Lia Cassee

Bernadette supercoach! Ga in Amsterdam naar haar!!!

Ellen van Kooten

Gelukkig met nieuwe gewicht

Ruby-Ann is een super fijne coach. Ze is vriendelijk en denkt met je mee. Haar enthousiasme is aanstekelijk. Wanneer ik in de knoop zit, weet ze altijd een manier te vinden om het op te lossen. Ik... Ruby-Ann is een super fijne coach. Ze is vriendelijk en denkt met je mee. Haar enthousiasme is aanstekelijk. Wanneer ik in de knoop zit, weet ze altijd een manier te vinden om het op te lossen. Ik ga altijd met vertrouwen de volgende week in.

Regina Oosterling

Linda is een top coach.
Motiverend, goede tips en behulpzaam.
Ik heb mijn doel bereikt zo blij mee!
Regina

De persoonsgerichte deskundige begeleiding van Ruby Ann helpt me om door te zetten.

Een geweldig persoon om als begeleidster te hebben. Ze heeft humor, inzicht , voelt aan wat je nodig hebt, heeft ECHT bruikbare tips en pakt het probleem echt bij de kop. Ik ben heel tevreden. Ook... Een geweldig persoon om als begeleidster te hebben. Ze heeft humor, inzicht , voelt aan wat je nodig hebt, heeft ECHT bruikbare tips en pakt het probleem echt bij de kop. Ik ben heel tevreden. Ook moet je realistisch zijn met dat je wel tijd moet nemen voor je eigen verandering.
Wees geduldig en blijf eerlijk zo kan ze je ook echt helpen.
Ik ben heel erg tevreden en voel me als thuis komen bij haar.

De begeleiding van Phyline heb ik als zeer prettig ervaren. Ze was een goed luisterend oor in de strijd tegen de kilo’s.
Gezamenlijk kon er gekeken worden welke stap in het programma het meest...
Gezamenlijk kon er gekeken worden welke stap in het programma het meest passend was.

Gelukkig mag ik ook, nu ik op mijn streefgewicht ben, bij Phyline blijven komen. Haar empathie en kennis en kunde zijn een enorme steun voor mij geweest. En ze is zo menselijk, dat is fantastisch!... Gelukkig mag ik ook, nu ik op mijn streefgewicht ben, bij Phyline blijven komen. Haar empathie en kennis en kunde zijn een enorme steun voor mij geweest. En ze is zo menselijk, dat is fantastisch! Ook bij een slechte week aan mijn kant kreeg ik alle begrip en dat gaf mij dan weer de motivatie om het dieet goed terug op te pakken. Daarnaast vind ik de shakes en repen bijna allemaal heerlijk! Ik ben een erge zoetekauw dus de soepen en maaltijden heb ik nooit geprobeerd. De pap is overigens ook erg lekker (voor mij als ontbijt)

Jolanda Duijn

Ik word altijd blij om Nathalie te zien.
Het resultaat is niet echt geweldig op dit moment.
Maar Nathalie gaat me zeker stimuleren om weer op de rit te komen!
De reden dat ik niet...
Ik word altijd blij om Nathalie te zien.
Het resultaat is niet echt geweldig op dit moment.
Maar Nathalie gaat me zeker stimuleren om weer op de rit te komen!
De reden dat ik niet stop ermee heeft100% met Nathalie te maken!