Rien Geers

Zeer prettig

Tanis-Koster

Geweldig heel begripvol

Van Neer

Prima in orde (tot nu toe)

EWe

Prima helder en duidelijk

Jan Kuikstra

Heldere uitleg, vriendelijke medewerkers

Rene

Contract sinds 2 jaar. In die tijd in onderhoud bij de dealer. Wisselen van banden bij de dealer. Probleemloos. Tot april, de dealer gebeld voor grote beurt en wisselen banden. Prima toch,... Contract sinds 2 jaar. In die tijd in onderhoud bij de dealer. Wisselen van banden bij de dealer. Probleemloos. Tot april, de dealer gebeld voor grote beurt en wisselen banden. Prima toch, combineren van werkzaamheden? Meneer u heeft een aantekening bij de auto, wij mogen geen werkzaamheden uitvoeren. Wel de banden....
Alphabet gebeld, en idd eenzijdig gewoon wijziging doorgevoerd op contract. Schandalig gewoon.
Op site staat nog steeds onderhoud bij dealer-Profile-James.
Neehoor, voor banden apart naar de dealer, voor het onderhoud apart naar Profile. Kost mij dus extra tijd.
Je bent een speelbal.
En oja alvast antwoord op Alphabet, ik ben een goed huisvader dus laat Profile zeker niet mijn auto ophalen en brengen!
Merkdealer of Profile zit zeker een klasseverschil tussen.
Nog 2 jaar, en dan zeker met gillende banden terug naar mij vorige vertrouwde leasemaatschappij.

Reactie Alphabet Private Lease:

Dankjewel Rene voor je review. Het leasecontract voor jouw auto is met Alphabet aangegaan door je werkgever. Uiteraard mag je ook voor je auto van de zaak het beste van Alphabet verwachten. Jouw... Dankjewel Rene voor je review. Het leasecontract voor jouw auto is met Alphabet aangegaan door je werkgever. Uiteraard mag je ook voor je auto van de zaak het beste van Alphabet verwachten. Jouw ervaring zullen we zeker meenemen in de verdere ontwikkeling van onze zakelijke dienstverlening.

Broekman

Een goed informatief telefoon gesprek gehad.Alles wat ik wilde weten ,werd goed en duidelijk uitgelegd.

Private lease

Ervaring : prima!