Fijne coaching en makkelijke producten

Corinne van Dijk

Mirjam; mijn consulent! Zonder haar was ik nooit zover gekomen. Ik ben er nog niet, Mirjam begeleid mij super in het proces dat je door naast de 1:1 producten met gezond en normaal eten ook prima... Mirjam; mijn consulent! Zonder haar was ik nooit zover gekomen. Ik ben er nog niet, Mirjam begeleid mij super in het proces dat je door naast de 1:1 producten met gezond en normaal eten ook prima kan afvallen.

Antoinette Roosen

Ik ben heel enthousiast over Mirjam, ze is iemand die je echt stimuleert, tijd voor je neemt en aandacht aan je geeft. Is heel fijn.

Alina Bout

Ik vond dit een prettige manier om af te vallen. Fijne en lekkere producten. Het belangrijkste was Danielle, ze is een ontzettend fijn mens en coach en begrijpt je. Ze denkt met je mee en motiveert.... Ik vond dit een prettige manier om af te vallen. Fijne en lekkere producten. Het belangrijkste was Danielle, ze is een ontzettend fijn mens en coach en begrijpt je. Ze denkt met je mee en motiveert. Ik heb mijn streef gewicht behaald en daar heel blij mee.

Stephanie Melchels

Mijn doel leek heel ver weg, samen met Monica keek ik steeds naar een aantal kilo en had ik steeds weer een nieuw doel. Heb nu al meerdere doelen behaald 😊 zo blij mee! Voel me zoveel beter en... Mijn doel leek heel ver weg, samen met Monica keek ik steeds naar een aantal kilo en had ik steeds weer een nieuw doel. Heb nu al meerdere doelen behaald 😊 zo blij mee! Voel me zoveel beter en fitter en vooral in mijn nieuwe kleding! Nu nog even doorzetten en nog wat kilo’s eraf maar weet zeker dat dit samen met Monica gaat lukken. Ze staat altijd voor je klaar en helpt je als je het even lastig hebt. De online begeleiding is erg fijn! Zoveel geprobeerd maar zo blij dat ik ben begonnen met het 1 op 1 dieet!

Janina is een hele fijne consulente. Ze is super motiverend en heeft een luisterend oor. Door haar heb ik mijn doel kunnen bereiken. Ik blijf nog een poos bij haar onder controle voor mezelf en om... Janina is een hele fijne consulente. Ze is super motiverend en heeft een luisterend oor. Door haar heb ik mijn doel kunnen bereiken. Ik blijf nog een poos bij haar onder controle voor mezelf en om het feit dat ik nu medicatie heb die mijn gewicht weer toe kan laten nemen. Samen hebben we hier een plan voor gemaakt. Dankjewel voor je begeleiding Janina xx

Alex Strijker

Goede begeleiding met een persoonlijke noot.
Dieet goed te doen zelfs voor een hartpatiënt.

Roelie Koops

Wilde mijn lichaam resetten zodat ik weer kon afvallen voor mijn bruiloft. Beide doelen zijn behaald en nu ga ik het bijhouden met kha eten, blijven bewegen en voldoende te drinken.
Super blij...
Super blij mee.
Een aantal producten zal ik blijven gebruiken omdat deze makkelijk zijn als ik onderweg ben voor mijn werk.

Edith Heinhuis

Sandra is echt een topper.
Altijd trots op je, ook al heb je even een mindere week gehad.
Sandra is echt een topper.
Altijd trots op je, ook al heb je even een mindere week gehad.
Wat ik ook heel attent vind is dat er soms een kaartje bij je bestelling zit met een handgeschreven berichtje.
Ik werd ook extra gestimuleerd om naar een volgende beloning toe te werken.
Sandra jouw bemoedigende worden geven me iedere keer een extra duwtje in de rug.

Postma

Heel blij met Linda als consulent. Vriendelijk en deskundig. Ook leuk en handig dat Linda veel recepten deelt op haar instagram. Ga altijd weer gemotiveerd weg!