Werkwijze monteurs
8.2/10
Communicatie
7.4/10

C.Hennen

De kontakten met het kantoor zijn dramatisch

prima monteurs

communicatie verbeteren

Reactie Mebatherm:

Geachte heer Hennen, natuurlijk vinden wij het jammer dat u ons contact zo heeft ervaren. U heeft vrijdag 26 januari gebeld en omdat er nog niet was teruggebeld maandag 29 januari de recensie... Geachte heer Hennen, natuurlijk vinden wij het jammer dat u ons contact zo heeft ervaren. U heeft vrijdag 26 januari gebeld en omdat er nog niet was teruggebeld maandag 29 januari de recensie geplaatst omdat wij nog geen contact hadden opgenomen. Dat is wel snel, temeer omdat u reageerde n.a.v. wederom een aanmaning voor facturen uit 2022 en 2023. U gaf aan dat deze in uw spam waren terechtgekomen. Kan gebeuren en geen enkel probleem. Uw recensie gezien genoemde aanleiding wel. De facturen zijn inmiddels voldaan en vandaag gelukkig een goed gesprek met u gehad. Wij hebben u ook netjes geïnformeerd over onze reactie op uw recensie. We gaan uit van een fijne samenwerking in de komende jaren, Team Mebatherm/administratie

A de J

Slechte communicatie intern en slechte communicatie met klant

Werkzaamheden zijn verder prima

Komen gemaakte beloftes niet na, bv specificatie rekening voor klant.
Komen gemaakte beloftes niet na, bv specificatie rekening voor klant.
Brengen extra geld in rekening voor een hoogwerker terwijl op de offerte duidelijk vermeld is dat er werkzaamheden plaatsvinden op de schoorsteen.
Tevens een ontevreden medewerker aan het werk.
Dit is al de tweede vervelende ervaring binnen 2 jaar bij dit bedrijf.
Ik raad dit bedrijf zeker niet aan.

Beste A de J,
Nuancering noodzakelijk als sociale media een uitlaatklep wordt.
Beste A de J,
Nuancering noodzakelijk als sociale media een uitlaatklep wordt.
Natuurlijk vervelend om te horen dan u niet helemaal tevreden bent over de communicatie. Uw verzoek voor een specificatie van de rekening was inderdaad niet goed bij uw adviseur terecht gekomen. Echter, ondanks dat dit niet verplicht was omdat het om aangenomen werk gaat, heeft mijn collega u de specificatie gestuurd.
Tijdens de uitvoering kwamen we erachter dat u door een ander bedrijf al werkzaamheden had laten uitvoeren die meegenomen waren in onze offerte. Dit was waarschijnlijk ook de reden dat u een specificatie wilde. Helaas vroeg het andere bedrijf meer geld voor de werkzaamheden dan dat wij hadden begroot in onze offerte. Ik hoop dat u begrijpt dat wij dan geen korting kunnen geven op de factuur die gelijk is aan de factuur van het andere bedrijf.
Daarnaast kwamen we er tijdens de werkzaamheden achter dat onze monteurs het niet lukte om veilig met de ladder bij uw schoorsteen top te komen. Onze adviseur had ingeschat dat dit ging lukken om zo extra kosten voor u te voorkomen De monteur durfde het niet aan vanwege veiligheidsredenen. Zoals omschreven in de door u getekende offerte brengen wij werkzaamheden die niet zijn beschreven in de offerte, maar wel worden uitgevoerd in rekening op basis van nacalculatie. We hebben toen besloten om niet de extra uren, maar alleen de kosten van de hoogwerker in rekening te brengen.
Na afronding van de werkzaamheden gaf u aan het niet eens te zijn met de extra kosten. Onze adviseur heeft toen na overleg met u aangegeven dat we de rekening uit van de hoogwerker uit coulance laten vallen. Dit was op basis van de opdracht niet noodzakelijk. Wij vergoeden niet de factuur van de zonder overleg door u ingehuurde derde. Feitelijk is dit zeer gunstig voor u, omdat de gecalculeerde kosten van de werkzaamheden van het andere bedrijf lager liggen dan de kosten van de hoogwerker. In onze ogen een zeer keurige en klantvriendelijke oplossing.
Team Mebatherm

John

Goede contacten gehad met Mebatherm- Zon Slim vanaf het moment van de aangeboden offerte tot installatie van onze zonnepanelen zijn wij bijzonder tevreden. De monteurs, Danny en Adwin, vakkundig,... Goede contacten gehad met Mebatherm- Zon Slim vanaf het moment van de aangeboden offerte tot installatie van onze zonnepanelen zijn wij bijzonder tevreden. De monteurs, Danny en Adwin, vakkundig, klantvriendelijk en ondanks de kou en sneeuw stug doorgegaan. Prima vaklui!!

Klantvriendelijk, vakbekwaam en het geleverde werk netjes afgewerkt.

Geen. "Zo blijven doorgaan"

Plugge

Wij hebben vandaag zonnepanelen gekregen. Zijn er heel blij mee maar waren ook ontzettend blij met jullie personeel. Ze hebben heel precies gewerkt en ook alles netjes afgewerkt. En wij hebben... Wij hebben vandaag zonnepanelen gekregen. Zijn er heel blij mee maar waren ook ontzettend blij met jullie personeel. Ze hebben heel precies gewerkt en ook alles netjes afgewerkt. En wij hebben gezellig koffie met elkaar gedronken. Dat hadden ze verdiend. Dank je wel Andy en dank je wel jongeman die binnenkort papa wordt. Helaas zijn wij jouw naam vergeten. Groetjes vsn fam.Plugge.

Vlot beleeft en netjes.

Truijen

Zeer slechte communicatie en nog slechtere planning; zij zouden voor ons vijf zonnepanelen verwijderen en weer herplaatsen. je verwacht dan dat het herplaatsen automatisch weer ingepland wordt, maar... Zeer slechte communicatie en nog slechtere planning; zij zouden voor ons vijf zonnepanelen verwijderen en weer herplaatsen. je verwacht dan dat het herplaatsen automatisch weer ingepland wordt, maar nee; dat moest apart aangevraagd worden en je komt weer onderop de stapel. gevolg: pas na drie maanden weer een opbrengst noteren!! Daarnaast zijn de panelen tegen een kunststof dakkapel geplaatst en is na drie maanden een schade ontstaan.
Van een vergoeding van de opbrengsderving als gevolg van hun eigen slechte planning wil men niets weten. Ook de interne communicatie is erg slecht.

zou ik niet weten

Betere communicatie met de klant, maar vooral binnen het bedrijf zelf.

Beste Truijen,
Beste Truijen,
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij waren inderdaad in de veronderstelling dat u ons zou berichten zodra de werkzaamheden klaar waren aan uw dak, zodat we daarna het terugplaatsen weer konden inplannen.
Toen we 4 weken na het verwijderen langskwamen voor het terugplaatsen bleek dat van uw onderconstructie niet meer de juiste klemmen aanwezig waren. Deze waren bij het verwijderen stuk geslepen, omdat ze niet meer los wilden komen van de rails. Uiteraard niet handig dat dit bij ons intern niet goed was gecommuniceerd.
We hebben vervolgens via de fabrikant voor u nieuwe klemmen geregeld voor het inmiddels uit de handel genomen systeem. Toen we deze enkele weken later binnen kregen is er met u een nieuwe afspraak gepland.
We begrijpen dat het vervelend is dat u hierdoor opbrengst heeft misgelopen. Nadat wij hadden aangegeven geen opbrengstverlies te vergoeden heeft u zelf juridisch advies ingewonnen en daar hoorde u ook dat gemiste opbrengst in uw geval niet vergoed hoeft te worden.
De schade die is ontstaan is door ons volledig vergoed.
Ik heb naar aanleiding van uw review persoonlijk contact opgenomen en naar aanleiding van ons prettige gesprek aangegeven dat ik deze reactie bij uw review plaats.
Team Mebatherm

Elzenga

Onderhoud en storing

Snelle afhandeling

op dit moment niks aan te merken

Natasja Beuving

Mijn omvormer is helaas stuk gegaan.
Ben nu met mebatherm in gesprek om het probleem op te lossen.
Hopelijk kan ik weer snel gebruik maken van mijn zonnepanelen.

Proberen een oplossing aan te dragen

Wildeboer

Zeer slechte communicatie met klanten. Wachten al 8 weken op nieuwe omvormer en medewerkster stuurt je van kastje naar de muur. Tevens geen mailverkeer over afwikkeling van onze nieuwe omvormer.Ik... Zeer slechte communicatie met klanten. Wachten al 8 weken op nieuwe omvormer en medewerkster stuurt je van kastje naar de muur. Tevens geen mailverkeer over afwikkeling van onze nieuwe omvormer.Ik zou hier zeker geen contract afsluiten.

Betere communicatie met klanten zou hier op z'n plaats zijn.

Schuur

Controlebeurt weer perfect!

Aardige monteur. Goede uitleg.

Ruim 20 jaar goede ervaring met Mebatherm. Tip: hou deze klantenservicebeleving vast:-)

Lucas Minke

Duidelijke afspraken, monteurs correct en netjes gewerkt.
Goed meegedacht over een nette afwerking van de kabels.

Meedenken, nette plaatsing en duidelijke uitleg.

wij constateerden dat een paneel een fractie scheef lag, dit is snel en correct opgelost, misschien nog iets beter controleren na plaatsing.