Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Frans

Prima uitvoering reparatie, vervanging reconstructie secondewijzer. Zeer goed gelukt
Tevens gereinigd en nieuwe batterij.

Zeer tevreden over de communicatie en service. Zowel over de mail en telefoon.
Fijn dat er eerlijk over mijn uurwerk werd gesproken en dat we samen konden werken naar een oplossing

Pieter Stuurman

Mijn Omega Speedmaster weer perfect werkend. Alex heeft zelfs de secondewijzer gratis opnieuw gelumineerd. En dat alles tegen een erg schappelijke prijs.

Hugo

Eerst offerte laten maken bij juwelier, maar voor mijn Longines horloge was het ondanks zijn waarde, toch nog een pittige rekening. Bij 123 Watch Repair kreeg ik een ook eerlijke, maar duidelijk... Eerst offerte laten maken bij juwelier, maar voor mijn Longines horloge was het ondanks zijn waarde, toch nog een pittige rekening. Bij 123 Watch Repair kreeg ik een ook eerlijke, maar duidelijk goedkopere offerte. Ik ben zeer tevreden over de reparatie.

Robin van den Boom

Heldere communicatie, horloge is bij terugkomst weer als nieuw!

Snelle en adequate service. Goed advies.

Tessel

Duidelijke communicatie over kosten, reparatie mogelijkheden en benodigde tijd. Dat is erg fijn!
Horloge in topconditie terug gekregen, werd bij het ophalen ook nog netjes afgesteld.

Goede service!

Frank van Haaren

Via internet deze site gevonden en gecontacteerd, direct goede uitleg en voorwaarden. Ik heb het horloge opgestuurd, als beschreven in het begeleidende voorbeeld. Na ontvangst ben ik gebeld en werd... Via internet deze site gevonden en gecontacteerd, direct goede uitleg en voorwaarden. Ik heb het horloge opgestuurd, als beschreven in het begeleidende voorbeeld. Na ontvangst ben ik gebeld en werd me medegedeeld dat het i.v.m. vakantie iets langer zou duren en of ik daarmee in kon stemmen. Ik was akkoord en heb het horloge zo goed als nieuw terug gekregen. Niks flauwekul van meerprijs zus of zo, gewoon de afgesproken € 35,00 betaald. CHAPEAU voor 123 watch repair, een aanrader voor iedereen.

Dan

Waar de officiële juwelier een offerte gaf van €700,- voor het repareren van mijn Tag Heuer Calibre 16, wist Alex het voor €450 te kunnen doen. Heb mijn horloge per verzekerde post opgestuurd en... Waar de officiële juwelier een offerte gaf van €700,- voor het repareren van mijn Tag Heuer Calibre 16, wist Alex het voor €450 te kunnen doen. Heb mijn horloge per verzekerde post opgestuurd en weer ontvangen. Alex wist al snel mijn vertrouwen te winnen door zijn deskundigheid. Ben erg tevreden over het resultaat. Mocht één van mijn andere horloges ook stuk gaan zal ik zeker Alex weer contacteren.