Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Christel

IN EERSTE INSTANTIE WAS ER NOG EEN VUILTJE OP HET GLAS AAN DE BINNENKANT MAAR DAT IS VERHOLPEN ZONDER EXTRA KOSTEN EN MET TERUGBETALING VAN DE PORTO

Alles ging zoals besproken... ik had geloof ik en
klein bezwaar : erg weinig info over de reparatie maar dat weet ik al niet zeker meer.

Tonny

Heer Aan de Stegge heeft me uitstekend geholpen. Heeft de vouwsluiting van mijn Breitling feilloos gepolijst. Gezien de hoeveelheid werk die hij ermee had wilde hij geen geld voor deze dienst. Wat... Heer Aan de Stegge heeft me uitstekend geholpen. Heeft de vouwsluiting van mijn Breitling feilloos gepolijst. Gezien de hoeveelheid werk die hij ermee had wilde hij geen geld voor deze dienst. Wat een goede service! Echt een aanrader.

Heldere communicatie, correct nakomen van afspraken. Bevredigend resultaat.

Gewoon goed werk

Zeer duidelijke instructies ontvangen betreffende het opsturen van het horloge.
Afspraken worden exact nagekomen.
Goede communicatie via de email over de gang van zaken betreffende de...
Zeer duidelijke instructies ontvangen betreffende het opsturen van het horloge.
Afspraken worden exact nagekomen.
Goede communicatie via de email over de gang van zaken betreffende de reparatie en verzending.

Hennie

Snelle en goedkope adviezen bij reparaties van alle merkhorloges.Een vaste prijsafspraak en correcte afhandeling

Used Products Eindhoven

Heb twee horloges laten maken en ben uitermate tevreden, zal zeker weer gebruik maken van hun diensten.

Ben

Heldere communicatie, duidelijke offerte, en een horloge terug dat het weer prima doet.

Geert

Fijne ervaring, goed advies gekregen.