Yvette

Kennissessie "leven zonder stress" leek vanaf de start een positieve insteek te hebben, maar 't bleek na 'n uur vooral 'n verkooppraatje voor de Miracle Roadmap. Na anderhalf uur ben ik maar... Kennissessie "leven zonder stress" leek vanaf de start een positieve insteek te hebben, maar 't bleek na 'n uur vooral 'n verkooppraatje voor de Miracle Roadmap. Na anderhalf uur ben ik maar afgehaakt. Helaas.

Verkooppraatje

Rutger

Ik zit nu in het laatste deel van de Miracle Roadmap, en het bevalt me ontzettend goed. Wat een mooie inzichten, liefde en energie krijg je hiervan, echt fantastisch, en ik kan het iedereen... Ik zit nu in het laatste deel van de Miracle Roadmap, en het bevalt me ontzettend goed. Wat een mooie inzichten, liefde en energie krijg je hiervan, echt fantastisch, en ik kan het iedereen aanraden. Werkelijk waar een van de meest schitterende reizen die ik ooit gemaakt heb. 365 Dagen Succesvol is wat mij betreft een echte aanrader❤️

Ongelofelijk tof!

Karin Bronwasser

Diep dankbaar voor deze reis. Zulke mooie stappen gezet. A wat of life.. liefde. Ik ga nog een ronde doen ❤️ de positiviteit en liefde is zo voelbaar. Diep diep dankbaar 🙏 David en Arjan. Jullie... Diep dankbaar voor deze reis. Zulke mooie stappen gezet. A wat of life.. liefde. Ik ga nog een ronde doen ❤️ de positiviteit en liefde is zo voelbaar. Diep diep dankbaar 🙏 David en Arjan. Jullie zijn kanjers en dank Arjan dat je me zag en dat ik die mooie poster mocht voorlezen. Gezien worden was een thema… en jij zag me 🙏❤️ Karin

Diep dankbaar

Anna

De 4 maanden Miracle roadmap zijn er heel veel kleine én grote miracles in mijn leven gekomen. Om van het pad te stappen van de shitFM en te stappen op de soulFM. Het programma is een hele... De 4 maanden Miracle roadmap zijn er heel veel kleine én grote miracles in mijn leven gekomen. Om van het pad te stappen van de shitFM en te stappen op de soulFM. Het programma is een hele duidelijke en compacte manier van zelfontwikkeling. Direct inzetbaar en door de veelzijdigheid is het altijd weer een verassing wat het team van 365 voor je in petto heeft! Zo sta je op één dag bijvoorbeeld open voor iets waar je nog nooit zo bewust van bent geweest, wat voelt als een vrije verlossing. Tintelt je hele lijf door een ademhalingsmeditatie en sta je op het andere moment in de polainse op een Hollandstalig feestnummer. Ik zeg, gun dit programma je zelf en je zult nooit spijt hebben!

Een unieke reis!

Marjolein van der Waal

Deelname aan Miracle Roadmap is het mooiste cadeau wat je jezelf kunt geven. Door Miracle Roadmap heb ik de weg terug naar mezelf gevonden, ontdekt dat ik er helemaal mag zijn zoals ik ben. Ik heb... Deelname aan Miracle Roadmap is het mooiste cadeau wat je jezelf kunt geven. Door Miracle Roadmap heb ik de weg terug naar mezelf gevonden, ontdekt dat ik er helemaal mag zijn zoals ik ben. Ik heb zoveel liefde, verbinding, magie en spiritualiteit ervaren, zonder dat het echt zweverig is. Daarmee is het een programma voor iedereen. Je komt echt tot de kern van jezelf, of je nu al jaren therapie of coaching hebt gehad of voor het eerst aan de slag gaat met persoonlijke ontwikkeling, het maakt niet uit!

365 Miracle Roadmap 2023

Hester

Ik heb de Miracle Roadmap ervaren als een heel warm bad, waarin ik ontzettend veel waardevolle inzichten heb gekregen, die ik bovendien ook nog heel makkelijk praktisch kan toepassen. Het is heel... Ik heb de Miracle Roadmap ervaren als een heel warm bad, waarin ik ontzettend veel waardevolle inzichten heb gekregen, die ik bovendien ook nog heel makkelijk praktisch kan toepassen. Het is heel diepgaand, zonder zweverig te zijn. David en Arjan overanalyseren problemen niet, maar helpen je "probleem-blik" los te laten. Ze vertellen niet wat de oplossing is, maar geven handvatten om jouw eigen pad te lopen op weg naar het leven dat je graag wilt. Op jouw eigen manier, op je eigen tempo. En dat samen met een heleboel andere, gelijkgestemde mensen in een energie die ontzettend stimulerend en inspirerend is! De Miracle Road Map zorgt voor meer verbinding met jezelf, je dierbaren en de wereld om je heen.

Een prachtige reis

Elise

In de geheel gratis (vooraf opgenomen, dus niet live) online webinar wordt er ingespeeld op je gevoel zodat jij aan het einde van de rit een maandsalaris neer gaat tellen. Er wordt gedaan alsof het... In de geheel gratis (vooraf opgenomen, dus niet live) online webinar wordt er ingespeeld op je gevoel zodat jij aan het einde van de rit een maandsalaris neer gaat tellen. Er wordt gedaan alsof het live is en iedere naïeveling of goedgelovige zal hierin trappen. Het is bizar dat er op deze manier omgegaan wordt met mensen die oprecht hulp nodig hebben. Trap hier niet in! Over de 'magical roadmap' zelf kan ik niets zeggen, ik ga dit geld namelijk niet neertellen, maar het gratis webinar is een grote geldklopperijshow.

Een grote verkooptruc

Marleen

Absolute aanrader naast de MRM. Ik vond deze module zelfs meer van waarde omdat je de informatie op je dooie gemak thuis rustig in je op kunt nemen. Fantastisch hoe het een en ander verwoord werd,... Absolute aanrader naast de MRM. Ik vond deze module zelfs meer van waarde omdat je de informatie op je dooie gemak thuis rustig in je op kunt nemen. Fantastisch hoe het een en ander verwoord werd, wat hielp was dat sommige inzichten steeds weer op andere manieren werden verwoord.
Ik heb nog zoveel te doorlopen online aan andere modules dat ik ervoor zou pleiten de online beschikbaarheid van de modules te verlengen tot na januari. Op die manier kan je alles rustiger op je in laten werken.
Soulset bracht inderdaad alles bij elkaar en heel treffend; kies een groter doel dan jijzelf waardoor je dus niet meer zo met jezelf bezig vind ik echt de grootste bevrijding, want die Shitfm zuiver je toch niet in zijn geheel uit. Zolang je het je handelen maar niet laat bepalen. En je aandacht consequent verlegt.

Geef een titel aan je review

Mindset challenge (minset, heartset, soul set)

Babet

Ik heb meegedaan aan de gratis masterclass van Arjan. Normaal is dit heel informatief, maar er werd eigenlijk constant omheen gepraat. Er was geen concrete duidelijke informatie, dus ik heb ook niks... Ik heb meegedaan aan de gratis masterclass van Arjan. Normaal is dit heel informatief, maar er werd eigenlijk constant omheen gepraat. Er was geen concrete duidelijke informatie, dus ik heb ook niks geleerd. Ik vind het wel mooi hoe hij over stress praat en dat je zonder stress mag leven. Het is een mooi onderwerp, waar ik meer over wil leren, maar dit was niet aan de orde. Wat ik dan ook nog zo teleurstellend vind, is dat je na afloop een mailtje krijgt met: je krijg 700 euro korting! Betaal nog maar 400 euro! Echt jammer dat we als mensheid niet meer informatie kunnen overdragen aan elkaar zonder er bakken aan geld voor te vragen. Je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat.

Teleurstellend

Merijn

Oké dat webinars niet live zijn, maar doe dat niet of dat wel zo is. Dat is gewoon misleiding, en staat wat mij betreft haaks op de boodschap van liefde die 355 uit wil dragen. Alles in het webinar... Oké dat webinars niet live zijn, maar doe dat niet of dat wel zo is. Dat is gewoon misleiding, en staat wat mij betreft haaks op de boodschap van liefde die 355 uit wil dragen. Alles in het webinar is vervolgens erop gericht om MRM te verkopen. Ik snap dat je als bedrijf een businessmodel hebt, maar dat kan echt wel op een eerlijkere en bescheidenere manier. Dit voelt als volksverlakkerij, allemaal verkooptrucs achter elkaar. Voel me niet serieus genomen...

Irritante verkooppraat