San

Had me hiervoor aangemeld omdat ik een beetje klem loop in heel veel dingen in mijn hoofd. Vooral meer energie krijgen sprak mij enorm aan. Helaas door een zwaar EMDR-traject is die energie ver te... Had me hiervoor aangemeld omdat ik een beetje klem loop in heel veel dingen in mijn hoofd. Vooral meer energie krijgen sprak mij enorm aan. Helaas door een zwaar EMDR-traject is die energie ver te zoeken. Er was wel enthousiasme bij de live sessie maar nog niet zoals ik wens. Daardoor na lang dubben (ook omdat ik me al eerder aangemeld en weer af heb moeten melden ivm starten opleiding in die zelfde periode) me toch weer aangemeld omdat ik zo snak naar meer energie en levenslust (en heel veel zelfwaarderingstools nodig heb)!

Sorry zijn veel te veel zinnen maakt korter lukte me niet.

Mindset Challenge

Tamara

De challenge zet je aan het denken , geeft inzicht in je gedachten en ook hoe je dit kan beïnvloeden . De opdrachten zijn inzichtgevend .

Mindset Challenge

Folkert de Boer

De inhoud is erg sterk en Arjan kan het duidelijk en innemend overbrengen, maar vanaf moment 1 bekroop mij het gevoel dat ik langzaam een marketing verkoop praatje in getrokken werd voor de Miracle... De inhoud is erg sterk en Arjan kan het duidelijk en innemend overbrengen, maar vanaf moment 1 bekroop mij het gevoel dat ik langzaam een marketing verkoop praatje in getrokken werd voor de Miracle Roadmap. Tijdens live kennis sessie hoopte ik nog dat ik er naast zat met in het eerste uur een fantastische inhoud en een paar mooie eye openers waar iedereen wat aan zou kunnen hebben, maar helaas, het laatste uur deed de goede oude TellSell reclames verbleken, waarbij alles uit de kast werd getrokken om mij over te halen in te schrijven voor de miracle roadmap.
De challenge zou 5 sterren hebben gekregen zonder de marketing poespas. Dat zou pas te gek zijn.

Geef een titel aan je review

Goede inhoud met een totaal onnodig marketing sausje

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dank voor je review Folkert. We proberen zoveel mogelijk kennis te delen met iedereen, dit doen we dan ook vaak gratis zodat het toegankelijk is voor iedereen. Wil je de verdieping in dan bieden we... Dank voor je review Folkert. We proberen zoveel mogelijk kennis te delen met iedereen, dit doen we dan ook vaak gratis zodat het toegankelijk is voor iedereen. Wil je de verdieping in dan bieden we een vervolgprogramma aan en hier vertellen we graag wat over. Hopelijk heb je toch wat gehad aan de Mindset Challenge en de eye openers waarover je schrijft in je review!

AvdB

Heldere , enthousiaste Arjan. Gebruik de drijvende blaadjes om gedachtes weg te laten stromen zeker regelmatig. En de shit fm of love fm blijven ook. Verder lees ik m’n eigen aantekeningen... Heldere , enthousiaste Arjan. Gebruik de drijvende blaadjes om gedachtes weg te laten stromen zeker regelmatig. En de shit fm of love fm blijven ook. Verder lees ik m’n eigen aantekeningen regelmatig door.
Hartelijk dank voor deze mindset sessies.

Helder en vernieuwend

Emma

Leerzaam! gedachten zijn geen .waarheden, shit fm en love fm, belemmerende overtuigingen, Calimero, Napoleon, transformeer je schaamte in liefde, emoties willen gevoeld worden, verbinding, vrijheid,... Leerzaam! gedachten zijn geen .waarheden, shit fm en love fm, belemmerende overtuigingen, Calimero, Napoleon, transformeer je schaamte in liefde, emoties willen gevoeld worden, verbinding, vrijheid, compassie. Wonderbereidheid. Ik heb ondertussen al heel wat mensen verteld over jullie.

reset

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Wat te gek om te lezen Emma, dank voor je review!

L.

Je krijgt geen theorie over vervolg stappen of handvaten. Ze noemen alleen wat er anders zou kunnen en hoe jij dat voor je zou willen zien. Uiteindelijk maak je kans om de cursus te gaan volgen of... Je krijgt geen theorie over vervolg stappen of handvaten. Ze noemen alleen wat er anders zou kunnen en hoe jij dat voor je zou willen zien. Uiteindelijk maak je kans om de cursus te gaan volgen of je in te schrijven.

Webinar is reclame.

SRK

Webinars erg commercieel, weinig informatief & inhoudelijk. MRM nog te volgen. Eindoordeel volgt na deelname aan MRM.

Webinars & MRM

Angelique

Na het beluisteren van 4 sessies met Arjan was ik overtuigd om de challenge te starten op 13 september door zijn heldere taal en enthousiasme!

Overtuigd

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Leuk dat je erbij bent in september Angelique! Tot snel :)

Jolanda

Vooral het les met de gedachtes die je bij een rivier op een blaadje weg kan laten weg drijven, vond ik zeer waardevol. Het zijn maar gedachtes.

Mindset challenge

Mooi Jolanda!

CSS

Het gaat alleen over het verkoop van een training, zogenaamd is het 15k waard en nu alleen maar voor 1555,-. Arjen noemt telkens hele hoge bedragen 400k, 25k, op een gegeven moment denk jij dat... Het gaat alleen over het verkoop van een training, zogenaamd is het 15k waard en nu alleen maar voor 1555,-. Arjen noemt telkens hele hoge bedragen 400k, 25k, op een gegeven moment denk jij dat 1555,- wisselgeld is, dat is de bedoeling althans. In de chat reageert niemand. Vraag me af of dit wel live is, lijkt meer een opname die ze telkens afspelen.

Zonde van je tijd...