Communicatief met name erg goed !

Nvt

De klant wordt ook als een klant behandeld. Maw met respect.

Hans Stiemsma

Alphabet staat voor service
Fijne leasemaatschappij die goed met je meedenken

Middel

Snel,netjes,correct

Rudolf van der Haar

Zeer goede dienstverlening, vriendelijk flexibele medewerkers

Bert

Ronduit gevaarlijk!!
Je bent opeens (eenzijdig zonder enige communicatie) verplicht het onderhoud uit te laten voeren door Beun de Haas, dit omdat Alphabet de merk dealers te duur vindt. Ronduit gevaarlijk!!
Beun de Haas monteert vervolgens (Profile) de remmen verkeerd, na 3 maanden rond te hebben gereden komen ze daar achter bij de merk dealer (daar lagen de zomerbanden nog) en mocht ik absoluut niet verder rijden!
Na contact met Alphabet hoor je vervolgens niets meer, men vindt het blijkbaar normaal dat je samen met je gezin 3 maanden (dat had ook de hele lease periode zo kunnen zijn als er niet per toeval een echte monteur naar had gekeken) rondrijdt met verkeerd gemonteerde remmen, lees de verschillende reviews over dit bedrijf bij bijv. trustpilot, ook qua prijs zijn er betere alternatieven.

Reactie Alphabet Private Lease:

Hallo Bert,
Hallo Bert,
Hartelijk dank voor je review. Alphabet maakt inderdaad gebruik van servicepartners. Met deze servicepartners hebben we afgesproken dat ze onderhoud volgens voorschriften van de fabrikant uitvoeren. Als dat niet gebeurd is en tot gevaarlijke situaties heeft geleid, is dat zeer kwalijk. Daarom willen we je vragen contact met ons op te nemen via privatelease@alphabet.com of 076-5793888
Team Private Lease

Jan

Nu het laatste jaar ingegaan van mijn contract en alles verloopt naar alle tevredenheid. Het onderhoud wordt gewoon bij de merk dealer uitgevoerd. Kijk ernaar uit om onze volgende auto weer via... Nu het laatste jaar ingegaan van mijn contract en alles verloopt naar alle tevredenheid. Het onderhoud wordt gewoon bij de merk dealer uitgevoerd. Kijk ernaar uit om onze volgende auto weer via Alphabet te gaan leasen.?

R Kanters

Mooie auto