Werkwijze monteurs
8.2/10
Communicatie
7.4/10

Jaap Olthoff

Mebatherm, is een bedrijf waar je duidelijk afsparken mee kunt maken en die men ook nakomt.

Offerte maandag 15 maart opgevraagd 'middags in de mail. akkoord gegeven en donderdag 18 maart nieuwe installatie werkend opgeleverd.
Kundig monteurs weten vaan aanpak en hebben een heel goed...
Kundig monteurs weten vaan aanpak en hebben een heel goed resultaat neer gezet

Prima door gaan op de ze weg

Westert

Gewoon vlot werken

Goed hoor

Vivace, Gerda Nobel

meedenken, niet de makkelijkste oplossing kiezen, maar de beste voor de klant

misschien een simpele gebruiksaanwijzing van het nieuwe apparaat mee aanleveren?

H,Streefland

Mijn ervaring is goed.Alleen was er wat verwarring over het plaatsen van de panelen.Ik wilde een andere indeling en daar was van te voren niet over gesproken.

Vriendelijk personeel.

Voor plaatsing panelen over de indeling praten. Is in dit geval niet gebeurd

Sjoerd

Het eindresultaat ben ik blij mee, nl. waterzijdig ingeregelde radiatoren. Het ging echter niet geheel vlekkeloos. Na de offerteaanvraag heb ik meerdere keren moeten bellen voor een afspraak. Toen... Het eindresultaat ben ik blij mee, nl. waterzijdig ingeregelde radiatoren. Het ging echter niet geheel vlekkeloos. Na de offerteaanvraag heb ik meerdere keren moeten bellen voor een afspraak. Toen de eerste monteur langs was geweest bleken er nog twee radiatoren te lekken en waren twee radiatorknoppen niet geplaatst omdat deze niet pasten (er was geen rekening gehouden met de vensterbanken). Dit heeft een collega later goed hersteld. Ik vind het ook niet zo erg dat er eens wat mis gaat, als het maar netjes wordt opgelost. De monteurs waren ook vriendelijk.

Net zolang doorgaan tot problemen opgelost zijn en klant tevreden is, vriendelijke monteurs

De planning kan beter. De monteurs leken onder tijdsdruk te staan en leken daardoor wat gehaast, waardoor foutjes kunnen ontstaan.

Jan Padding

9 maanden gewacht op offerte ondanks herhaaldelijk bellen
3 maanden gewacht op installatie ondanks toezegging dat dit binnen 4 weken zou geschieden
Niet de juiste spullen op de dag van...
9 maanden gewacht op offerte ondanks herhaaldelijk bellen
Niet de juiste spullen op de dag van de installatie waardoor de rietdekker weer verplaatst moest worden

Netjes gewerkt , vriendelijk personeel.

Geen uitleg over de thermostaat
Geen controle van de warm water temperatuur ondanks dat dit vooraf gemeld was als probleem.
Dus luisteren naar de cliënt en bij oplevering navragen of de...
Geen uitleg over de thermostaat
Dus luisteren naar de cliënt en bij oplevering navragen of de problemen nu opgelost zijn.

G.Otten

Prettig verlopen contacten, zowel met de binnendienst als met de monteurs op de dag van installatie.

keurig aan de planning gehouden en netjes opgeleverd

L van der Plas

Na een moeizame aanloopperiode van 4,5 maand wachten, van opdrachtbevestiging tot uitvoering hiervan, liep alles naar wens.

Vriendelijk en vlot werkend personeel.

Meer communicatie zodat er geen irritaties kunnen ontstaan bij de klant.

Haverdings

Installatie warm watervoorziening annex heteluchtketel

alle afspraken nagekomen

neen

F.Hermans

Deskundig en klantvriendelijk

Goede informatie en sneller reactie op vragen

Ga zo door