Margreet

Ik vind alle programma.s die je ook kunt volgen in de Academy heel mooi.
Wat betreft de miracle ben ik nog wat zoekende. Uiteraard kan dat ook liggen aan de tijd die ik er in steek.
Ik...
Ik vind alle programma.s die je ook kunt volgen in de Academy heel mooi.
Ik hoorde dat destijds elke dag een app met een gedachte of filmpje gestuurd werd. Zoiets lijkt mij ook ontzettend fijn.
Ik vind alle mails ed nu soms ook wel zoeken, al wordt het nu wel.duidelijker. de hurdles moeten bij ons ook nog wel gaan lopen

Proces miracle roadmap

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Lieve Margreet,
Bedankt voor je feedback! We waarderen enorm dat je de tijd neemt om ons hiervan te voorzien.
Lieve Margreet,
Toch zou ik je willen vragen om in je review meer over je ervaring met de live dag te hebben bijvoorbeeld. We zijn er benieuwd naar of je al ergens verandering merkt in je leven of dat er al iets in gang is gezet :)
Liefs Team 365

Corthouts Johan

So far, so good, expecting the best

Miracle Road tot nu toe

Annet Jansen

Sinds ik besloot aan de Miracle Roadmap deel te nemen zijn de miracles al begonnen. Vanuit het niets komt alles op mijn pad, ik sta er zelf versteld van wat er allemaal al is veranderd in 2 maanden.... Sinds ik besloot aan de Miracle Roadmap deel te nemen zijn de miracles al begonnen. Vanuit het niets komt alles op mijn pad, ik sta er zelf versteld van wat er allemaal al is veranderd in 2 maanden. De sessies met Arjan zijn helder en inspirerend, ik krijg duidelijke inzichten in mijn gedrag en oude patronen en doordat er echt iets 'klikt' ben ik in staat het te doorzien en te veranderen. Ook de live-dag met David was als een thuiskomen, een veilige omgeving met gelijkgestemden waar ik me kwetsbaar mag en durf op te stellen, wat een transformatie teweeg brengt waar ik via andere wegen veel langer over zou doen. Waar ik voorheen opzag tegen 'werken aan mezelf' is deze manier laagdrempelig, fijn en leuk! I want more! :)

Miracles happening!

Ellen Matthaei

Miracle roadmap. Nu een maand bezig. Moest even wennen aan waar ik moest zoeken, in t begin vond ik t wat chaotisch. Onze coach tipte om de wekelijkse mail als basis te nemen (ik vind de academy... Miracle roadmap. Nu een maand bezig. Moest even wennen aan waar ik moest zoeken, in t begin vond ik t wat chaotisch. Onze coach tipte om de wekelijkse mail als basis te nemen (ik vind de academy soms een zoekplaatje) nu ook jammer dat de wekelijkse meditatie deze week niet in de app verschijnt, vandaar dat ik de mail dus als lijdend neem.
Het goede nieuws : heerlijk om weer in de flow van groei mee te gaan. Mijn 4e jaar 365 nu en superblij dat ik toch weer ingestapt ben, ondanks eerder besluit. Dat besluit kwam omdat het een programma van 4 maanden is en dat veel prettiger is dan weer een jaar. Een poosje lessen opnemen en oefenen en daarna tijd en ruimte om te integreren en toe te passen is voor mij een fijne formule.

De zoommeetings met Arjan zijn fijn en inspirerend. In de breakoutrooms is het bijzonder om de mix van nieuwe en doorwinterde deelnemers mee te maken. Door de "verse" instroom kan ik ineens veel duidelijker zien hoeveel vooruitgang en diepgang ik al heb geboekt, ik zie bij hen ineens denkwijzen terug die ik vroeger ook heel normaal vond en nu voor mij achterhaald zijn. Dat ik heel wat overtuigingen en aannames overboord heb gegooid. Dat geeft me direct nog meer het gevoel dat ik zinvol bezig ben geweest. En het is ook leuk mee te maken dat degenen die al langer meegaan interessante en uitdagende vragen durven te stellen zodat er weer andere invalshoeken zichtbaar worden. Heel leerzaam en inzichtgevend !

nieuwe invalshoeken

Joan Wery

De meditaties iedere week en dagelijks met mantra ervaar ik als dichtbij mezelf komend, fijn gelukkig gevoel. Helend. En ik geniet van de wonderen die om me heen plaatsvinden en in mezelf. Mijn... De meditaties iedere week en dagelijks met mantra ervaar ik als dichtbij mezelf komend, fijn gelukkig gevoel. Helend. En ik geniet van de wonderen die om me heen plaatsvinden en in mezelf. Mijn leven heeft veel hectiek, gezondheid, relatie en rouw, toch voel ik me meer vervuld. Blij met de korte meditatie die altijd kan, ook snachts. Dank! ☀️🙏

Verdieping

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Lieve Joan,
Wat fijn dat je zo geniet! We waarderen je openheid :)
Liefs Team 365.

Lidwien

Vol enthousiasme ben ik twee jaar terug begonnen met de vervolg opleiding. Alles ging anders dan iemand had verwacht. Toen veel van de geplande activiteiten verplaatst werden of toch doorgingen met... Vol enthousiasme ben ik twee jaar terug begonnen met de vervolg opleiding. Alles ging anders dan iemand had verwacht. Toen veel van de geplande activiteiten verplaatst werden of toch doorgingen met veel mensen, koos ik er voor om niet te gaan.
De Basiliek is ver weg en even op en neer is niet te doen. Kosten maken voor
veel overnachtingen , daar was geen ruimte voor. Helaas had ik alle in eerste instantie geplande dagen vrijgenomen, dit kon niet nog een keer. Mijn rooster is onregelmatig en kon niet meer zomaar vrij nemen. Online was het niet of niet meer te volgen. Hoe dan ook, door gemaakte keuzes en verschuivingen heb ik veel gemist van mijn jaarprogramma dat zo enorm rijk begon met al het aangebodene. Ik heb gewoon pech gehad met mijn jaar lichting. Maar! Blijf vooral mensen gelukkig maken. Knuf Lidwien

Alles gemist

Ronald

Nederland het gelukkigste land van de wereld, dat is de missie die David en Arjan zich hebben gesteld. In de praktijk gaat het om dichter bij de kern komen, van jezelf, van welke waarden je wilt... Nederland het gelukkigste land van de wereld, dat is de missie die David en Arjan zich hebben gesteld. In de praktijk gaat het om dichter bij de kern komen, van jezelf, van welke waarden je wilt leven, van hoe je verbind met anderen en het leren zien van en omgaan met de manieren die je hebt aangeleerd om om te gaan met jezelf als je buiten je comfort zone gaat. Een mooie, liefdevole, praktische en vaak ook humoristische reis.

Geef een titel aan je review

Verbind met je zelf en anderen in een veilige setting

Natascha Valbracht

Mijn grootste verandering die ik heb doorgevoerd is het groeten van mijn bonuskinderen met een boks.

Geef een titel aan je review

Doorbraakdagen waren erg fijn!

anoniem

Ik mis erg de dagen in de AFAS live, ik vind Veenendaal geen fijne locatie. Bovendien lijkt de ventilatie daar niet goed, want zelfs als je veel afstand van de groep houdt kom je toch met een... Ik mis erg de dagen in de AFAS live, ik vind Veenendaal geen fijne locatie. Bovendien lijkt de ventilatie daar niet goed, want zelfs als je veel afstand van de groep houdt kom je toch met een coronabesmetting terug (tot 2 keer toe)

Geef een titel aan je review

Het programma vind ik al jaren top, maar De Basiliek in Veenendaal vind ik geen fijne zaal

Joop Schuurman

Te veel, te mooi om waar te zijn.
Bijna elke dag mail, zweethut acties.
Te veel online. Ben 365 moe.

Commentaar