Elise

In de geheel gratis (vooraf opgenomen, dus niet live) online webinar wordt er ingespeeld op je gevoel zodat jij aan het einde van de rit een maandsalaris neer gaat tellen. Er wordt gedaan alsof het... In de geheel gratis (vooraf opgenomen, dus niet live) online webinar wordt er ingespeeld op je gevoel zodat jij aan het einde van de rit een maandsalaris neer gaat tellen. Er wordt gedaan alsof het live is en iedere naïeveling of goedgelovige zal hierin trappen. Het is bizar dat er op deze manier omgegaan wordt met mensen die oprecht hulp nodig hebben. Trap hier niet in! Over de 'magical roadmap' zelf kan ik niets zeggen, ik ga dit geld namelijk niet neertellen, maar het gratis webinar is een grote geldklopperijshow.

Een grote verkooptruc

Marleen

Absolute aanrader naast de MRM. Ik vond deze module zelfs meer van waarde omdat je de informatie op je dooie gemak thuis rustig in je op kunt nemen. Fantastisch hoe het een en ander verwoord werd,... Absolute aanrader naast de MRM. Ik vond deze module zelfs meer van waarde omdat je de informatie op je dooie gemak thuis rustig in je op kunt nemen. Fantastisch hoe het een en ander verwoord werd, wat hielp was dat sommige inzichten steeds weer op andere manieren werden verwoord.
Ik heb nog zoveel te doorlopen online aan andere modules dat ik ervoor zou pleiten de online beschikbaarheid van de modules te verlengen tot na januari. Op die manier kan je alles rustiger op je in laten werken.
Soulset bracht inderdaad alles bij elkaar en heel treffend; kies een groter doel dan jijzelf waardoor je dus niet meer zo met jezelf bezig vind ik echt de grootste bevrijding, want die Shitfm zuiver je toch niet in zijn geheel uit. Zolang je het je handelen maar niet laat bepalen. En je aandacht consequent verlegt.

Geef een titel aan je review

Mindset challenge (minset, heartset, soul set)

Babet

Ik heb meegedaan aan de gratis masterclass van Arjan. Normaal is dit heel informatief, maar er werd eigenlijk constant omheen gepraat. Er was geen concrete duidelijke informatie, dus ik heb ook niks... Ik heb meegedaan aan de gratis masterclass van Arjan. Normaal is dit heel informatief, maar er werd eigenlijk constant omheen gepraat. Er was geen concrete duidelijke informatie, dus ik heb ook niks geleerd. Ik vind het wel mooi hoe hij over stress praat en dat je zonder stress mag leven. Het is een mooi onderwerp, waar ik meer over wil leren, maar dit was niet aan de orde. Wat ik dan ook nog zo teleurstellend vind, is dat je na afloop een mailtje krijgt met: je krijg 700 euro korting! Betaal nog maar 400 euro! Echt jammer dat we als mensheid niet meer informatie kunnen overdragen aan elkaar zonder er bakken aan geld voor te vragen. Je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat.

Teleurstellend

Merijn

Oké dat webinars niet live zijn, maar doe dat niet of dat wel zo is. Dat is gewoon misleiding, en staat wat mij betreft haaks op de boodschap van liefde die 355 uit wil dragen. Alles in het webinar... Oké dat webinars niet live zijn, maar doe dat niet of dat wel zo is. Dat is gewoon misleiding, en staat wat mij betreft haaks op de boodschap van liefde die 355 uit wil dragen. Alles in het webinar is vervolgens erop gericht om MRM te verkopen. Ik snap dat je als bedrijf een businessmodel hebt, maar dat kan echt wel op een eerlijkere en bescheidenere manier. Dit voelt als volksverlakkerij, allemaal verkooptrucs achter elkaar. Voel me niet serieus genomen...

Irritante verkooppraat

Ardo Ebbinge - Aurealis coaching

Ik heb een mooie en intensieve reis gemaakt door het 365 coachprogramma en heb veel nuttige en praktische informatie opgedaan die ik direct kon toepassen op mijn eigen coachpraktijk. Het meest... Ik heb een mooie en intensieve reis gemaakt door het 365 coachprogramma en heb veel nuttige en praktische informatie opgedaan die ik direct kon toepassen op mijn eigen coachpraktijk. Het meest waardevol vond ik de live coach calls met Arjan waarin je eigen vragen kon stellen en uit de behandeling van andermans vragen veel antwoorden kon halen die ook op mijn situatie van toepassing zijn. Jammer alleen dat er in de community steeds minder activiteit was naarmate je verder in het programma komt.
Ik voel me een stuk zekerder over mijn missie als coach en mijn coachpraktijk en weet nu hoe ik hiervan een succes kan maken. Ik heb vertrouwen dat me dat ook gaat lukken. Bedankt Arjan en het hele team van 365 Dagen Succesvol.

365 dagen succesvol coachprogramma

Naomi Wijling

Hele fijne handvaten gekregen. En wat ook zo fijn is, geen geduw of je moet het zo doen. Nee, een onderwerp wordt vanuit verschillende oogpunten bekeken. En je voelt de vrijheid om het op jouw... Hele fijne handvaten gekregen. En wat ook zo fijn is, geen geduw of je moet het zo doen. Nee, een onderwerp wordt vanuit verschillende oogpunten bekeken. En je voelt de vrijheid om het op jouw manier te doen.

Coachingspraktijk

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dank voor je mooi review over het 365 coachprogramma!

Desiree

Ik luister nu naar een live webinar maar aan het einde vragen ze geld en er wordt niet gereageerd op mijn vragen.
Ik heb het idee dat dit nep is

Reactie

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Hoi Desiree, bedankt voor je feedback op het webinar. Dit is waardevolle informatie voor ons en we nemen het dan mee naar de volgende webinars die we maken!

BZK

Je kunt webinar niet pauzeren, doorspoelen, versnellen of terug spelen. Tijdens switchen van tabblad crashte de website dus moet ik na 20min opnieuw beginnen (tabblad muten bij 20minuten in... Je kunt webinar niet pauzeren, doorspoelen, versnellen of terug spelen. Tijdens switchen van tabblad crashte de website dus moet ik na 20min opnieuw beginnen (tabblad muten bij 20minuten in herhaling terugspelen kan overigens ook niet, dus geluid laptop moest uit en kon geen muziek oid afspelen). Jammer want interessant thema, maar voor iemand die er al wat meer kennis van heeft erg traag. Wel een goede uitdaging om geen stress van te krijgen.

Matig webinar format

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dank je wel voor je feedback. En wat vervelend dat de website vastliep, dit is helaas buiten onze macht. Hopelijk hem je het webinar alsnog af kunnen kijken!

Corina

Webinar gevolgd. Was zeker interessant maar het wordt al snel duidelijk dat het 1 groot verkoop praatje is voor miracle roadmap. Aan het einde 30 minuten tellsell achtig perikelen: kortingen en... Webinar gevolgd. Was zeker interessant maar het wordt al snel duidelijk dat het 1 groot verkoop praatje is voor miracle roadmap. Aan het einde 30 minuten tellsell achtig perikelen: kortingen en gratis extra producten als je binnen 2 uur beslist etc... Hierbij wordt ondertussen alleen maar verteld wie zich ter plekke al hebben aangemeld. kritische inhoudelijke vragen over de cursus via de chat worden niet meer behandeld...Jammer, want ik denk dat jullie een goed product hebben maar ik haak hier op af.

Tellsell achtig praktijken

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Hoi Corina, bedankt voor je feedback op het webinar. We nemen dit mee bij het maken van onze volgende webinars. Liefs, team 365.

Geert

Vol goede moed aan het webinar begonnen, maar na anderhalf uur afgehaakt. Traag, langdradig, open deuren en vooral irritant veel reclame voor hun eigen betaalde programma's.

Handige jongens

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Hoi Geert, dank voor je feedback. We waarderen je input en zullen dit dan ook meenemen bij het maken van onze volgende webinars. Liefs, team 365.