JK

Mijn ervaring was prettig goed geholpen en snel en goed geleverd

Petra

Snel geleverd en goed product. Precies op maat

P.H.L. Kieboom Beheer BV

Top

Marcel van der Ploeg

Twee houten lamellen besteld. Bij beide pakketten zaten niet genoeg beugels., kwam in totaal 5 beugels te kort. Daar sta je dan als bezig bent met installeren bij je moeder. Je kan niet verder.... Twee houten lamellen besteld. Bij beide pakketten zaten niet genoeg beugels., kwam in totaal 5 beugels te kort. Daar sta je dan als bezig bent met installeren bij je moeder. Je kan niet verder. Opgelost door na Rhoon te rijden en beugels te halen. Koste me 2,5 uur. Ik heb hierdoor extra kosten gemaakt en heeft mij tijd gekost. Reactie van mijnraamdecoratie was alleen sorry daar kunnen wij ook niets aan doen.
Dit bedrijf besteld hun producten ook ergens in het buitenland en stuurt het dan door naar de klant. Dat is prima, maar als er dingen niet goed gaan dan moeten ze wel verantwoording nemen.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Beste Marcel,
Beste Marcel,
We vinden dit natuurlijk erg vervelend om te lezen, en hadden dit kunnen voorkomen als we van te voren hadden geweten dat u wat beugels miste zodat u niet helemaal naar Rhoon had hoeven rijden. We hadden de missende beugels dan kosteloos opgestuurd maar u stond al bij ons in de showroom voordat we van dit probleem afwisten. We vinden het jammer dat het zo is gelopen en hopen dat de raamdecoratie verder naar wenst hangt.

Van Niekerk

Prima kwaliteit en op maat zoals gevraagd. Ook prima service toen ik kleur van jaloezieën veranderende vanwege niet op voorraad zijn van eerste keus. Nu alles hangt alles naar wens.

Ronald Vis

Veel keus en geven een perfect advies

Brouwer

We zijn heel blij met onze houten jaloezieën. Precies gekregen wat we hebben besteld.
Alles van bestellen tot levering ging heel goed.