Andre Twigt / Blissful Balance

Zo kinderlijk eenvoudig en duidelijk uitgelegd door Arjan, dat je er gewoon mee aan de slag wil gaan

van Mindset Challenge naar Mindset Balance

CoachJC

De mindset challenge was voor meer een andere manier om te kijken naar wat ik al wiste en ook deel met mijn eigen klanten. Bovendien kwam het voor mij op de juiste moment als ik pas aan het begint... De mindset challenge was voor meer een andere manier om te kijken naar wat ik al wiste en ook deel met mijn eigen klanten. Bovendien kwam het voor mij op de juiste moment als ik pas aan het begint van een scheiding stond en het moeilijk qua emotie was. Dus weet je al alles of weet je nog niks, die challenge is helemaal geschikt. Of om je te inspireren en informeren of om je verder te brengen, bevestigen dat je op de juiste weg ben! En aansluitend je hebt een hele community achter die er is om jou te armoedige en ondersteunen.

Wonderlijk

Claudia

In herontmoet wat ik al wist maar het was een beetje vergeten. Het enthousiasme en oprechte wijze waar het werd gesproken raakte mij.
Bijzonder!
Ik als Brazilians, heb ik moeite met alle...
Bijzonder!
Ik als Brazilians, heb ik moeite met alle voorbeelden of citaten gericht op geld.
Maar...ik begrijp het wel dat een cultureel verschil is.
Momenteel heb ik geen financiële middelen om verder te gaan. Wie weet ooit?
Succes!

Geef een titel aan je review

Een dag in contact met 365 dagen succesbol!

chris

Dat je met zulke simpele stappen zulke mooie inzichten krijgt,geweldig!!

heerlijk

Greeske

Heerlijke deze Challange, veel nieuws geleerd en ook een eye opener bij level 2, Napoleon, ontdekt. Mijn verslaving aan heel veel dingen maken. Dat ga ik nog verder onderzoeken. Heel graag wil ik... Heerlijke deze Challange, veel nieuws geleerd en ook een eye opener bij level 2, Napoleon, ontdekt. Mijn verslaving aan heel veel dingen maken. Dat ga ik nog verder onderzoeken. Heel graag wil ik leven in level drie, maar dat zal nog een weg te gaan zijn.
Dankjewel voor deze Mindset Challange

Mindset Challenge

Esther

Ook al was veel al bekend bij mij, het komt dan toch weer anders binnen en geeft een verschuiving in je denken (waarna het voelen volgt). Zo werkt dat dus met je brein :-). Dankjewel voor de... Ook al was veel al bekend bij mij, het komt dan toch weer anders binnen en geeft een verschuiving in je denken (waarna het voelen volgt). Zo werkt dat dus met je brein :-). Dankjewel voor de mogelijkheid om online een paar daagjes mee te lopen met 365!

Waardevol

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dank voor je mooie review Esther en fijn dat het je toch heeft geholpen! :)

Joan

Ik heb al veel gedaan in mijn leven om te groeien. Kwam jullie "toevallig" tegen en de mindset challenge heeft mij doen bewegen om mij aan te sluiten bij de academy roadmap om nog verder te mogen... Ik heb al veel gedaan in mijn leven om te groeien. Kwam jullie "toevallig" tegen en de mindset challenge heeft mij doen bewegen om mij aan te sluiten bij de academy roadmap om nog verder te mogen groeien.
Joan

Puntje op de I

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Wat leuk om te horen Joan! En te gek dat je ook Miracle Roadmap gaat volgen :)

Corina Mos

Ik was voor het eerst bij een webinar van de 365 Academy. Het trof me hoe aansprekend en herkenbaar de voorbeelden zijn. En de weg naar een meer happy leven. Mooi programma, als je lid wordt ook... Ik was voor het eerst bij een webinar van de 365 Academy. Het trof me hoe aansprekend en herkenbaar de voorbeelden zijn. En de weg naar een meer happy leven. Mooi programma, als je lid wordt ook mensen in je eigen stad als contactpunten, prachtig krachtig!

Ontdekking

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dank voor je mooie woorden Corina!

Durna praktijk voor hypnotherapie

Eerlijk,zuiver en leerzaam

Geweldig

Angela

Een hele fijne challenge. Laagdrempelig, en op eigen tijd te volgen. Fijne begeleiding, inzichten en oefeningen.

Mindset Challenge