Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Mijn ervaring met 123 Watch Repair is uitstekend te noemen. Mijn replica Tag Heuer bleef niet goed doorlopen, is een automaat. Naar 123 Watch Repair gebracht om er eens naar te laten kijken. Nog dezelfde avond werd ik gebeld met de mededeling dat het horloge wel gerepareerd kon worden, maar dat het veel geld zou kosten en er absoluut geen garantie was dat het horloge naderhand beter zou blijven lopen. De kwaliteit van het uurwerk zelf liet te wensen over.
De optie/advies gekregen om er een ander chinees uurwerk in te laten zetten. Hierdoor was ik meer dan de helft goedkoper uit. Tevens kreeg ik de garantie dat het horloge daarmee wel goed zou blijven lopen. Ik heb uiteraard voor deze optie gekozen en absoluut geen spijt van gehad. Het horloge loopt sindsdien perfect door en blijft goed op tijd lopen.
Andere mooie bijkomstigheid was dat het horloge al binnen een week gereed was, ipv de afgesproken twee weken. Hiermee was ik natuurlijk blij verrast.
Ik ben dus zeer tevreden over de service, communicatie en kwaliteit van het werk. Ik zal dan ook zeker 123 Watch Repair aanbevelen aan andere mensen.

Score voor 123 Watch Repair: 5/5
Zou u 123 Watch Repair aanbevelen? Ja