Evelien

De "live" webinar was niet live en vragen werden niet beantwoord. Dat was erg jammer. Het eerste uur kwam er wel informatie waar ik wat mee kon maar laatste 1,5 uur vooral een verkoop praatje wat... De "live" webinar was niet live en vragen werden niet beantwoord. Dat was erg jammer. Het eerste uur kwam er wel informatie waar ik wat mee kon maar laatste 1,5 uur vooral een verkoop praatje wat erg jammer was en wat ik niet verwacht had van deze club. Hierdoor voel ik me een beetje voor de gek gehouden. Jammer dat ze van mensen met echte problemen hier op deze manier mee omgaan... De podcasts vind ik altijd wel interessant en leerzaam maar dit had ik niet helemaal verwacht.

Jammer

Rick van der Burg

Wijze diepe lessen van wijze mannen

Dankjewel

Peter Krempel

Tijdens de eerste keer dat ik deelnam aan de gratis kennissessie was ik genoodzaakt deze te onderbreken, dus heb ik mijzelf voor een tweede gratis kennissessie aangemeld.
Jammer om te...
Jammer om te constateren dat de "live" kennissessie niet live blijkt te zijn. Citaten van deelnemers oplezen die niet echt zijn (zelfde citaten in de tweede sessie als in de eerste). Vragen in de chat die niet beantwoord worden ondanks dat boven aan de chat duidelijk staat dat een "team live aanwezig is om vragen te beantwoorden". Ik vind dit een kwalijke zaak. Hier wordt een thema waar veel mensen mee worstelen misbruikt als verdienmodel. Wat kan de kwaliteit van een programma zijn als het al begint met een leugen. Niet voor mij dit.

Jammer

rolink

Niet genomen rouw was een hele mooie . en tot de conclusie komen dat ik nooit gewenst was is pijnlijk geweest. Er is ruimte voor nieuwe dingen.

Feedback 365 2023

Koraal Coaching Aleid Overbeek

Miracle Roadmap heeft mij ondersteund en bevestigd op het pad dat ik was ingeslagen na het overlijden van mijn man vorig jaar. Wat wil het leven nog van mij? De wonderen zijn op mijn pad gekomen; ik... Miracle Roadmap heeft mij ondersteund en bevestigd op het pad dat ik was ingeslagen na het overlijden van mijn man vorig jaar. Wat wil het leven nog van mij? De wonderen zijn op mijn pad gekomen; ik heb de rust om uit het leven te halen wat ik nu kan doen omdat de tijd nooit meer terugkomt. Met als kers op de taart een fijne groep medecursisten. En ik doe in 2024 weer mee! Way of life!

Het Pad van Wonderen en Wetenschap

Birgit

Miracle Roadmap was voor mij een reis die de transformatie terug naar de liefde in gang heeft gezet. Het voelt alsof mijn gebroken hart gerepareerd wordt met warm, stralend goud! Door de oefeningen... Miracle Roadmap was voor mij een reis die de transformatie terug naar de liefde in gang heeft gezet. Het voelt alsof mijn gebroken hart gerepareerd wordt met warm, stralend goud! Door de oefeningen op de livedagen en wekelijkse huddle met mijn cirkel heb ik echte verbinding kunnen ervaren. Ik heb veel inzichten gekregen, onder andere in mijn schildpad-neigingen om me terug te trekken en uit het systeem te stappen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Ik heb er nu bewust voor gekozen om in het systeem te blijven en hiermee verder te oefenen.

Terug naar de liefde!

Nicole van Hirtum

Tegenwoordig word je doodgegooid dat alles maakbaar is, als je maar positief genoeg bent en alles manifesteert.
Zo werkt dat niet. Positiviteit hebben is nooit weg, oog voor de realiteit...
Zo werkt dat niet. Positiviteit hebben is nooit weg, oog voor de realiteit hebben ook niet. Miracle Roadmap is een mooie combinatie tussen positiviteit zonder de realiteit uit het oog te verliezen.
Ik heb geen mega grote stap gezet. Wel heel veel kleine stapjes en daardoor heb ik al een grotere afstand afgelegd dat bij die ene mega stap.

Geef een titel aan je review

In het kleine zit de grootsheid

Marit

Voor ik met Miracle Roadmap begon had ik heel veel last van, zoals ik het noem, achteraf faalangst. ‘Heb ik het wel goed gedaan? Vonden ze me niet raar? Ik had beter dit kunnen zeggen!’ Etc… bij... Voor ik met Miracle Roadmap begon had ik heel veel last van, zoals ik het noem, achteraf faalangst. ‘Heb ik het wel goed gedaan? Vonden ze me niet raar? Ik had beter dit kunnen zeggen!’ Etc… bij Miracle Roadmap heb ik geleerd dat iedereen met dezelfde dingen te maken heeft, je niet alleen bent en dat ik, behalve angst om te falen, ook zeker geen angst hoef te hebben om te stralen. Ik durf veel meer na te denken over dingen die (wél) goed gaan, weer de dromen en dingen te doen die ik graag wil zonder dat ik bang ben voor de meningen van anderen. Ook vond ik fysiek contact vaak heel moeilijk en merk ik dat ik veel makkelijker iemand omhels, minder schrikachtig ben als iemand me (perongeluk) aanraakt en ik me daar veel comfortabeler bij voel. Voordat ik met Miracle Roadmap begon had ik heel veel shitfm gedachten en nu zijn die gedachten vooral dingen die wél kunnen geworden, in plaats van dingen die niet kunnen of anders moeten. Van belemmeringen naar mogelijkheden. Dat is zo fijn. Ik voel me echt 10 kilo lichter na deze weken. Magisch!

Geef een titel aan je review

Ik durf veel meer mezelf te zijn

Nicole van Hirtum

Miracle Roadmap doe je voor jezelf en terwijl je dat doet, doe je het ook voor de dierbare mensen om je heen. Het is een wonderlijke reis, waarbij ik tot nu toe geleerd heb dat het grootse en de... Miracle Roadmap doe je voor jezelf en terwijl je dat doet, doe je het ook voor de dierbare mensen om je heen. Het is een wonderlijke reis, waarbij ik tot nu toe geleerd heb dat het grootse en de wonderen in de kleine dingen (kunnen) zitten. Het voelt beetje bij beetje als thuiskomen bij je authentieke zelf. De connecties met de mede cursisten voelt als een warm bad.

Mooie reis

Paula sweers

Als er op mijn school zo les gegeven was, zoals David het doet bij MRM...
Dan was ik met veeeeel meer plezier naar school gegaan!!!

Zo makkelijk is het!!!