Julio

Wat een schandalige club is Alphabet. Vragen premium prijzen voor leaseauto’s en dwingen je vervolgens naar een profile tyrecenter te gaan terwijl ten tijde van het aangaan van de overeenkomst is toegezegd dat de auto onderhouden mag worden bij de dealer. Als je daarover belt beginnen ze klaagzang over onderhoudstarieven bij dealers. Maar mij wel een toptarief laten betalen en geen topservice leveren!
Overigens erkennen ze gewoon dat profile geen software updates kan draaien en alle klachten kan uitlezen. “Als er iets is dan brengt profile de auto naar een dealer......” en hoe weet je of er iets is, als je niet eens alles kan uitlezen?!
Baggertent! Hoop dat jullie ten onder gaan aan dit wanbeleid!

Reactie Alphabet Private Lease:

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij verwachten van onze bestuurders dat zij als een goed huisvader omgaan met de auto. Uiteraard kunt u als bestuurder hetzelfde verwachten van Alphabet als eigenaar van de auto. Wij hebben dan ook het volste vertrouwen in Profile als leverancier van de door ons gewenste diensten.
Ben u van mening dat wij onze afspraken niet nakomen dan is het uw recht dit aanhangig te maken bij de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl

Score voor Alphabet Private Lease: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee