Maaike Hoonhout

De Miracle Roadmap is een wonderlijke reis waar ik voor mijn gevoel nog midden in zit, ook al is het programma afgerond. Ik heb tijdens de online sessies van Arjan veel opgestoken over hoe de psyche... De Miracle Roadmap is een wonderlijke reis waar ik voor mijn gevoel nog midden in zit, ook al is het programma afgerond. Ik heb tijdens de online sessies van Arjan veel opgestoken over hoe de psyche van de mens werkt, onze geautomatiseerde reacties en overlevingsstrategieën en de tools gekregen hoe patronen te doorbreken. De livedagen met oa. David, Emanuela en Patrick waren vol verbinding en eyeopeners door oefeningen. Ik heb kennisgemaakt met o.a. EFT en familieopstellingen. Tijdens de Deep Dive over Rouw heb ik een diepe heling ervaren van mijn rouwwond. Dit was een optelsom van alle lessen en inzichten die ik de afgelopen maanden had geleerd, niet alleen bij MRM, maar die avond viel bij mij het ‘kwartje’ en daar ben ik heel dankbaar voor. Vanuit mijn hernieuwde perspectief ga ik met liefde en milde ogen naar mezelf en de wereld verder op reis. De reis waar ik precies op het juiste moment op de juiste plek ben. Altijd. En dat geldt voor iedereen. Ik gun iedereen deze reiservaring op zijn pad. ❤️

Geef een titel aan je review

Je bent altijd op tijd in jouw leven

Bianca

Zo een waardevolle ervaring. Ik leer steeds beter om in balans te blijven in geven, ik mag steeds beter ontvangen, in een fijne community mogen delen en met Liefde ont-moeten.

Geef een titel aan je review

Geven, ontvangen, delen en ont-moeten

Carola van Trotsenburg

Dankbaar dat ik deze reis heb mogen meemaken 🙏🏻.
Dankbaar dat ik deze reis heb mogen meemaken 🙏🏻.
Het heeft me zoveel inzichten gegeven (van SHIT-FM naar SOUL-FM en wat dat teweeg brengt) en een hele fijne innerlijke rust opgeleverd. De warmte, liefde, veiligheid (sacred space) en superfijne energie op de live-dagen zijn zo inspirerend!
Ik verheug me nu al op de start van de nieuwe Miracle Roadmap in februari 2024.

Miracle Roadmap - het mooiste cadeau aan jezelf

Hilda de Bie

Het beste kado wat ik mezelf ooit heb gegeven. Mijn leven wordt steeds leuker en lichter ondanks dat ik voor de 3de keer kanker heb, in 5 jaar tijd. Ik voel me sterk en krachtig. Ik ga voor 100%... Het beste kado wat ik mezelf ooit heb gegeven. Mijn leven wordt steeds leuker en lichter ondanks dat ik voor de 3de keer kanker heb, in 5 jaar tijd. Ik voel me sterk en krachtig. Ik ga voor 100% genezing in 100% vertrouwen. Volgend jaar ben ik er weer bij. Iedereen bedankt voor deze mooie reis. ❤️🙏

Miracle Roadmap

Yvette

Kennissessie "leven zonder stress" leek vanaf de start een positieve insteek te hebben, maar 't bleek na 'n uur vooral 'n verkooppraatje voor de Miracle Roadmap. Na anderhalf uur ben ik maar... Kennissessie "leven zonder stress" leek vanaf de start een positieve insteek te hebben, maar 't bleek na 'n uur vooral 'n verkooppraatje voor de Miracle Roadmap. Na anderhalf uur ben ik maar afgehaakt. Helaas.

Verkooppraatje

Rutger

Ik zit nu in het laatste deel van de Miracle Roadmap, en het bevalt me ontzettend goed. Wat een mooie inzichten, liefde en energie krijg je hiervan, echt fantastisch, en ik kan het iedereen... Ik zit nu in het laatste deel van de Miracle Roadmap, en het bevalt me ontzettend goed. Wat een mooie inzichten, liefde en energie krijg je hiervan, echt fantastisch, en ik kan het iedereen aanraden. Werkelijk waar een van de meest schitterende reizen die ik ooit gemaakt heb. 365 Dagen Succesvol is wat mij betreft een echte aanrader❤️

Ongelofelijk tof!

Karin Bronwasser

Diep dankbaar voor deze reis. Zulke mooie stappen gezet. A wat of life.. liefde. Ik ga nog een ronde doen ❤️ de positiviteit en liefde is zo voelbaar. Diep diep dankbaar 🙏 David en Arjan. Jullie... Diep dankbaar voor deze reis. Zulke mooie stappen gezet. A wat of life.. liefde. Ik ga nog een ronde doen ❤️ de positiviteit en liefde is zo voelbaar. Diep diep dankbaar 🙏 David en Arjan. Jullie zijn kanjers en dank Arjan dat je me zag en dat ik die mooie poster mocht voorlezen. Gezien worden was een thema… en jij zag me 🙏❤️ Karin

Diep dankbaar

Anna

De 4 maanden Miracle roadmap zijn er heel veel kleine én grote miracles in mijn leven gekomen. Om van het pad te stappen van de shitFM en te stappen op de soulFM. Het programma is een hele... De 4 maanden Miracle roadmap zijn er heel veel kleine én grote miracles in mijn leven gekomen. Om van het pad te stappen van de shitFM en te stappen op de soulFM. Het programma is een hele duidelijke en compacte manier van zelfontwikkeling. Direct inzetbaar en door de veelzijdigheid is het altijd weer een verassing wat het team van 365 voor je in petto heeft! Zo sta je op één dag bijvoorbeeld open voor iets waar je nog nooit zo bewust van bent geweest, wat voelt als een vrije verlossing. Tintelt je hele lijf door een ademhalingsmeditatie en sta je op het andere moment in de polainse op een Hollandstalig feestnummer. Ik zeg, gun dit programma je zelf en je zult nooit spijt hebben!

Een unieke reis!

Marjolein van der Waal

Deelname aan Miracle Roadmap is het mooiste cadeau wat je jezelf kunt geven. Door Miracle Roadmap heb ik de weg terug naar mezelf gevonden, ontdekt dat ik er helemaal mag zijn zoals ik ben. Ik heb... Deelname aan Miracle Roadmap is het mooiste cadeau wat je jezelf kunt geven. Door Miracle Roadmap heb ik de weg terug naar mezelf gevonden, ontdekt dat ik er helemaal mag zijn zoals ik ben. Ik heb zoveel liefde, verbinding, magie en spiritualiteit ervaren, zonder dat het echt zweverig is. Daarmee is het een programma voor iedereen. Je komt echt tot de kern van jezelf, of je nu al jaren therapie of coaching hebt gehad of voor het eerst aan de slag gaat met persoonlijke ontwikkeling, het maakt niet uit!

365 Miracle Roadmap 2023

Hester

Ik heb de Miracle Roadmap ervaren als een heel warm bad, waarin ik ontzettend veel waardevolle inzichten heb gekregen, die ik bovendien ook nog heel makkelijk praktisch kan toepassen. Het is heel... Ik heb de Miracle Roadmap ervaren als een heel warm bad, waarin ik ontzettend veel waardevolle inzichten heb gekregen, die ik bovendien ook nog heel makkelijk praktisch kan toepassen. Het is heel diepgaand, zonder zweverig te zijn. David en Arjan overanalyseren problemen niet, maar helpen je "probleem-blik" los te laten. Ze vertellen niet wat de oplossing is, maar geven handvatten om jouw eigen pad te lopen op weg naar het leven dat je graag wilt. Op jouw eigen manier, op je eigen tempo. En dat samen met een heleboel andere, gelijkgestemde mensen in een energie die ontzettend stimulerend en inspirerend is! De Miracle Road Map zorgt voor meer verbinding met jezelf, je dierbaren en de wereld om je heen.

Een prachtige reis