Karin Verschuuren

Lastige vraag...... voor mij is de Miracle Roadmap niet te vangen in woorden. Super fijn om dit samen te kuñnen doen met het bestuderen van het boek Een Cursus in Wonderen. Een weg van licht en... Lastige vraag...... voor mij is de Miracle Roadmap niet te vangen in woorden. Super fijn om dit samen te kuñnen doen met het bestuderen van het boek Een Cursus in Wonderen. Een weg van licht en liefde zonder doelen en plannen. Voor mij de weg van de bedoeling. Zoals de cursus zegt een genezen denkgeest maakt geen plannen en ik doe een stap terug en laat Hem mij de weg wijzen. Zo helpende lessen voor mij.
Super dankbaar dat het voor mij mogelijk is om nog een ronde mee te kunnen doen.🙏❤️🍀💫

Geen woorden......

JD

Allemaal mooie woorden die fantastisch klinken, maar heel veel mensen moeten gewoon hard werken, hebben een shit relatie waar ze niet uitkomen en een omgeving waar je een haat-liefde verhouding mee... Allemaal mooie woorden die fantastisch klinken, maar heel veel mensen moeten gewoon hard werken, hebben een shit relatie waar ze niet uitkomen en een omgeving waar je een haat-liefde verhouding mee hebt. Echte tips blijven uit om dit aan te pakken. En natuurlijk komt er een shit aanbieding op het einde, waar je alleen vandaag bij kan, wauw wat een verkoop bullshit.

Geef een titel aan je review

Teveel mooie woorden, maar geen echte tips

Corinna van Santen

De 16 weken Miracle Roadmap voelen als een intense bijzondere ervaring - een helder programma met iedere week nieuwe taken en inzichten op 4 verschillende gebieden in je leven (relaties, gezondheid,... De 16 weken Miracle Roadmap voelen als een intense bijzondere ervaring - een helder programma met iedere week nieuwe taken en inzichten op 4 verschillende gebieden in je leven (relaties, gezondheid, werk en geld), fijne meditaties en online live sessies en vooral 4 magische live dagen in Veenendaal. Op een bijzondere, warme en fijne manier wordt een veilige sfeer gecreëerd, ontstaat ruimt voor diepgaande gesprekken en verbindingen en win je door verrassende oefeningen en spontane vragen of verhalen nieuwe inzichten en soms alles veranderende bewustwording. En geweldig iets wat je moeilijk kan beschrijven maar gewoon moet beleven - met een open geest.

Geef een titel aan je review

Miracle Roadmap 2023 in een word "onvergelijkelijk"

Lobke Koopman

Ik ben in februari 2023 ingestapt toen ik stopte met mijn baan om een fijne vibe vast te kunnen houden. Alle kennis die ik afgelopen 10 jaar heb opgedaan op het gebied van persoonlijke ontwikkeling... Ik ben in februari 2023 ingestapt toen ik stopte met mijn baan om een fijne vibe vast te kunnen houden. Alle kennis die ik afgelopen 10 jaar heb opgedaan op het gebied van persoonlijke ontwikkeling valt nu op zijn plek. Door de gebeurtenis afgelopen week voor de laatste MRM dag ervaar ik een regenval aan kwartjes die vallen. Ik vertel er graag meer over.

bevrijding

AnnA van den Tillaard

Ik ben heel erg dankbaar dat ik mezelf de ruimte heb gegeven deel te nemen aan de Miracle Roadmap van het najaar 2023. Mijn dank gaat natuurlijk ook uit naar David, Arjan en Emanuela en het hele... Ik ben heel erg dankbaar dat ik mezelf de ruimte heb gegeven deel te nemen aan de Miracle Roadmap van het najaar 2023. Mijn dank gaat natuurlijk ook uit naar David, Arjan en Emanuela en het hele ondersteunende team van 365.

Er zijn veel zaken gepasseerd waar ik eerder dit jaar al mee aan de slag ben gegaan (en 'bevestigen' dat ik een goede weg heb ingeslagen) èn ik heb mijn toolbox weer kunnen aanvullen met waardevolle kennis en ervaringen door zeer bijzondere ontmoetingen met medecursisten. Medereizigers is een beter woord trouwens. Het is geen cursus, het is een reis die je gedeeltelijk alleen maar hoofdzakelijk gezamenlijk maakt.

Ongetwijfeld wordt de volgende versie van MRM ook weer fantastisch, zo niet beter! Dat maakt het ook zo mooi; de ontwikkelingen die jullie persoonlijk doormaken worden weer verweven in jullie programma en dat is een bijzondere mooie energie. En dat alleen al verkoopt zichzelf; jullie marketing is top, maar dat hebben jullie echt niet meer nodig lieve mensen! 🙏

Miracle Roadmap najaar 2023

Joost van Arendonk/ JvA Allround dienstverlening

Miracle Roadmap is een heel mooi programma om samen de slingers van het leven op te hangen en dit ten volste te vieren. Dit komt door de veilige ruimte, wat een diepgaande verbondenheid tussen... Miracle Roadmap is een heel mooi programma om samen de slingers van het leven op te hangen en dit ten volste te vieren. Dit komt door de veilige ruimte, wat een diepgaande verbondenheid tussen deelnemers mogelijk maakt. Zeker een aanrader!!!

samen slingers ophangen

Erica Hartmans

Ik had tot MRM nog nooit van perspectivistische lenigheid gehoord. Ik geloofde de waarheid van mijn eigen gedachten. MRM heeft me o.a. geleerd daar op een andere manier naar te kijken. Dat heeft een... Ik had tot MRM nog nooit van perspectivistische lenigheid gehoord. Ik geloofde de waarheid van mijn eigen gedachten. MRM heeft me o.a. geleerd daar op een andere manier naar te kijken. Dat heeft een positief effect gehad voor mijn relatie. De reis naar binnen en om weer in contact te komen met mijn gevoel door de mooie oefeningen en meditaties, hebben me veel gebracht. Om die reis te maken en ervaringen te kunnen delen in de veiligheid van onze cirkel was echt van toegevoegde waarde! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen!
Veel theorie en inzichten gekregen, maar om dat alles in de praktijk toe te passen is nog wel een volgende stap. Dit is pas het begin. Mezelf daarom ook voor de tweede keer opgegeven.

Perspectivistische lenigheid

Esther Fransen

Meedoen aan Miracle roadmap is het mooiste cadeau aan mezelf geweest. Ja zeggen tegen niet weten en daarmee de stap zetten om te beginnen aan Miracle Roadmap heeft mij veel bewustwording,... Meedoen aan Miracle roadmap is het mooiste cadeau aan mezelf geweest. Ja zeggen tegen niet weten en daarmee de stap zetten om te beginnen aan Miracle Roadmap heeft mij veel bewustwording, verbinding, inzichten en groei opgeleverd.
Wat hebben we veel mooie, impactvolle oefeningen gedaan, mooie gesprekken gevoerd, fijne ceremonies meegemaakt en wat heb ik veel nieuwe lieve mensen leren kennen. Ik ga graag door op dit pad van persoonlijke groei ❤️

Cadeau

Carla Dejk

De kracht van dit programma is de onderlinge verbindingen die gelegd worden . Een netwerk van mensen om je heen die dezelfde taal spreken dat is magisch!!!

Verbinding

Simone Driessen

Ik ben eindelijk bezig met en voor mezelf ipv voor anderen. Langzaamaan word ik heel. En durf ik weer te stralen.

Zo raak!