Truus den hollander

Het is super en ik heb een goede begeleiding gekregen ben zeker zeer tevreden met mijn consulente Monique Troost

Ik ben erg blij met het resultaat tot nu toe! Er zijn behoorlijk wat kilos vanaf. Ik pas weer de maat kleding van een aantal jaar geleden. Kleding passen is weer leuk! Ik voel me fitter en... Ik ben erg blij met het resultaat tot nu toe! Er zijn behoorlijk wat kilos vanaf. Ik pas weer de maat kleding van een aantal jaar geleden. Kleding passen is weer leuk! Ik voel me fitter en zelfverzekerder!

Fijn dat je in stappen een gezond eetpatroon opgebouwd en je hierbij goed wordt begeleid! Ik ben fan van de reep met chocolade smaak, de cookies & crème reep en de fruit & noten reep! Bij elke nieuwe stap krijg je recepten.

De online afspraken met Monica zorgen ervoor dat ik blijf volhouden! Een stok achter de deur! Monica is streng als dat even nodig is, leeft en denkt met je mee en is oprecht trots/ enthousiast bij mooie resultaten!

José Niemeijer

Ik kreeg bericht dat ik een nieuwe heup kreeg maar moest wel wat afvallen.
Zodoende kwam ik bij Sandra.

Ik ging samen met Sandra aan de slag en bleef afvallen.
Na mijn operatie...
Ik kreeg bericht dat ik een nieuwe heup kreeg maar moest wel wat afvallen.
Zodoende kwam ik bij Sandra.

Ik ging samen met Sandra aan de slag en bleef afvallen.
Na mijn operatie rustig aan ivm herstel van mijn lichaam maar bleef nog steeds afvallen en ben nog steeds op gewicht.

Sandra is gewoon een topper en heeft mij al die tijd bijgestaan met raad en daad persoonlijk en via WhatsApp.
Ik ben trots op mezelf maar zeker ook op haar want afvallen doe je samen.

Je bent een topper Sandra.

Lieve groet José

Danielle

Ruby-Ann is een ontzettend fijne consulente. Altijd bereikbaar voor vragen of support. Wanneer er moeilijke momenten zijn is zij ook altijd bereid om mee te denken in het programma om het toch... Ruby-Ann is een ontzettend fijne consulente. Altijd bereikbaar voor vragen of support. Wanneer er moeilijke momenten zijn is zij ook altijd bereid om mee te denken in het programma om het toch passend te maken. Daarnaast is zij naast haar rol als coach ook oprecht geïnteresseerd in de mens. Dit ervaar ik als zeer prettig. Ruby-Ann haar deskundigheid is groot en ik zal haar zeker aanbevelen als coach!

van der Nagel Ingrid

Linda stimuleert / motiveert op een hele fijne manier en kan zich goed verplaatsen in degene tegenover haar. Altijd plezierig contact.

Via Instagram volgde ik Monica, wow wat een positieve verhalen.
Mooie post die ze deelde.
Hier kreeg ik juist weer meer motivatie van.
Volgde dit dieet al eerder. Ik ging daar toen...
Via Instagram volgde ik Monica, wow wat een positieve verhalen.
Mooie post die ze deelde.
Hier kreeg ik juist weer meer motivatie van.
Volgde dit dieet al eerder. Ik ging daar toen bij een consulent langs, maar omdat ik 4 kinderen heb en steeds oppas moest regelen om even te gaan wegen dat vond ik zo niet handig.
Toen ik net startte met het dieet bij Monica werd ik goed begeleid en nu nog!
Ik ben al heel wat kilo’s kwijt en ben daar wel erg trots op!
Ik ben heel blij dat ik toen gekozen heb voor het op 1 op 1 dieet om af te vallen.
Het is een makkelijk en effectief dieet, waarbij je stap voor stap weer normaal gaat eten.
Verder heb ik heb veel geleerd over gezonde voeding, portiegroottes en om de juiste keuzes te maken.

Als ik vind dat ik weer wat aankom dan ga ik weer starten met het stappenplan.
Dit omdat ik niet meer terug wil naar mijn oude gewicht.

Maar wat het dieet echt bijzonder maakt, is de persoonlijke begeleiding van Monica.
Zij is een geweldige consulent, die me altijd motiveert, steunt en adviseert.
Ze is heel betrokken, vriendelijk en deskundig.
Ik kan het 1 op 1 dieet met de begeleiding van Monica aan iedereen aanraden die wil afvallen op een gezonde manier.

Alissa van Baak

Mirjam is een fijne consulent, altijd bereikbaar voor moeizame momenten en de benodigde motivatie!

Aafke

Ik ben enorm blij met het 1 op 1 diet. Ik heb enorme stappen gemaakt en ben enorm blij met het resultaat tot nu toe. De persoonlijke en betrokken begeleiding van Linda heeft mij geholpen om zover te... Ik ben enorm blij met het 1 op 1 diet. Ik heb enorme stappen gemaakt en ben enorm blij met het resultaat tot nu toe. De persoonlijke en betrokken begeleiding van Linda heeft mij geholpen om zover te komen. Echt een topper!

Sandra Rutenfrans

Ik ben super tevreden
Ik hou het nog steeds vol en ik weet nu ook wat ik wel en beter niet kan eten of met maten kan eten
Super blij nog steeds

Ik zou 1:1 dieet aan iedereen aanraden, voldoende keuze in smaken van de Shakes en repen. Het doel wat je wil behalen lukt zeker met dit dieet, Daniëlle weet je goed te motiveren en heeft altijd... Ik zou 1:1 dieet aan iedereen aanraden, voldoende keuze in smaken van de Shakes en repen. Het doel wat je wil behalen lukt zeker met dit dieet, Daniëlle weet je goed te motiveren en heeft altijd een luisterend oor.