Patrick Vandeweert

Enkel goede ervaringen

Telefonisch bereikbaar en ondersteuning

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

niet van toepassing aangezien ik artikel direct had gevonden

Francesca

Very good

Packaging and availability

chimney

Vandewall

Ik ben tevreden over dit bedrijf

Veel onderdelen voorradig voor een oud type kachel

Post.nl heeft 4 dagen nodig om een brievenbus enveloppe te bezorgen; m.i. te lang

n.v.t.

Bert Vossen

Correcte behandeling van de bestelling

stipt, contactvriendelijk voor klant

A smink

Duidelijke site waar je makkelijk je producten vind.

Snelle verzending

Barbas houtkachel

Frints

Kachel deur besteld

Goede communicatie

Levertijd was heel lang. Ik was in de veronderstelling dat het onderdeel op voorraad lag.

Dary kachel deur

particulier

Zeer goed

snelle bediening

niets

verkoop onderdelen houtkachels

van ginneken

Zeer goed

goede en snelle afhandeling. ook na een eigen meetfout netjes geholpen zonder moeite

kachel

Van Egdom

Snelle leveringhouden

Ruim assortiment

Weet niet8

Duchateau

Snelle en correcte sevice

Snel reageren op e-mail en bestelling

Via fotos gezocht baar barbas messing handgreep en zo op basis vd afbeelding jullie site gevonden