Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Pim Bosma

Erg blij met het eindresultaat, kan eindelijk weer gebruik maken van mijn prachtige Submariner Rolex watch!

Ernst Woudstra

Ik heb mijn horloge laten repareren bij 123 Watch Repair en ik kan er weer jaren mee vooruit! Ze hebben mij ook goede tips meegegeven over hoe ik het horloge zo lang mogelijk mooi en werkend kan... Ik heb mijn horloge laten repareren bij 123 Watch Repair en ik kan er weer jaren mee vooruit! Ze hebben mij ook goede tips meegegeven over hoe ik het horloge zo lang mogelijk mooi en werkend kan houden. Uitstekende service en als mijn andere horloges aan reparatie toe zijn dan zal ik zeker weer naar 123 Watch Repair gaan.

Lieke M.

Deskundig advies gekregen over de reparatie van mijn horloge. De service was uitstekend en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Ik zou iedereen 123 Watch Repair aanbevelen!

Carmen van de Velden

Duidelijke communicatie en deskundig advies. Ik kan eindelijk weer mijn horloge dragen, super service!

John

Zeer deskundig en ik ben goed geadviseerd!

Richard Bennekom

Uitstekend geadviseerd en geholpen met de reparatie van mijn Diesel horloge. Netjes en correct afgehandeld. Horloge was snel gerepareerd en weer netjes teruggestuurd.

Ruud Lahr

Hallo Heer Alex,
Zoals u kunt zien aan de aantal sterren ben ik uiterst tevreden over de reparatie van mijn Seiko, kortgeleden door u gerepareerd.
Deze was reeds tweekeer gerepareerd bij...
Hallo Heer Alex,
Deze was reeds tweekeer gerepareerd bij een collega reparateur maar niet naar tevredenheid, nu een week in gebruik...Perfect.
Hartelijk dank.
Groeten,
Ruud L

Carlijn

Deskundig, goed advies. Correcte afhandeling en goede reparatie.

Snel, duidelijk.

B. Nieuwenhuis

Geen verzendkosten. Goed advies. Prettig contact.