Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

N.Roelofs

Ik ben zeer tevreden over mijn horlogereparatie.

Coen Vos

Prachtige website, dat beloofd wat! advies op gevolgd op basis van NO CURE NO PAY zou er 2 uur max. voor 70 eu, een oplossing worden gevonden.
Helaas, de volgende dag al een tel. bericht van...
Helaas, de volgende dag al een tel. bericht van Alex aan de Stegge, hij heeft er een paar uur aan gerommeld maar door dat de spoel gemagnetiseerd blijkt? heeft hij het uurwerk opgegeven, het betreft hier een REPLIKA PANERAI, ook een vervangend nieuw uurwerk is geen optie!
De klacht was dat het uurwerk na temperatuur wisseling soms stil bleef staan, ondergetekende heeft het zelf geopend en getracht het op te lossen, waarschijnlijk met als gevolg een gemagnetiseerde spoel!
Dat het uurwerk reeds 15 jaar goed had gelopen? helaas.
Wat wilt u er mee vraagt Alex, ik denk nog hoe bedoelt u, terug sturen natuurlijk, dat horloge heeft voor mij emotionele waarde, dat gooi je NIET in de klikko.
Het horloge komt retour, ziet er niet uit! zonder enig respect in elkaar gezet zonder enige aandacht eraan te besteden,klopt niks van!
Alex bevestigd dit, ja, "wij" dachten, het heeft toch geen waarde dus hebben "wij" het zonder enige aandacht in elkaar gezet.
De lens van het datumraam is er af, het glas zit er verdraaid in, er zit een vlek in het glas, en nog wat andere kleine storingen,
Ik heb het horloge op eigen kosten terug gestuurd, en gemeld dat ik het zo niet accepteerde, Alex heeft het na 1 week in orde gemaakt, maar na ontvangst bleek dat de lens NU aan de buitenzijde van het glas zat, het glas weer was verdraaid en de vlek er nog steeds in zat!
VERSTROOIDHEID? of ONKUNDE?
Nu mag ik het horloge weer op "hun" kosten terug sturen, wordt het in orde gemaakt?
Ik heb er GEEN vertrouwen meer in, de website belooft heel wat, maar kijk uit, dit is GEEN realistische weergave van hoe het er bij 123WATCHREPAIR aan toe gaat!
Daar zou ik geen duur of zeer aan gehecht horloge meer ter reparatie aanbieden,
En RECENTIES lezen, hopelijk worden OOK de slechte geplaatst, het kan toeval zijn??
wordt vervolgd....
op 16 April n.a.v. mijn recentie biedt 123WR mij aan de ontstane missers op te willen lossen op hun kosten, ook de VK worden vergoed, wel zouden ze het op prijs stellen als ik mijn eerder recentie herzie dan wel laat vervallen.
Ondanks dat ik helemaal geen vertrouwen meer heb in 123WR ben ik toch van mening dat iedereen een kans moet krijgen te bewijzen dat hij het beter kan!
Ik ga dus accoord met hun voorstel........tot op heden niets meer vernomen van 123 WatchRepair, ??

Dan komt er een reactie van 123WR, "ZE" herkennen zich maar gedeeltelijk in het commentaar,
Het horloge is nog niet door "hun" ontvangen, ....LET WEL, er was een week eerder al om toezending van een voorgefrankeerde envelop gevraagd!

VERSTROOIDHEID? ONVERSCHILLIGHEID, arrogantie?
OOK de zogenaamde FEEDBACK COMPANY doet er het zwijgen toe!, die worden tenslotte betaald door 123WR en consorten, daar kun je dus ALLEEN lovende reviews plaatsen, zodra het TE belastend word , hoor je niets meer,
ONPARTIJDIG?????
KORTOM, batterijtje vervangen? prima!
schoonmaken? ook prima!

Maar zodra het iets te technisch word NIET DOEN!!

R. Post

Snel. bijzonder ter zake kundig, ook voor de horloges uit de hogere segmenten. Zeer aanbevelenswaardig

ajl masseling

Prima service en alle afspraken nagekomen

Fons Verheijen

De klokken zijn in goede en nette staat gerepareerd.De prijs van de reparatie van het Mondaine horloge vond ik een beetje duur. Na je uitleg is het mij duidelijk geworden waarom je deze prijs... De klokken zijn in goede en nette staat gerepareerd.De prijs van de reparatie van het Mondaine horloge vond ik een beetje duur. Na je uitleg is het mij duidelijk geworden waarom je deze prijs berekend hebt. Ook wil ik nog even kwijt dat ik het ophalen en terug brengen van de klokken en horloge een uitstekende service vindt.

Gerrit Altena

Goed meldsysteem van de klacht. Deskundige behandeling m.b.t. de reparatie. Vlotte service. Uiteindelijk hele horlogebandje vervangen voor de eerder afgesproken prijs.

RDV technische inspecties

Na afstruinen van het internet kwam ik 123 Watch Repair tegen en ik werd de zelfde dag nog terug gebeld met de vraag hoe ze mij konden helpen, na mijn verhaal te hebben gedaan kreeg ik advies... Na afstruinen van het internet kwam ik 123 Watch Repair tegen en ik werd de zelfde dag nog terug gebeld met de vraag hoe ze mij konden helpen, na mijn verhaal te hebben gedaan kreeg ik advies opmaat wat later bleek precies klopte met de reparatie en onderhoud.

Marco Bergink

Mijn ervaring met deze firma is prima. Vanaf het eerste contact over een reparatie, tot het moment dat ik het horloge weer heb ontvangen, is alles keurig verlopen. Het advies was eerlijk en helder,... Mijn ervaring met deze firma is prima. Vanaf het eerste contact over een reparatie, tot het moment dat ik het horloge weer heb ontvangen, is alles keurig verlopen. Het advies was eerlijk en helder, tegenover een goede prijs. Overigens was de service ook nog eens vlot.

Martin

Ervaring, kennis en mankracht maken dat mijn Maurice Lacroix weer prima loopt