Yvonne

Prachtige oefeningen en meditaties in de Miracle Roadmap. De live dagen waren intensief en goed opgezet. De online sessies met Arjan waren verhelderend en erg leerzaam. Ik heb ervan genoten en kan... Prachtige oefeningen en meditaties in de Miracle Roadmap. De live dagen waren intensief en goed opgezet. De online sessies met Arjan waren verhelderend en erg leerzaam. Ik heb ervan genoten en kan het iedereen aanraden!

Miracle Roadmap

Tim Lommerse

Een fantastische ervaring in een vanaf minuut 1 veilige omgeving waar alles er mag zijn. Gelachen, gehuild, gevoeld en gegroeid alleen maar ook met en door elkaar. <3

Miracle Roadmap

Imke

De uitnodiging zei: "We gaan het hebben over hoe jij je kunt onderscheiden als coach. Maar ook hoe je de juiste doelgroep kiest, de juiste prijzen kunt vragen, hoe je jezelf zichtbaar kunt maken én... De uitnodiging zei: "We gaan het hebben over hoe jij je kunt onderscheiden als coach. Maar ook hoe je de juiste doelgroep kiest, de juiste prijzen kunt vragen, hoe je jezelf zichtbaar kunt maken én nog veel meer." Niets van dat geleerd, één groot verkooppraatje waarbij je steeds meer krijgt voor steeds minder geld. Bovendien: een fake live sessie, Arjen woont volgens een recente podcast weer in Nederland maar in deze webinar woont hij nog op Bali. JAMMER! Voor mij geen 365 dagen succesvol meer

Verkooppraatje

Emmy Wiggenraad

Miracle Roadmap is voor mij: mijn ontwikkelpad lopen samen met andere gelijkgestemden. De combi van theorie, praktische modellen, oefenen en dus voelen en ervaren, met lichtheid, humor en dansen,... Miracle Roadmap is voor mij: mijn ontwikkelpad lopen samen met andere gelijkgestemden. De combi van theorie, praktische modellen, oefenen en dus voelen en ervaren, met lichtheid, humor en dansen, wat wil je nog meer? Mijn pensioen over een paar maanden vind ik spannend; ik leer te vertrouwen in wat het leven me gaat brengen, en wat de bedoeling is. Dankbaar dat MRM mijn way of life is!

Miracle Roadmap: 'a way of live'

Evelien

De "live" webinar was niet live en vragen werden niet beantwoord. Dat was erg jammer. Het eerste uur kwam er wel informatie waar ik wat mee kon maar laatste 1,5 uur vooral een verkoop praatje wat... De "live" webinar was niet live en vragen werden niet beantwoord. Dat was erg jammer. Het eerste uur kwam er wel informatie waar ik wat mee kon maar laatste 1,5 uur vooral een verkoop praatje wat erg jammer was en wat ik niet verwacht had van deze club. Hierdoor voel ik me een beetje voor de gek gehouden. Jammer dat ze van mensen met echte problemen hier op deze manier mee omgaan... De podcasts vind ik altijd wel interessant en leerzaam maar dit had ik niet helemaal verwacht.

Jammer

Rick van der Burg

Wijze diepe lessen van wijze mannen

Dankjewel

Peter Krempel

Tijdens de eerste keer dat ik deelnam aan de gratis kennissessie was ik genoodzaakt deze te onderbreken, dus heb ik mijzelf voor een tweede gratis kennissessie aangemeld.
Jammer om te...
Jammer om te constateren dat de "live" kennissessie niet live blijkt te zijn. Citaten van deelnemers oplezen die niet echt zijn (zelfde citaten in de tweede sessie als in de eerste). Vragen in de chat die niet beantwoord worden ondanks dat boven aan de chat duidelijk staat dat een "team live aanwezig is om vragen te beantwoorden". Ik vind dit een kwalijke zaak. Hier wordt een thema waar veel mensen mee worstelen misbruikt als verdienmodel. Wat kan de kwaliteit van een programma zijn als het al begint met een leugen. Niet voor mij dit.

Jammer

rolink

Niet genomen rouw was een hele mooie . en tot de conclusie komen dat ik nooit gewenst was is pijnlijk geweest. Er is ruimte voor nieuwe dingen.

Feedback 365 2023

Koraal Coaching Aleid Overbeek

Miracle Roadmap heeft mij ondersteund en bevestigd op het pad dat ik was ingeslagen na het overlijden van mijn man vorig jaar. Wat wil het leven nog van mij? De wonderen zijn op mijn pad gekomen; ik... Miracle Roadmap heeft mij ondersteund en bevestigd op het pad dat ik was ingeslagen na het overlijden van mijn man vorig jaar. Wat wil het leven nog van mij? De wonderen zijn op mijn pad gekomen; ik heb de rust om uit het leven te halen wat ik nu kan doen omdat de tijd nooit meer terugkomt. Met als kers op de taart een fijne groep medecursisten. En ik doe in 2024 weer mee! Way of life!

Het Pad van Wonderen en Wetenschap

Birgit

Miracle Roadmap was voor mij een reis die de transformatie terug naar de liefde in gang heeft gezet. Het voelt alsof mijn gebroken hart gerepareerd wordt met warm, stralend goud! Door de oefeningen... Miracle Roadmap was voor mij een reis die de transformatie terug naar de liefde in gang heeft gezet. Het voelt alsof mijn gebroken hart gerepareerd wordt met warm, stralend goud! Door de oefeningen op de livedagen en wekelijkse huddle met mijn cirkel heb ik echte verbinding kunnen ervaren. Ik heb veel inzichten gekregen, onder andere in mijn schildpad-neigingen om me terug te trekken en uit het systeem te stappen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Ik heb er nu bewust voor gekozen om in het systeem te blijven en hiermee verder te oefenen.

Terug naar de liefde!