Werkwijze monteurs
8.2/10
Communicatie
7.4/10

G W Wright

Goede ervaringen. Het werk is vlot uitgevoerd en ik kon goed overleggen met de uitvoerders, bijvoorbeeld m.b.t. de plaatsing van de omvormer. Eén punt van kritiek: het duurde erg lang voor de... Goede ervaringen. Het werk is vlot uitgevoerd en ik kon goed overleggen met de uitvoerders, bijvoorbeeld m.b.t. de plaatsing van de omvormer. Eén punt van kritiek: het duurde erg lang voor de rekening kwam, normaal gesproken is dat geen punt, maar omdat ik een subsidie-aanvraag heb lopen begon ik me wat zorgen te maken.

Telefonische vragen werden vlot en op prettige wijze beantwoord.

Vooral in het begin na de installatie was het mij niet altijd duidelijk welke stappen ik wel of niet moest nemen. Bijvoorbeeld dat het niet nodig is als klant om de omvormer aan te sturen via de... Vooral in het begin na de installatie was het mij niet altijd duidelijk welke stappen ik wel of niet moest nemen. Bijvoorbeeld dat het niet nodig is als klant om de omvormer aan te sturen via de eigen Wifi. Ik zou me kunnen voorstellen dat het voor klanten prettig is als ze op papier (of per mail) een stappenplan ontvangen waarin precies staat wat men zelf moet doen. (App downloaden, de installatie aanmelden enz...). Achteraf was het eenvoudig genoeg, maar op het moment zelf was het me niet duidelijk.

Udo de Jong

Prettig bedrijf om mee te werken

Komen afspraken na, plezierig in de omgang, kundig en snel

Wat onduidelijkheden over uitlezen omvormer. Bij melding correct opgelost

J.G.Jansens

Geen klachten, dus goed

klantvriendelijk

juiste mensen aan de telefoon

R douna

Prettig contact maar niet alles gaat naar wens

Prettig contact

Planning liep mis, monteur komt afspraak niet na en slordige afwerking van leiding

Hofman

Snel,

Deze vraag is te vroeg, panelen zijn gemonteerd maar ik weet nog niet of ze werken, dat ga ik nu onderzoeken door me aan te melden

Hiddema

Zeer tevreden !

Goede telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijke medewerkers, meedenkend, probleemoplossend.

Geen.

Heleen

Fijne mensen. Leveren goed werk.

Leveren goed werk. Prettig in de omgang.

Geen.

Benno

Via ver. eigenhuis zonnepanelen laten leggen door Mebatherm. De heren die de panelen op het dak hebben gelegd en hebben aangesloten zijn zeer bekwaam en hebben ondanks de regen en harde wind vakwerk... Via ver. eigenhuis zonnepanelen laten leggen door Mebatherm. De heren die de panelen op het dak hebben gelegd en hebben aangesloten zijn zeer bekwaam en hebben ondanks de regen en harde wind vakwerk geleverd. Mijn complimenten!

Monteurs zijn vakbekwaam. Werken netjes en snel en overleggen goed.

Communicatie met planning kan beter. Er is mij twee keer beloofd dat ik terug gebeld zou worden, maar dat gebeurde niet, of niet snel genoeg in elk geval zodat ik zelf maar contact op heb gezocht.... Communicatie met planning kan beter. Er is mij twee keer beloofd dat ik terug gebeld zou worden, maar dat gebeurde niet, of niet snel genoeg in elk geval zodat ik zelf maar contact op heb gezocht. Als het werk niet op een dag door omstandigheden gerealiseerd kan worden , dan hoor ik graag meteen hoe en wanneer het afgemaakt wordt van de planner. En ook een punt ter verbetering is dat de standaard email waarin staat dat op de dag van installatie een uur van te voren gebeld word, dan verwacht ik ook dat dat gebeurd. Nu zat ik maar te wachten. En als er in staat dat er 3 monteurs komen en ze komen maar met 2 maar met toezegging dat de 3e (binnen)monteur `s middags komt, dan reken ik daar op. Nu hoorde ik aan het einde van de dag van de monteurs op het dak dat deze helemaal niet meer zou komen. Op zich geen probleem, maar bel me dan!. Kortom..... uitvoering vakwerk! Communicatie kan stukken beter!

Reactie Mebatherm:

Naar aanleiding van de recensie hebben we direct contact opgenomen met de klant. We hebben alles kunnen door spreken en naar tevredenheid kunnen afronden. We willen de klant nogmaals bedanken voor... Naar aanleiding van de recensie hebben we direct contact opgenomen met de klant. We hebben alles kunnen door spreken en naar tevredenheid kunnen afronden. We willen de klant nogmaals bedanken voor de feedback. Wij werken elke dag aan de verbetering van ons proces. Geniet van uw zonnepanelen!
Team Zon-Sl!m

S.R. Pattipeiluhu

Wisselend

De monteurs (Richard, Quincy, Sten en Jeroen) die bij ons aan het werk zijn geweest zijn stuk voor stuk hardwerkende, vriendelijke en behulpzame mensen.
Ook door Daphne Mulder van ZonSl!m...
Ook door Daphne Mulder van ZonSl!m werden we geduldig en vakkundig van de nodige informatie voorzien.

Bij elke keer, dat de jongens hier aan het werk zijn geweest bleek steeds dat de communicatie over de werkzaamheden niet optimaal zijn geweest:

1 Op de eerste dag (do 26 nov) bleek, dat...

1 Op de eerste dag (do 26 nov) bleek, dat niet alle panelen aan één kant van het dak pasten, zodat er in alle haast een nieuw schouwplan moest komen. Een gevolg van schouw op afstand?
2 De wifi-kit ontbrak.
3 Het was niet bekend, dat er een sterkstroomgroep moest worden geïnstalleerd, zodat dat ook niet meegenomen was.

4 Vrijdag 27 nov zou iemand langskomen om de klus af te maken. Er is echter niemand geweest, hierover werden we niet geïnformeerd.

5 Bij het derde bezoek (maandag 30 nov) bleek dat deze monteur niet op de hoogte was van de uit te voeren werkzaamheden. Wederom ontbrak de Wifi-kit. Wel constateerde hij, dat het werk aan de meterkast nog niet helemaal af was. Uiteindelijk waren alle installatiewerkzaamheden op dinsdag 1 dec uitgevoerd.

6 Woensdag 2 dec hebben we telefonisch om hulp gevraagd over de werking van de app. Beloofd werd, dat er dezelfde middag nog een mail daarover zou volgen en daarna een telefoontje, waarschijnlijk om na te gaan of het allemaal gelukt was. Er volgde echter geen mail, noch een telefoontje.

7 Donderdag 3 dec toch maar even erover gebeld. Nog steeds geen mailtje of telefoontje. Gelukkig werden we de volgende dag na een telefoontje meteen door Marcel Herremans geholpen.

Bakker H

Netjes en doen wat er afgesproken is

Goede afspraak goed op afgesproken tijd

Geen idee

Reactie Mebatherm:

Hartelijk bedankt dat u onze inspanningen zo goed waardeert. Vandaag helaas wat minder, maar nog veel zonuren gewenst.