Joan van Duyn

Bij ieder 365 event ben ik weer geraakt door de liefde en het samen onderweg zijn. En wat ik heel bijzonder vind is om in een zaal van misschien wel 1000 mensen zoveel rust en verbondenheid te... Bij ieder 365 event ben ik weer geraakt door de liefde en het samen onderweg zijn. En wat ik heel bijzonder vind is om in een zaal van misschien wel 1000 mensen zoveel rust en verbondenheid te voelen. Ik heb zoveel mooie mensen ontmoet. We doen t echt samen!

Samen

Ingrid van Hest

Intussen heb ik meerdere events gevolgd bij 365 en stuk voor stuk zijn ze geweldig georganiseerd, heb ik elke keer enorm veel inzichten, is de sfeer zoooo liefdevol en vol met energie en loop ik met... Intussen heb ik meerdere events gevolgd bij 365 en stuk voor stuk zijn ze geweldig georganiseerd, heb ik elke keer enorm veel inzichten, is de sfeer zoooo liefdevol en vol met energie en loop ik met een open, harmonieus en liefdevol hart naar buiten. Dat dit kan door zulke simpele oefeningen en door naar stilte te gaan. Ik ben dankbaar naar het team, mijn naasten en het leven. Ik gun dit jou ook. Kom je ook?

365 Dagen Succesvol

Sandra Bouwmans/ BeSunny

Miracle Roadmap is zo’n prachtige herinnering aan hoe het bedoeld is in het leven. Dat we in vertrouwen met elkaar mogen verbinden, dat the universe has my back, dat we het samen doen. Spiritueel én... Miracle Roadmap is zo’n prachtige herinnering aan hoe het bedoeld is in het leven. Dat we in vertrouwen met elkaar mogen verbinden, dat the universe has my back, dat we het samen doen. Spiritueel én praktisch. Zo waanzinnig mooi. Het is de verdiepende onderstroom in mijn bestaan: echt a way of live.

Miracle roadmap

Kroonenburg

Heb jullie artikel gelezen 5 stappen vergeven.
Slecht artikel dat geschreven is en gebaseerd op allerlei mixen van nlp en sience tolegy.
De schrijver verward nogal wat dingen. Heb jullie artikel gelezen 5 stappen vergeven.
De schrijver verward nogal wat dingen.
Vergeven komt uit je hart naar degene toe die je wil vergeven met oprechte spijt.
Je kunt jezelf niet vergeven om jezelf te vergeven.
Zo makkelijk werkt dat niet in 5 stappen.
Dit los je niet op met een kaartje zo ik ben er vanaf.
Das biechten u zijt vergeven.
Dus gelul
Alex Kroonenburg
alex.kroonenburg@planet.nl

Vergeven

Sara Kaat-Klarenbeek

De Mindset Challenge heeft mij geholpen met wat meer afstand en zachtere ogen naar het leven te kijken. Door de helderen uitleg en herkenbare onderwerpen vielen er verschillende dingen op zijn plek.... De Mindset Challenge heeft mij geholpen met wat meer afstand en zachtere ogen naar het leven te kijken. Door de helderen uitleg en herkenbare onderwerpen vielen er verschillende dingen op zijn plek. Het heeft me doen besluiten deel te nemen aan het Miracle Roadmap programma van September 2023.

Mooi inzichten

Nelleke

Heel slecht

Geef een titel aan je review

Ik vind het belachelijk ik heb alles ingevuld maar kan het niet versturen

Cindy

Ik heb de webinar geluisterd en het was alleen maar reclame. Je
Ook vond ik het alleen maar over geld voor gaan. De cursus vind ik echt te prijzig je weet niet wat je krijgt voor dat geld.

Tegenvaller

Matthieu Benistant

Ik ben echt teleurgesteld door jullie marketing benadering. Ik geloof in jullie product, maar het continu bestoken van potentiële klanten met jullie geveinsde frases, en gespeelde enthousiasme stuit... Ik ben echt teleurgesteld door jullie marketing benadering. Ik geloof in jullie product, maar het continu bestoken van potentiële klanten met jullie geveinsde frases, en gespeelde enthousiasme stuit me tegen de borst. Jullie staan ook te stuiteren, zijn laaiend enthousiast, zijn ons eeuwig dankbaar. Het is niet integer. Jullie verkopen een product. Wees daar duidelijk in en neem jullie potentiële klanten serieus. Ze zijn echt niet gek. Lopende de webinar sessies werd ik juist depressiever, vanwege jullie gespeelde "blije ei" houding.

Integriteit

Elke Pijpers

De inzichten die je krijgt zijn fantastisch. Het is ook aan jezelf om daar iets mee te gaan doen.
Het enige wat ik jammer vind is dat het commerciële aspect duidelijk merkbaar is. Voor mij voelde het wel als een zetje naar miracle roadmap, wat ik snap. Dit zou ik graag anders doen, maar hoe? Dat is een goede vraag haha.

Jullie zijn fantastisch!

Anne

Leuk om aan deel te nemen en hier eens meer over te leren. Niet alles sprak mij even veel aan, vooral dag 2 vond ik goed. Ik zie het als een kookboek; her en der een recept wat aanspreek, maar ook... Leuk om aan deel te nemen en hier eens meer over te leren. Niet alles sprak mij even veel aan, vooral dag 2 vond ik goed. Ik zie het als een kookboek; her en der een recept wat aanspreek, maar ook recepten waar ik niets mee kan. Wel erg jammer dat er elke keer weer heel veel aandacht gaat naar hun betaalde producten, maar goed … dat is tegenwoordig bij bijna alle gratis workshops.

Verander jouw mindset