Nicole van Hirtum

Tegenwoordig word je doodgegooid dat alles maakbaar is, als je maar positief genoeg bent en alles manifesteert.
Zo werkt dat niet. Positiviteit hebben is nooit weg, oog voor de realiteit...
Zo werkt dat niet. Positiviteit hebben is nooit weg, oog voor de realiteit hebben ook niet. Miracle Roadmap is een mooie combinatie tussen positiviteit zonder de realiteit uit het oog te verliezen.
Ik heb geen mega grote stap gezet. Wel heel veel kleine stapjes en daardoor heb ik al een grotere afstand afgelegd dat bij die ene mega stap.

Geef een titel aan je review

In het kleine zit de grootsheid

Marit

Voor ik met Miracle Roadmap begon had ik heel veel last van, zoals ik het noem, achteraf faalangst. ‘Heb ik het wel goed gedaan? Vonden ze me niet raar? Ik had beter dit kunnen zeggen!’ Etc… bij... Voor ik met Miracle Roadmap begon had ik heel veel last van, zoals ik het noem, achteraf faalangst. ‘Heb ik het wel goed gedaan? Vonden ze me niet raar? Ik had beter dit kunnen zeggen!’ Etc… bij Miracle Roadmap heb ik geleerd dat iedereen met dezelfde dingen te maken heeft, je niet alleen bent en dat ik, behalve angst om te falen, ook zeker geen angst hoef te hebben om te stralen. Ik durf veel meer na te denken over dingen die (wél) goed gaan, weer de dromen en dingen te doen die ik graag wil zonder dat ik bang ben voor de meningen van anderen. Ook vond ik fysiek contact vaak heel moeilijk en merk ik dat ik veel makkelijker iemand omhels, minder schrikachtig ben als iemand me (perongeluk) aanraakt en ik me daar veel comfortabeler bij voel. Voordat ik met Miracle Roadmap begon had ik heel veel shitfm gedachten en nu zijn die gedachten vooral dingen die wél kunnen geworden, in plaats van dingen die niet kunnen of anders moeten. Van belemmeringen naar mogelijkheden. Dat is zo fijn. Ik voel me echt 10 kilo lichter na deze weken. Magisch!

Geef een titel aan je review

Ik durf veel meer mezelf te zijn

Nicole van Hirtum

Miracle Roadmap doe je voor jezelf en terwijl je dat doet, doe je het ook voor de dierbare mensen om je heen. Het is een wonderlijke reis, waarbij ik tot nu toe geleerd heb dat het grootse en de... Miracle Roadmap doe je voor jezelf en terwijl je dat doet, doe je het ook voor de dierbare mensen om je heen. Het is een wonderlijke reis, waarbij ik tot nu toe geleerd heb dat het grootse en de wonderen in de kleine dingen (kunnen) zitten. Het voelt beetje bij beetje als thuiskomen bij je authentieke zelf. De connecties met de mede cursisten voelt als een warm bad.

Mooie reis

Paula sweers

Als er op mijn school zo les gegeven was, zoals David het doet bij MRM...
Dan was ik met veeeeel meer plezier naar school gegaan!!!

Zo makkelijk is het!!!

Judith van der Meché

Wat een heerlijkheid om onderdeel te mogen zijn van zo’n warme community. Heerlijke energie, mooie en nieuwe inzichten opgedaan en kijk er naar uit om nog een keer mee te doen in februari 🙏🏻🥰

MRM

Femke Frings

Na een moeilijke en verdrietige periode, kwam ik tot de conclusie dat ik iets moest gaan veranderen in mijn leven, om niet (opnieuw) in eenzelfde situatie terecht te gaan komen. Door deel te nemen... Na een moeilijke en verdrietige periode, kwam ik tot de conclusie dat ik iets moest gaan veranderen in mijn leven, om niet (opnieuw) in eenzelfde situatie terecht te gaan komen. Door deel te nemen aan de Miracle Roadmap heb ik ontdekt waar bepaalde patronen die ik had ontwikkeld, vandaan kwamen. En vooral, hoe ik daar anders mee om kon gaan. Praktische oefeningen geven je daarbij handvatten. Het heeft mijn leven compleet veranderd; liefdevol en in verbinding met de mensen om mij heen, rust en vertrouwen. Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb geleerd en het inzicht wat ik heb gekregen.
Ik vraag me steeds vaker af; kunnen we de MRM niet onderdeel maken van het reguliere onderwijs? Het kan de wereld voor iedereen zoveel mooier maken! ❤️

Dankbaar

Martinique Scheper

Het was een bijzondere, intense, leuke, leerzame reis met alleen maar fijne mensen! Daarom ga ik nog even door met het programma.

Bijzondere reis

Angélique Knoppert

Alweer voor de derde keer meegedaan aan de Miracle Roadmap.
En ik ga ook gewoon weer voor de vierde keer mee doen.
Het is écht voor mij ‘A way of life’ geworden.
Elke keer weer...
Alweer voor de derde keer meegedaan aan de Miracle Roadmap.
En ik ga ook gewoon weer voor de vierde keer mee doen.
Het is écht voor mij ‘A way of life’ geworden.
Elke keer weer brengt het mij nieuwe Miracles.
Ik voel steeds meer innerlijke vrede in meZelf.
En dit is zo’n rustgevend gevoel, dat ik dit wil blijven ontwikkelen.

‘A way of life’

Gerda Hoekstra eigenaar van Glamptent.nl

De MRM is sprankelend, innovatief en hart verwarmend. Heel veel dank hiervoor. Een geweldige ervaring , welke mij nog meer herkenning, verdieping en een hele diepe liefde heeft gebracht.
De MRM is sprankelend, innovatief en hart verwarmend. Heel veel dank hiervoor.
Liefs Gerda Hoekstra

Amazing

Anton Verbeek

Ik ben een klein beetje een ander mens geworden. Het is een pad van bewust zijn: ben je dromer of de droomfiguur? Een metafoor die zo treffend en tegelijk zo simpel is. Ik ben een gelukkiger mens... Ik ben een klein beetje een ander mens geworden. Het is een pad van bewust zijn: ben je dromer of de droomfiguur? Een metafoor die zo treffend en tegelijk zo simpel is. Ik ben een gelukkiger mens geworden!

Review Anton