Inge Huibers

Ik was eerst beetje sceptisch omdat 5 dagen achter elkaar...wordt dat niet te veel? Ik ben er open ingestapt, wist natuurlijk al beetje wat me te wachten stond omdat ik al met jaarprogramma's had... Ik was eerst beetje sceptisch omdat 5 dagen achter elkaar...wordt dat niet te veel? Ik ben er open ingestapt, wist natuurlijk al beetje wat me te wachten stond omdat ik al met jaarprogramma's had meegedaan.
Uiteindelijk was het weer zoals het altijd was, fijn ,warm bad, liefdevol, delen met elkaar, nieuwe inzichten krijgen, zelfs (had ik niet verwacht) het iets over een andere boeg gooien, heerlijk!!
Weer veel inzichten gekregen! Top! Dank jullie wel!

5 Doorbraakdagen!

Ellanie de Bruijne

Het waren 5 heerlijke dagen! Vol in verbinding met mijzelf en met de zaal. Diepgaande gesprekken met eyeopeners. De energie spatte er vanaf :-)

Magisch!

Gabor

De Doorbraakdagen waren mijn eerste kennismaking met 365. Ik had er veel hoop op gevestigd, want mijn relatie van 11 jaar was net voorbij en ik had er veel moeite mee. Tijdens deze 5 dagen is m'n... De Doorbraakdagen waren mijn eerste kennismaking met 365. Ik had er veel hoop op gevestigd, want mijn relatie van 11 jaar was net voorbij en ik had er veel moeite mee. Tijdens deze 5 dagen is m'n weerstand tegen de scheiding volledig verdwenen. En heb ik ingezien dat mijn kernwaarden er niet goed tot z'n recht kwamen. Daardoor hebben mijn vrouw en ik alle belangrijke keuzes over de kinderen, het huis en de spullen in één avond kunnen maken. Zonder de Doorbraakdagen had ik dat zeker niet gekund.

Doorbraakdagen waren het zeker

Carolien

Het was weer magisch. Vele fijne ontmoetingen. Mooie gesprekken. Grote en kleine doorbraken. Maar vooral veel inzichten en lol. Het zet me in beweging!

Doorbraakdagen

HILLE

1ste x deelname aan de doorbraakdagen van 365. Wat een bijzondere reis waren deze dagen. De kracht van deze dagen ligt volgens mij in de verbinding met elkaar. En de kleine wondermooie geluks... 1ste x deelname aan de doorbraakdagen van 365. Wat een bijzondere reis waren deze dagen. De kracht van deze dagen ligt volgens mij in de verbinding met elkaar. En de kleine wondermooie geluks momenten die zich ontvouwen. Ik ben dankbaar dat ik erbij kon zijn. ♥️

DOORBRAAKDAGEN

Ingrid Yoga Bij Ingrid

Ik heb deze dagen geleerd, genoten, gedanst, gesponst, gehuild, gelachen geknuffeld. Het was ook een rollercoaster voor mij en had het echt niet willen missen. Ook wil ik jullie allemaal graag... Ik heb deze dagen geleerd, genoten, gedanst, gesponst, gehuild, gelachen geknuffeld. Het was ook een rollercoaster voor mij en had het echt niet willen missen. Ook wil ik jullie allemaal graag complimenteren voor het warme bad gevoel, want wat kwam dat op een goed moment!

doorbraakdagen

Mariëlle

Het was weer zo'n geweldig warme en fijne ervaring. ..weer even ondergedompeld te worden in de 365 magie! Ik ben zelfbewuster en probeer nog beter naar mijn eigen intuïtie te luisteren....mijn... Het was weer zo'n geweldig warme en fijne ervaring. ..weer even ondergedompeld te worden in de 365 magie! Ik ben zelfbewuster en probeer nog beter naar mijn eigen intuïtie te luisteren....mijn beste raadgever!

Geweldig!!!!!

Carrie

Fijne intense dagen met lieve mensen en heftige emoties. Voel me bevoorrecht om onderdeel te mogen zijn van de 365 familie

Heerlijke dagen ondergedompeld in 365 liefde

Frank

Het was na lang wachten weer heerlijk om met een club fijne mensen bij elkaar te zijn en aan de slag te gaan tijdens de doorbraakdagen. Fijne meditaties en mooie oefeningen. De opstellingen van... Het was na lang wachten weer heerlijk om met een club fijne mensen bij elkaar te zijn en aan de slag te gaan tijdens de doorbraakdagen. Fijne meditaties en mooie oefeningen. De opstellingen van David maakte veel indruk op me en gaven me ook nieuw inzichten.

365 Doorbraakdagen

Chris

Ik werd uiteindelijk geconfronteerd met een angst / onzekerheid waar ik al lang tegen aanliep, maar altijd uit de wegging. Ik ontdekte ook wat de oorzaak was van mijn onzekerheid, en de gemiste... Ik werd uiteindelijk geconfronteerd met een angst / onzekerheid waar ik al lang tegen aanliep, maar altijd uit de wegging. Ik ontdekte ook wat de oorzaak was van mijn onzekerheid, en de gemiste steun die ik nodig had toen ik nog jong was. Door een familie opstelling met David op het podium te mogen doen, werd dit gecorrigeerd. In mijn dagelijksleven denk ik hier vaak aan terug als ik even een dipje heb, of een herinnering heb aan hoe het vroeger was. De oefeningen die we tijdens de doorbraakdagen hebben gedaan, en mij enorm verder hebben geholpen in deze ontwikkeling waren:
* Complimenten geven;
* Delen van je geheim in een besloten groep
* mediatie vergeving
* de mogelijkheid om op te staan en zelf je verhaal delen

Succesvolle doorbraak