Iris van Maalsen

Mijn deelname aan de 365 programma’s heeft ervoor gezorgd dat ik kan zijn met wat er op mijn pad komt.
Het zorgde er in 2018 voor dat ik na de diagnose borstkanker kon zeggen dat het mijn mooiste jaar ooit was. Maar ook kleinere dingen zoals regen die mijn dag niet kan bederven en het genieten van kleine dingen.
Door de MiracleRoadMap merk ik dat er meer innerlijke rust is en minder oordeel terwijl er veel speelt in mijn leven.

Kunnen zijn met wat is

Albert Dolmans

Denk je ook wel eens; had ik maar wat meer innerlijke rust, en betere verbindingen mezelf en met anderen? Kreeg ik maar meer energie vanuit mijn werk/activiteiten?
Ik heb ervaren dat het...
Ik heb ervaren dat het Miracle Roadmap programma een inspirerende weg is waarmee dat kan worden verkregen. De wijze waarop ik nu mijn leven ervaar is door deze “ way of life” in alle opzichten ten positieve veranderd. Het heeft mij doen herinneren wat werkelijk voor mij van belang is . Door anders te gaan denken en handelen voel ik mij nog gelukkiger.

Denk ook eens aan de meditatie-app van David. Het zijn inspirerende dagelijkse online groepsmeditaties die mijn echtgenote en ik ‘s-morgens en ‘s-avonds doen en die ik ook van harte aanbeveel. Ze kleuren onze dag en sluiten prachtig aan bij het Miracle Roadmap programma.

Geef een titel aan je review

Je rijk voelen vanuit betekenisvol zijn en innerlijke vrede, dat wil toch iedereen!

Iris van Maalsen

Kunnen zijn met wat is

Brigitte de Bruijckere

365 heeft mij enorm veel gebracht. Via de kennis inzichten en opdrachten krijg je zoveel inspiratie en keuzes voor jouw leven. Het is een kans die je niet wil missen om daadwerkelijk te worden wie... 365 heeft mij enorm veel gebracht. Via de kennis inzichten en opdrachten krijg je zoveel inspiratie en keuzes voor jouw leven. Het is een kans die je niet wil missen om daadwerkelijk te worden wie je bent en wilt zijn. Ik kan het weten met mijn 65 jaar en mijn hele leven wat altijd in het licht staat en heeft gestaan van persoonlijke ontwikkeling. Vele trainingen lezingen events inspirators gehoord en gevolgd maar er gaat niets boven 365.
Het gemak, de diepte, de humor, de raakbaarheid en geraaktheid. Doe het programa ervaar het en vertel dan pas hoe het was.

Geef een titel aan je review

Kies je voor deelnemer of kies je voor toeschouwer in je eigen leven? Aan jou de keuze!

Marit S.

Vanaf 2016 volg ik 365, in 2017 het jaarprogramma gedaan. Ik heb veel gedaan aan zelfontwikkeling, er ook in gewerkt met/ voor anderen. Nooit eerder zo n mooie compilatie mogen ervaren. De sessies... Vanaf 2016 volg ik 365, in 2017 het jaarprogramma gedaan. Ik heb veel gedaan aan zelfontwikkeling, er ook in gewerkt met/ voor anderen. Nooit eerder zo n mooie compilatie mogen ervaren. De sessies en de verdieping die aangewakkerd worden door de woorden van David en Arjan. En ik heb best veel gedaan in deze hoek.
Vele online en livedagen meegedaan en ook Doorbraakdagen waarbij ik bij de 2de x voor het eerst totaal mezelf kon zijn. Wauw dat voelde zo goed en krachtig. De MR nog niet gedaan. Ik heb mij wel een keer aangemeld maar moest mij - vanwege omstandigheden weer afmelden.
Vooral als je jong bent ( ik ben dus op leeftijd) en je ervaart jezelf en het leven zwaar om welke reden dan ook, kan ik niet anders zeggen dat dit een geweldige manier is om sterker en meer zelfvertrouwen te krijgen. Je leert dat je er mag zijn en je zult een betere bril op je neus ervaren. We zijn allemaal oké en ieder heeft recht op zijn eigen strijd én geluk.
Het is heerlijk om naar deze mannen te luisteren over de ontdekkingstocht naar en in jezelf in deze gecompliceerde wereld.
Het heeft mij stabieler, dankbaarder en gelukkiger geworden.

Life-changing

Sabine van Amstel

Via een vriendin kwam ik 10 jaar geleden met 365 in contact. Op de achtergrond volgde ik van alles, las het eerste boekje meerdere malen, en deed ik ook 'wel' mee. Het echte werk daarentegen, het... Via een vriendin kwam ik 10 jaar geleden met 365 in contact. Op de achtergrond volgde ik van alles, las het eerste boekje meerdere malen, en deed ik ook 'wel' mee. Het echte werk daarentegen, het volgen van een jaarprogramma, deed ik pas in 2020. Anderhalf jaar heb ik het programma gevolgd (het was een gekke Covid-tijd) en in twee verschillende cirkels met fantastische mensen (gelijkgestemden) gezeten. Elk belangrijk gebied van mijn leven is sindsdien veranderd: gezondheid, werk, geld en relaties. Ben ik nu klaar? Nee, dat niet. Maar ik heb wel genoeg handvatten om met mezelf aan de slag te blijven gaan. Trots op David en Arjan, alle mensen van al die jaren en uiteraard mezelf!

Geef een titel aan je review

Trots op hen, op 'ons' en mezelf!

Denise

Ik heb het boek gelezen 365 dagen succesvol,vond het leuk en inspirerend.Heb ook diverse workshops gevolgd live en online. De live workshop vond ik zeker interessant maar ook erg massaal en een... Ik heb het boek gelezen 365 dagen succesvol,vond het leuk en inspirerend.Heb ook diverse workshops gevolgd live en online. De live workshop vond ik zeker interessant maar ook erg massaal en een beetje opgeklopt. Ik volg liever workshops in een kleine groep met persoonlijke aandacht. Ik vind dat de marketing mails momenteel te veel en te vaak gestuurd wordt.Dan haak ik af

feedback

Martine van den Dool - InHerSpace

Tijdens de meditatie over je lichaam en zelfbeeld kwam ik (eindelijk) in contact met een diepe laag in mezelf, waar al jaren oude pijn opgeslagen zit. Opeens kon ik er wel bij, zien wat het is en... Tijdens de meditatie over je lichaam en zelfbeeld kwam ik (eindelijk) in contact met een diepe laag in mezelf, waar al jaren oude pijn opgeslagen zit. Opeens kon ik er wel bij, zien wat het is en het omarmen als een deel van mij, van wie ik ben geworden door die ervaring. Zo enorm dankbaar voor deze diepe transformatie die ik nog nooit eerder zo zacht en liefdevol kon bereiken als nu, in de veilige setting van de, gek genoeg toch wel volle, zaal van Miracle Roadmap.

Met 1 meditatie ging ik dieper dan therapie ooit gekomen is

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Wauw, wat bijzonder. Dank dat je dit met ons deelt!

André Kwakernaak

Het is bijzonder om een omgeving te ontmoeten waar veiligheid, ruimte en ontvankelijkheid aanwezig zijn om meer en meer van jezelf te laten zien en licht te laten schijnen op dat wat nog niet eerder... Het is bijzonder om een omgeving te ontmoeten waar veiligheid, ruimte en ontvankelijkheid aanwezig zijn om meer en meer van jezelf te laten zien en licht te laten schijnen op dat wat nog niet eerder liefde of koestering had kunnen ontvangen. De weg die ik ging van 'ik kan het wel alleen' omdat het buiten onveilig was, veranderde van OMG ik ben helemaal niet alleen, wat is dit leuk, ik kan en mag dit delen, het is veilig, samen onderweg. En zelfs mijn worstelingen bleken een cadeau, zachte kwaliteiten die hun eigen tempo hadden om vrucht te dragen in dit leven. Ontdekken dat er meer paden en routes en snelwegen en bospaden zijn die je niet meer alleen wandelt, alleen kwam ik een heel eind, en samen komen we verder ;-)

Samen Komen We Verder

Judith Lösing

Ik kan zonder schroom zeggen dat de 365 programma’s mijn leven op elk gebied hebben veranderd en verdiept. De energie op de live events is zó fijn, je zit echt in een heerlijke veilige bubble met... Ik kan zonder schroom zeggen dat de 365 programma’s mijn leven op elk gebied hebben veranderd en verdiept. De energie op de live events is zó fijn, je zit echt in een heerlijke veilige bubble met likeminded people. Online sessies en Q&A’s zijn altijd inspirerend en van hoge kwaliteit. Ook na meerdere programma’s blijft het leerzaam, vol nieuwe inzichten ga je steeds weer een laagje dieper.

Life changing

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dank voor je mooie woorden Judith!