prive

Het is een plezier om jou te hoen, je brengt heel veel rust over. het was fijn om alles eens terug te horen en eventjes wat stappen terug te zetten, nogmaals bedankt

Geef een titel aan je review

Bedankt voor de mindset challenge

Inge

Praktisch, inzichtelijk en leuk: dat zijn de trainingen van 365. En zo ook de mindset challenge! In korte tijd krijg je tools aangereikt die je aan het denken zetten en je helpen fijner te leven.... Praktisch, inzichtelijk en leuk: dat zijn de trainingen van 365. En zo ook de mindset challenge! In korte tijd krijg je tools aangereikt die je aan het denken zetten en je helpen fijner te leven. Mooi toch?!

Geef een titel aan je review

365 is een echte aanrader!

Caty Blom

Ik ben bijzonder geïnteresseerd geraakt door de challenge graag had ik hieraan meegedaan. Liever nog had ik dee mogelijkheid jaren eerder in mijn leven gehad. Toch ben ik niet ontevreden ik heb... Ik ben bijzonder geïnteresseerd geraakt door de challenge graag had ik hieraan meegedaan. Liever nog had ik dee mogelijkheid jaren eerder in mijn leven gehad. Toch ben ik niet ontevreden ik heb eigenlijk alles gedaan wat ik zelf wilde in mijn leven en daar ben ik ook dankbaar voor. Maar het had mij makkelijker gemaakt als ik toen ik 30 was deze challenge en grote kans had gekregen. Vanwege mijn toch al redelijke leeftijd hoef ik niet te veranderen en toch geeft of gaf de challenge mij het laatste duwtje in een voor mij belangrijke beslissingen. Ben je jong go for it het geeft je vrijheid in je hoofd en leven. Veel succes allemaal Caty

Helaas te laat

Joan Wery

Duidelijke essentie, verbinding, vrijheid compassie bijv. Precies wat ik wil!

Inzicht in hoe wel

Hospitality is Ard

Deze mannen weten waar ze het over hebben en blijven het elke keer weer gepassioneerd doorgeven

Toppers

hanne Derksen

Het was goed en nuttig emoties en gevoelens van de laatste tijd op een rijtje te kunnen zetten, Een soort 10000km beurt zo te zeggen.
Had er meer aan dan ik gedacht had vantevoren. Alles was nu...
Had er meer aan dan ik gedacht had vantevoren. Alles was nu te verklaren en klopte.

recapitulatie

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Fijn dat je iets gebracht heeft Hanne! Dank voor je review.

Cecile de Veer

Heel Goed

Mooi

Anke

Dank je wel voor de sessies, hetgeen wat besproken is was een eye opener

Mindset Challenge

Filiz

De workschops waren zeer insprerend en praktisch. Veel geleerd.

Mindset challenge

W. Bakker

Waar ik eerder vaak negatieve gedachten had als iets minder goed ging. Het was dan ook lastig om de negatieve gedachten om te zetten naar andere positievere gedachten. Mede dankzij de Mindset... Waar ik eerder vaak negatieve gedachten had als iets minder goed ging. Het was dan ook lastig om de negatieve gedachten om te zetten naar andere positievere gedachten. Mede dankzij de Mindset Challenge lukt het me nu wel om de negatieve gedachten eerder los te laten en om te zetten naar positieve gedachten.

Van negatief naar positief