Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Geert

Fijne ervaring, goed advies gekregen.

Emiel

Erg vakkundig en zeer snelle service! Mijn horloge werkt weer als nieuw.

Dick

De reparatie van een oude klassieker, een erfstuk met emotionele waarde, werd deskundig uitgevoerd. Omdat het een oud horloge is werd er constant overlegd wat de status was. Gedurende de reparatie... De reparatie van een oude klassieker, een erfstuk met emotionele waarde, werd deskundig uitgevoerd. Omdat het een oud horloge is werd er constant overlegd wat de status was. Gedurende de reparatie (restauratie?) werd ik keurig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Gezien de hoeveelheid uren, onderdelen en creativiteit viel de nota alles behalve tegen. Klasse! Bij bijzondere gelegenheden zal ik met trots en dankbaarheid het Baume & Mercier horloge weer dragen.

K. Lipperts

Geen woorden maar daden. Mij werd keurig van te voren verteld wat ik kon verwachten en dat het niet altijd lukt. Het tegendeel is waar. Mijn automatisch horloge is SUPER afgesteld. Loopt na enkele... Geen woorden maar daden. Mij werd keurig van te voren verteld wat ik kon verwachten en dat het niet altijd lukt. Het tegendeel is waar. Mijn automatisch horloge is SUPER afgesteld. Loopt na enkele weken nog steeds tot op de seconde nauwkeurig.
Dankjewel

Thijs de Ruiter

Heel duidelijk proces van start tot finish. Uiteindelijk heeft mijn horloge een nieuw uurwerk en alles doet het weer als nieuw.

Jakko

Seiko SARG007 met 6R15 uurwerk laten repareren na een val van het horloge.
Nieuw uurwerk geplaatst en waterdichtheid getest op 10Bar.
Goede communicatie, goede prijs, snelle reparatie en...
Seiko SARG007 met 6R15 uurwerk laten repareren na een val van het horloge.
Nieuw uurwerk geplaatst en waterdichtheid getest op 10Bar.
Goede communicatie, goede prijs, snelle reparatie en levering.

Duidelijke en snelle communicatie vooraf, reparatie deskundig uitgevoerd.
Zeer tevreden

M. Arntz

Heb mijn Diesel horloge via deze firma laten repareren. Ben zeer tevreden over het eindresultaat. Het horloge is weer zoals het moet functioneren. Een heldere communicatie betreffende het herstel... Heb mijn Diesel horloge via deze firma laten repareren. Ben zeer tevreden over het eindresultaat. Het horloge is weer zoals het moet functioneren. Een heldere communicatie betreffende het herstel werk en prijsopgave. Daarnaast zeer te spreken over de prijskwaliteit verhouding en snelle service. Kortom een bedrijf dat ik aanraad om je horloge te laten repareren.

Amsterdam

Een vintage Seiko laten repareren, een horloge geen andere horlogemaker wilde aanraken. Horloge ziet er als nieuw uit. Service, advies en snelheid waren top!