Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Ben zeer tevreden over dit bedrijf en zou het iedereen aanraden: professioneel en vriendelijk contact. Ook de manier van verzenden zeer goed en betrouwbaar geregeld.

Marcel Dijkman

Zeer goede service en ze bellen om te overleggen als er iets extras gedaan moet worden..
Tevens prijs/kwaliteit vd uitgevoerde reparatie is perfect..

Annick

Ik vond mijn ervaring met 123 watch dikke prima, goed bereikbaar en goede kwaliteit. Horloge werkt perfect

Prima communicatie. Watchrepair doet wat wordt beloofd!!!

Duidelijke uitleg, horloge snel terug ontvangen en netjes gerepareerd. Verzending goed en betrouwbaar geregeld.
Duidelijk over de kosten. Servicebeurt voor het horloge vond ik wel vrij...
Duidelijk over de kosten. Servicebeurt voor het horloge vond ik wel vrij prijzig, maar dat hoort bij het merk. Prima tevreden over het resultaat.

tempus fugit

Er wordt goed geluisterd naar de klacht en duidelijk een oplossing voorgesteld. Alles gaat ook sneller dan in de tussentijdse mails wordt genoemd. En het horloge wordt in waterdicht plastic in een... Er wordt goed geluisterd naar de klacht en duidelijk een oplossing voorgesteld. Alles gaat ook sneller dan in de tussentijdse mails wordt genoemd. En het horloge wordt in waterdicht plastic in een shockproof doos opgestuurd met zelfs nog een extra veer erbij.

Jan M

Prettige ontvangst en zeer correcte afhandeling. Ben hierover uitermate tevreden.

Edwin

Erg fijn overleg gehad met Alex, ze denken echt in oplossingen met je mee. Blij dat mijn ruim 20 jaar oude Breitling weer als een zonnetje loopt.

JDM Seiko uurwerk vervangen. Duurder dan verwacht maar tevreden over resultaat.