Werkwijze monteurs
8.2/10
Communicatie
7.4/10

M. van der Veen

Via de collectieve aanvraag zonnepanelen via Vereniging Eigen Huis een voorstel gekregen van Mebatherm/Zon-Slim. Vanaf het eerste contact was alles duidelijk en prettig.

Duidelijk, vriendelijk, kundig.

Foto’s uploaden was niet mogelijk. Dit kan verbeterd worden.

Reactie Mebatherm:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Fijn dat u dat heeft willen delen. Het uploaden van de foto's is inmiddels verbetert. Dank voor de tip. Nog veel plezier van uw zonnepanelen. Team Zon.Slim

Jan

Goed , helder en duidelijk

Snel en zorgvuldig gewerkt

Monteur moet niet aangeven dat op maandag de gegevens binnen komen

Reactie Mebatherm:

Beste Jan, bedankt voor je super beoordeling. Er moet voorkomen worden dat we iets beloven wat we soms niet kunnen nakomen. We zullen daar scherper op zijn. Eerlijkheid duurt het langst. Team Zon.Slim

jan

Ze hebben na een klacht de website gelijk aangepast

positief dat ze snel hebben gereageerd

geef eerlijke informatie

Reactie Mebatherm:

Beste Jan, wij willen u graag twee keer bedanken. In de eerste plaats dat u ons heeft gewezen op foute informatie op de website. In de tweede plaats omdat u de moeite heeft genomen om, nadat wij met... Beste Jan, wij willen u graag twee keer bedanken. In de eerste plaats dat u ons heeft gewezen op foute informatie op de website. In de tweede plaats omdat u de moeite heeft genomen om, nadat wij met u contact hebben gehad en de website hebben aangepast, uw beoordeling aan te passen. Geweldig. Zo moet het altijd gaan. Bedankt, team service@onderhoud

André

Fijn bedrijf, personeel reageert snel op mijn vraag.

Meerdere disciplines in bedrijf

Nvt

m.derksen

Installeren snel en goed en daar houd alles op bij storing niemand thuis misschien na honderd keer bellen en week wachten word je misschien wel teruggebelt

Leveren wel maar bij storing niemand thuis . Waardeloos en daar betaal je dan ook nog eens bijna 300 euro per jaar voor . Nee niet met dit bedrijf in zee gaan .

service waardeloos

Bart-Jan Korteling

Bedankt mannen van Mebatherm. Bijna van het dak geregend maar heel netjes en kortdaad afgehandeld voor de bouwvak. Nu hopen op veel zon uren

Flexibiliteit naar omstandigheden. Klantgericht

Efficiency, meerdere keren heen en weer

Erik

Soms lastig te bereiken (juiste mensen) maar daarna erg goed geholpen

Communicatie intern

J.R . Burgstra

normaal

Iets sneller reageren op een telefoontje

D. van Hell

Alles ging prima. Ik was bang voor beschadiging van mijn hardhouten trap, maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Zijn op tijd en werken goed door. Nemen hun schaft (met mijn koffie) en lunchpauze, met pak melk van mij uit de koelkast (het was erg warm) en dat alles in goed overleg. Prima.

Misschien de treden van een hardhouten trap vooraf met karton bedekken om beschadiging te voorkomen.

Irene

Irene Broekhuis

Kennis, meedenken met de klant, nette prijs