Sara Kaat-Klarenbeek

De Mindset Challenge heeft mij geholpen met wat meer afstand en zachtere ogen naar het leven te kijken. Door de helderen uitleg en herkenbare onderwerpen vielen er verschillende dingen op zijn plek.... De Mindset Challenge heeft mij geholpen met wat meer afstand en zachtere ogen naar het leven te kijken. Door de helderen uitleg en herkenbare onderwerpen vielen er verschillende dingen op zijn plek. Het heeft me doen besluiten deel te nemen aan het Miracle Roadmap programma van September 2023.

Mooi inzichten

Nelleke

Heel slecht

Geef een titel aan je review

Ik vind het belachelijk ik heb alles ingevuld maar kan het niet versturen

Cindy

Ik heb de webinar geluisterd en het was alleen maar reclame. Je
Ook vond ik het alleen maar over geld voor gaan. De cursus vind ik echt te prijzig je weet niet wat je krijgt voor dat geld.

Tegenvaller

Matthieu Benistant

Ik ben echt teleurgesteld door jullie marketing benadering. Ik geloof in jullie product, maar het continu bestoken van potentiële klanten met jullie geveinsde frases, en gespeelde enthousiasme stuit... Ik ben echt teleurgesteld door jullie marketing benadering. Ik geloof in jullie product, maar het continu bestoken van potentiële klanten met jullie geveinsde frases, en gespeelde enthousiasme stuit me tegen de borst. Jullie staan ook te stuiteren, zijn laaiend enthousiast, zijn ons eeuwig dankbaar. Het is niet integer. Jullie verkopen een product. Wees daar duidelijk in en neem jullie potentiële klanten serieus. Ze zijn echt niet gek. Lopende de webinar sessies werd ik juist depressiever, vanwege jullie gespeelde "blije ei" houding.

Integriteit

Elke Pijpers

De inzichten die je krijgt zijn fantastisch. Het is ook aan jezelf om daar iets mee te gaan doen.
Het enige wat ik jammer vind is dat het commerciële aspect duidelijk merkbaar is. Voor mij voelde het wel als een zetje naar miracle roadmap, wat ik snap. Dit zou ik graag anders doen, maar hoe? Dat is een goede vraag haha.

Jullie zijn fantastisch!

Anne

Leuk om aan deel te nemen en hier eens meer over te leren. Niet alles sprak mij even veel aan, vooral dag 2 vond ik goed. Ik zie het als een kookboek; her en der een recept wat aanspreek, maar ook... Leuk om aan deel te nemen en hier eens meer over te leren. Niet alles sprak mij even veel aan, vooral dag 2 vond ik goed. Ik zie het als een kookboek; her en der een recept wat aanspreek, maar ook recepten waar ik niets mee kan. Wel erg jammer dat er elke keer weer heel veel aandacht gaat naar hun betaalde producten, maar goed … dat is tegenwoordig bij bijna alle gratis workshops.

Verander jouw mindset

Stef

Doordat de laatste avond een Zoom meeting was heb ik niet mee kunnen doen en daar baalde ik behoorlijk van. Slecht geregeld.

Zoom Mindset Challenge

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Hoi Stef, de kennissessie was inderdaad live te volgen op donderdagavond. Echter voor iedereen die deze avond niet aanwezig kon zijn, hebben we de sessie opgenomen en deze met alle deelnemers... Hoi Stef, de kennissessie was inderdaad live te volgen op donderdagavond. Echter voor iedereen die deze avond niet aanwezig kon zijn, hebben we de sessie opgenomen en deze met alle deelnemers gedeeld. Je kunt de challenge dus alsnog gewoon af maken!

Rob Janssens

Elke dag een challenge, wat een modieus gedreutel.

Geen challenges aub

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Hoi Rob, bij een challenge krijg je inderdaad iedere dag een opdracht. Jammer dat het voor jou niet heeft geholpen. We bieden verschillende tools aan, waaronder evenementen, programma's en webinars.... Hoi Rob, bij een challenge krijg je inderdaad iedere dag een opdracht. Jammer dat het voor jou niet heeft geholpen. We bieden verschillende tools aan, waaronder evenementen, programma's en webinars. Wellicht past iets anders beter bij je!

Ria Derksen

Had het voor geen goud willen missen. Heb veel opgeschreven en de video’s kijk ik nog steeds terug.

Geef een titel aan je review

Mindset Challenge heeft nu al een hele verandering ten goede teweeg gebracht voor mij.

Ik vond het een mooie en leerzame ervaring.
Vooral de shit FM om te zetten in love FM. Ik...

Ik vond het een mooie en leerzame ervaring.
Vooral de shit FM om te zetten in love FM. Ik heb echt wat uit de lessen gehaald. Pas het nu dagelijks toe. Ben blij dat ik mij hiervoor heb aangemeld.

Tim Lommerse

Geweldig!! Ik ik heb na de webinar volledig JA tegen mijzelf gezegd en me aangemeld voor de Miracle Roadmap!

Geef een titel aan je review

Ik zeg volledig JA tegen de weg naar level 3!!

Wauw, wat te gek Tim!