Reijnen

Uitstekende service, snelle duidelijkeinfoamtie

Vink

Duidelijk en Betrokken

L Pel

Op zich wel goed, maar ze zeggen je hebt altijd een dealer onderhouden auto dat klopt niet dat vind ik een beetje jammer.

Reactie Alphabet Private Lease:

Dankjewel voor je review! We laten onze leaseauto's inderdaad niet altijd via de merkdealer onderhouden. Zo kan je in sommige gevallen bij andere service partners van Alphabet terecht. Zij zorgen... Dankjewel voor je review! We laten onze leaseauto's inderdaad niet altijd via de merkdealer onderhouden. Zo kan je in sommige gevallen bij andere service partners van Alphabet terecht. Zij zorgen ervoor dat het onderhoud volgens de voorschriften van de fabrikant wordt uitgevoerd. Met hen hebben we afgesproken dat onze klanten gratis gebruik mogen maken van haal- en brengservice. Je kunt de afspraak dan online inplannen en hoeft de deur niet uit om het onderhoud uit te laten voeren.

Bastiaan Freie

Perfecte service

Van der Meer

Beste mensen,

Vooral niet bij Alphabet een auto private leasen!
Beste mensen,

Vooral niet bij Alphabet een auto private leasen!
Op hun website staat 'geen onverwachte kosten'. Onlangs een van mijn banden kapot en vervangen door de dealer, repareren was niet meer mogelijk. Ik heb hiervoor de rekening gekregen van Alphabet en wordt er verwezen naar het contract. Wat een misleiding en voorbeeld van de bekende/beruchte paarse krokodil!
Valt me echt tegen Alphabet, na einde leasecontract zijn jullie in ieder geval deze klant kwijt!!!

Reactie Alphabet Private Lease:

Bedankt voor je feedback! Ons doel is zo duidelijk mogelijk op onze website, op het contract en in onze algemene voorwaarden aan te geven wat je mag verwachten zodat er geen sprake is van... Bedankt voor je feedback! Ons doel is zo duidelijk mogelijk op onze website, op het contract en in onze algemene voorwaarden aan te geven wat je mag verwachten zodat er geen sprake is van onverwachte kosten. We vinden het vervelend dat deze kosten je hebben verrast.

Dick v Assen

Zeer goed