Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Marijn vd Riet

Ik had nog een horloge liggen dat ik in de jaren tachtig had gekocht tijdens mijn uitzending voor defensie naar Libanon. Dit horloge lag al jaren bij mij in de kast en had het al ter reparatie bij 2... Ik had nog een horloge liggen dat ik in de jaren tachtig had gekocht tijdens mijn uitzending voor defensie naar Libanon. Dit horloge lag al jaren bij mij in de kast en had het al ter reparatie bij 2 andere horlogemakers aangeboden. Beide gaven aan dat zij het niet meer konden repareren. Via een collega van mijn werk kwam ik bij 123 watch repair terecht. Hij heeft mijn horloge kunnen repareren en ook nog tegen een niet te dure rekening. Gewoon weg top

Gerard Horst

1. Kort overleg over reparatiewensen.
2. Tijdens de periode van reparatie keurig op de hoogte.
gehouden van de vorderingen op dat gebied.
3. Indien noodzakelijk uitstekende...
1. Kort overleg over reparatiewensen.
2. Tijdens de periode van reparatie keurig op de hoogte.
gehouden van de vorderingen op dat gebied.
3. Indien noodzakelijk uitstekende alternatieven aangeboden.
4. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kortom een aanwinst en aanrader voor uurwerkreparaties.

Jan Hoogendijk

Anderen hadden mijn horloge opgegeven toen kwam ik heel toevallig in gesprek met Alex .
Hij vroeg mij: Jan mag ik jou horloge repareren?
Het was een hele klus maar Alex heeft...

Hij vroeg mij: Jan mag ik jou horloge repareren?
Het was een hele klus maar Alex heeft hem weer als nieuw gemaakt .
Inmiddels is dit meer dan een jaar geleden en hij loopt elke dag nog steeds op tijd.
Alex is Iemand die niet opgeeft met een engelengeduld.
Een uitstekende Vakman met Passie voor horloges.

Wibo Scheurink

Helder advies, goede offerte en vervolgens uitstekend uitgevoerd.
Helder advies, goede offerte en vervolgens uitstekend uitgevoerd.
Voor de reparatie van een zeer oud horloge werd de moeite genomen om (wereldwijd) te zoeken naar een onderdeel waarvan mij door andere reparateurs verzekerd was dat dit niet te krijgen zou zijn. Klasse !!!
Kortom: Prima Bedrijf.

Machiel Hagels

Meerdere horloge laten repareren tot volle tevredenheid. Prijs kwaliteit was OK

Centric, Henny Luijrink

Attent, kennis van zaken, eerlijk en snel

H. Kolenaar

Heb reeds 3 keer verschillende horloges laten repareren. De prijsopgaaf was altijd concurrerend en werd niet overschreden.
Reparatie en tijdsbestek steeds correct.

Mijn ervaring met 123 Watch Repair is uitstekend te noemen. Mijn replica Tag Heuer bleef niet goed doorlopen, is een automaat. Naar 123 Watch Repair gebracht om er eens naar te laten kijken. Nog... Mijn ervaring met 123 Watch Repair is uitstekend te noemen. Mijn replica Tag Heuer bleef niet goed doorlopen, is een automaat. Naar 123 Watch Repair gebracht om er eens naar te laten kijken. Nog dezelfde avond werd ik gebeld met de mededeling dat het horloge wel gerepareerd kon worden, maar dat het veel geld zou kosten en er absoluut geen garantie was dat het horloge naderhand beter zou blijven lopen. De kwaliteit van het uurwerk zelf liet te wensen over.
De optie/advies gekregen om er een ander chinees uurwerk in te laten zetten. Hierdoor was ik meer dan de helft goedkoper uit. Tevens kreeg ik de garantie dat het horloge daarmee wel goed zou blijven lopen. Ik heb uiteraard voor deze optie gekozen en absoluut geen spijt van gehad. Het horloge loopt sindsdien perfect door en blijft goed op tijd lopen.
Andere mooie bijkomstigheid was dat het horloge al binnen een week gereed was, ipv de afgesproken twee weken. Hiermee was ik natuurlijk blij verrast.
Ik ben dus zeer tevreden over de service, communicatie en kwaliteit van het werk. Ik zal dan ook zeker 123 Watch Repair aanbevelen aan andere mensen.

Jan Hendriks

Mijn ervaring met 123 Watsch Repair is een uitstekende ervaring. 123 W.R komt betrouwbaar over, Kennis van zaken en daardoor een duidelijke offerte over de te verrichten werkzaamheden
Een...
Een goede kosten baten analyse. waardoor het eindresultaat van de door 123 W.R.te verrichten werkzaamheden tot mijn volle tevredenheid zijn uitgevoerd.

Jan Hendriks.