Stef

Doordat de laatste avond een Zoom meeting was heb ik niet mee kunnen doen en daar baalde ik behoorlijk van. Slecht geregeld.

Zoom Mindset Challenge

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Hoi Stef, de kennissessie was inderdaad live te volgen op donderdagavond. Echter voor iedereen die deze avond niet aanwezig kon zijn, hebben we de sessie opgenomen en deze met alle deelnemers... Hoi Stef, de kennissessie was inderdaad live te volgen op donderdagavond. Echter voor iedereen die deze avond niet aanwezig kon zijn, hebben we de sessie opgenomen en deze met alle deelnemers gedeeld. Je kunt de challenge dus alsnog gewoon af maken!

Rob Janssens

Elke dag een challenge, wat een modieus gedreutel.

Geen challenges aub

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Hoi Rob, bij een challenge krijg je inderdaad iedere dag een opdracht. Jammer dat het voor jou niet heeft geholpen. We bieden verschillende tools aan, waaronder evenementen, programma's en webinars.... Hoi Rob, bij een challenge krijg je inderdaad iedere dag een opdracht. Jammer dat het voor jou niet heeft geholpen. We bieden verschillende tools aan, waaronder evenementen, programma's en webinars. Wellicht past iets anders beter bij je!

Ria Derksen

Had het voor geen goud willen missen. Heb veel opgeschreven en de video’s kijk ik nog steeds terug.

Geef een titel aan je review

Mindset Challenge heeft nu al een hele verandering ten goede teweeg gebracht voor mij.

Ik vond het een mooie en leerzame ervaring.
Vooral de shit FM om te zetten in love FM. Ik...

Ik vond het een mooie en leerzame ervaring.
Vooral de shit FM om te zetten in love FM. Ik heb echt wat uit de lessen gehaald. Pas het nu dagelijks toe. Ben blij dat ik mij hiervoor heb aangemeld.

Tim Lommerse

Geweldig!! Ik ik heb na de webinar volledig JA tegen mijzelf gezegd en me aangemeld voor de Miracle Roadmap!

Geef een titel aan je review

Ik zeg volledig JA tegen de weg naar level 3!!

Wauw, wat te gek Tim!

José

Na deze challenge voel ik de verbinding waar ik hard voor gewerkt heb afgelopen jaren. En durf ik meer van mezelf te laten zien en te zeggen wat ik wel of niet nodig vind.

Mindset Challenge

Marie

Minder piekeren: de meditatie met de blaadjes op het water

VRIJ HOOFD

Paula Brans

Ik vond de verschillende levels heel inzichtelijk! Ook de oefening met negatieve gedachten gebruik ik nog steeds. Ik voel dan weer de ruimte komen om te "verwonderen". Ik ben me er meer bewust van... Ik vond de verschillende levels heel inzichtelijk! Ook de oefening met negatieve gedachten gebruik ik nog steeds. Ik voel dan weer de ruimte komen om te "verwonderen". Ik ben me er meer bewust van in welk level ik soms zit en kan dan weer switchen naar level 1.

grip op negatieve gedachten

Mark

Vroeger in de kerk kwam de collectebus ook altijd aan het einde van de dienst.

Geef een titel aan je review

Wat een selectieve reclame over vooral geld

Elisabeth

Vandaag is bij mij een prachtige bos bloemen bezorgd als waardering en dank v.h. aanmelden v d. Miracle Roadmap.
Ik ben blij verrast en waardeer deze attentie enorm.🥰
Het had op geen...
Ik ben blij verrast en waardeer deze attentie enorm.🥰
Het had op geen beter moment kunnen komen.
Het is een bitterzoete dag.
Vandaag is de 15e verjaardag van mijn enige kleinzoon Finley. Hij woont in Ierland.
Hij is ook de enige zoon van mijn enige zoon Franklin. Wij missen Franklin al 5 jaar enorm.
Hij heeft helaas zelf een einde aan zijn leven gemaakt.
Ondanks of wellicht dankzij zijn dood ben ik overtuigd dat wonderen gebeuren.
De mooie bloemen verzachten de pijn op een dag als vandaag.
❤️DANK EN VEEL LIEFS😘💞

Boeket bloemen.💐

Marye

Heel fijn om mee te doen met de mindset challenge! Dank jullie wel, het heeft mij een goed gevoel gegeven en inzicht gebracht hoe je kan accepteren wie je altijd al bent geweest en sterker kan... Heel fijn om mee te doen met de mindset challenge! Dank jullie wel, het heeft mij een goed gevoel gegeven en inzicht gebracht hoe je kan accepteren wie je altijd al bent geweest en sterker kan worden. Verhelderend en inspirerend!

Verhelderend en inspirerend