Werkwijze monteurs
8.2/10
Communicatie
7.4/10

Wouter Graveling

Prima bedrijf. Afspraak kon vrij snel ingepland worden. CV werkt super en bekabeling is netjes weggewerkt.

Vakkundig, vriendelijk, zorgvuldig

Nee

David

Installatie is netjes uitgevoerd en contact was erg plezierig, zowel telefonisch als met de mensen op locatie. Kortom, prima service.

service, vlotte installatie, flexibel

J Bandsma

Ronduit slecht, komen geen enkele afspraak na. Bellen niet terug, komen veel later dan afgesproken.

was voorheen tevreden (onderhoud) maar nu kan ik geen sterk punt bedenken, men liegt gewoon. Ja, we hebben 1 monteur aan huis gehad die eea goed heeft gedaan.

eerlijkheid, communicatie

CMP

In eerste instantie een goede ervaring. Totdat er problemen waren.
Maar nu is alles naar tevredenheid en keurig opgelost.

Een ervaren installateur die bij me kwam. Wees dus zuinig op deze vakman

G.N. Galema

De in 2015 geplaatste omvormer, waarop tien jaar garantie zit, van het merk Fronius Galvo is al vier keer in storing geraakt. Bij de eerste storing vlot herstel door servicemonteur. Bij de tweede... De in 2015 geplaatste omvormer, waarop tien jaar garantie zit, van het merk Fronius Galvo is al vier keer in storing geraakt. Bij de eerste storing vlot herstel door servicemonteur. Bij de tweede keer ontstond de indruk dat er geen of weinig kennis binnen Mebatherm aanwezig was over het merk Fronius Galvo. Pas na vier dagen uitsluitsel. Toen was de storing inmiddels spontaan opgelost zonder dat er een monteur aan te pas was gekomen. De intussen in het weekend gebelde storingsdienst kon mij niet verder helpen. Hij gaf eerlijk toe onvoldoende kennis te hebben. Bij de op 20 oktober opgetreden storing, weer code 457, lijkt de oplossing weer een langdurige zaak te worden. Bij de leverancier schijnt nu de oplossing te liggen.

In het verleden wel. Nu niet meer.

Breng productkennis bij medewerkers op orde.

CMP

Offerte is heel snel geregeld en het uitvoeren van de nieuwe ketel ook.
Totdat er problemen kwamen bij de dak doorvoer
Vanmorgen weer 2 keer gebeld en de toezegging dat ze terug...
Offerte is heel snel geregeld en het uitvoeren van de nieuwe ketel ook.
Totdat er problemen kwamen bij de dak doorvoer
Vanmorgen weer 2 keer gebeld en de toezegging dat ze terug bellen
Maar tot nu toe niets gehoord.
Mijn lijstje is steeds langer aan het worden

betere communicatie. En nakomen van afspraken. En bij een nieuwe cv installatie hoort ook een nieuwe dakdoorvoer

MAKKELIJKE MOESTUIN

Alle afspraken zijn nagekomen. De installateurs waren zeer kundig en erg prettig in de omgang.Ook het telefonisch contact met het bedrijf in Roden was prima.

Professionals die hard werken en zeer secuur werk afleveren. Ook het contact met de projectleider was uitstekend.Korte communicatie lijnen en bij opleveren van project kwam hij zelf ook nog op... Professionals die hard werken en zeer secuur werk afleveren. Ook het contact met de projectleider was uitstekend.Korte communicatie lijnen en bij opleveren van project kwam hij zelf ook nog op bezoek om te kijken of wij nog op of aanmerkingen hadden.

Nee !

FJW

Ik heb meerdere offertes aangevraagd, maar Mebatherm kwam het vakkundigst over en gaf het meeste vertrouwen.
Over de werkwijze, netheid en uitleg ben ik zeer tevreden.

Altijd vriendelijk mensen.

Debney

Adviseur met veel kennis en ervaring. In het gesprek vooraf werden zowel de voor als nadelen van gewenste installaties besproken. De monteurs waren snel en vriendelijk. Alle bekabeling op een nette... Adviseur met veel kennis en ervaring. In het gesprek vooraf werden zowel de voor als nadelen van gewenste installaties besproken. De monteurs waren snel en vriendelijk. Alle bekabeling op een nette manier weggewerkt. Prijs kwaliteit verhouding was goed.

- kennis
- nette afwerking
- vriendelijk personeel

- snellere communicatie

Sloot

Slecht, beloven veel komt niks van!!!

Kan geeen sterk punt noemen.

Heel veel verbeter punten

Reactie Mebatherm:

Natuurlijk waarderen wij het zeer als mensen de tijd en moeite nemen om hun mening te geven, ook als de uitkomst niet helemaal overeenkomt met de verwachtingen. Soms kan het echter voor ons... Natuurlijk waarderen wij het zeer als mensen de tijd en moeite nemen om hun mening te geven, ook als de uitkomst niet helemaal overeenkomt met de verwachtingen. Soms kan het echter voor ons noodzakelijk zijn om een reactie te geven op de beoordeling.
De schouwing van het houten bijgebouw waarop de zonnepanelen zouden worden geplaatst is zeer zorgvuldig geweest i.v.m. aanwezige metalen dakpanplaten en gordingen. In goed overleg is daarna een definitieve koopovereenkomst tot stand gekomen. De eerste geplande uitvoeringsdatum kon in verband met Hollands weer, regen en wind, helaas niet doorgaan. Daarna is een nieuwe datum afgesproken. Vlak voor dat moment bleek dat de fabrikant ondanks toezeggingen de LG-panelen niet kon leveren. De desbetreffende panelen waren in geheel Nederland niet voorradig. Wij hebben de klant direct een alternatief voorstel gedaan, maar daarop wilde deze niet ingaan. Vanzelfsprekend wilden wij het project op een later moment alsnog uitvoeren. Dit werd door de klant helaas ook niet meer gewenst. Vervolgens is de overeenkomst kosteloos ontbonden. Wij begrijpen de frustratie van de klant. Ook wij waren teleurgesteld, het betrof immers factoren waarop wij geen invloed konden uitoefenen. Team Zon-Slim Mebatherm