Arnold Helders

Duidelijke site, goede service

UItleg produkten, levering

Ron Jansen

Goede service en hele scherpe prijzen

Heel vriendelijk aan de telefoon

Ga zo door

Luttje

Trapverlichting gekocht

Makkelijke installatie

Mokta BV

de chatbox is heel handig, van daar uit krijg je de juiste informatie toegereikt

ik had een leverdatum opgegeven, maar deze is niet gerespecteerd waardoor ik mijn magazijn moet anders schikken omdat ik de materialen nog niet meteen nodig heb.

Reactie Ledstripkoning:

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben contact met u opgenomen om u een passende oplossing aan te bieden om dit ongemak te verlichten. Mocht u in de toekomst hulp van ons nodig hebben staan wij... Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben contact met u opgenomen om u een passende oplossing aan te bieden om dit ongemak te verlichten. Mocht u in de toekomst hulp van ons nodig hebben staan wij graag voor u klaar.

Garip

İnloggen en bestellen

Veel vergelijkbare producten makkelijk te vinden.

El Haddouchi

Vriendelijke en behulpzaam

gericht op een oplossing voor de klant

Brands

Wij zijn goed en deskundig geholpen en een prima produkt

Goed en deskundig advies

Houden zo

van der Linden

Helemaal geweldig!

Hun kennis bij de klantenservice, vriendelijk , kennen hun producten goed

Ludwig

Altijd een goede service hier bij ledstrip koning en telefonisch altijd behulpzaam en vriendelijk !!

Makkelijk te verwerken producten

Daniel

Via Whatsapp snelle reactie/advies. Uiteindelijk een mail ontvangen met de besproken producten, alleen nog even betalen en klaar.
Producten zijn netjes verpakt en zijn helemaal prima!! Bij de...
Producten zijn netjes verpakt en zijn helemaal prima!! Bij de eerste bestelling en verkeerde keuze gemaakt voor het verlengsnoertje en schakelaar. Maar gelukkig zijn alle onderdelen met elkaar te verbinden. Erg fijn! #aanrader dus.

Producten zijn goed samen te stellen en klantenservice via Whatsapp is snel en concreet.