Werkwijze monteurs
8.2/10
Communicatie
7.4/10

J. van der Jagt

De aanloop naar het bedrijf was ok. de verkoop verliep gladjes. daarna was het een aaneenschakeling van afspraken die niet nagekomen werden. een schouwrapport van 19/3 werd later op 31/3 opnieuw... De aanloop naar het bedrijf was ok. de verkoop verliep gladjes. daarna was het een aaneenschakeling van afspraken die niet nagekomen werden. een schouwrapport van 19/3 werd later op 31/3 opnieuw toegezonden. binnen 6 weken zouden de panelen geplaatst worden. 6/4 opnieuw het schouwrapport ontvangen. op 21/6 zouden de panelen geplaatst worden. de datum werd verplaatst naar 26/7 en vervolgens verplaatst naar 24/8. er was geen opleverrapport, geen hulp bij informatie om de gegevens op mijn tfn te zetten op 15/11 aangemeld voor de btw service.

de dag van de plaatsing van de panelen is tot tevredenheid verlopen.
er is correct gewerkt, met kennis van zaken, vriendelijk.

verkoop en plaatsing beter op elkaar afstemmen. ik denk dat er erg veel verkocht werd, maar dat er geen overleg was met de afdeling die de plaatsing moest realiseren

Reactie Mebatherm:

Beste J. van der Jagt,
Beste J. van der Jagt,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet volledig tevreden bent. Op 19 maart heeft u een online aanbod geaccepteerd. Om zeker te weten dat het aanbod ook goed uitgevoerd kan worden doen we altijd een controle met ons eigen team van Zon-Sl!m. Bij positieve uitslag bevestigen we dat in het definitieve schouwrapport. Dit doen we altijd binnen 4 weken.
Daarnaast is het altijd vervelend als de streefdatum voor de installatie niet gehaald kan worden. We doen hiervoor altijd ons best, maar door verschillende oorzaken kan de datum helaas niet altijd gehaald worden. Als de datum niet gehaald kan worden dan laten we dit van te voren weten.
Naar aanleiding van uw bericht hebben we telefonisch contact gehad en alles kunnen doorspreken. Ondanks dat u wat langer heeft moeten wachten kunt u nu genieten van uw mooie en goed werkende installatie.
Team Zon-Sl!m

H. van Sloten

Goede ervaringen. Flexibel in afspraken en klantvriendelijk.

Afspraken goed nagekomen.

p.j. van der galiën

Goede contacten

vriendelijkheid

Kees Theissen

Prma ervaring. Monteurs netjes. Overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Informeren vooraf goed. Installatiecprima

Wijmenga

Top.

Alles netjes gemonteurd. Compliment voor de monteur.

Geen.

Daniel

Van opname tot installatie van onze zonnepanelen heb ik een fijn gevoel aan overgehouden. de monteurs zijn vakkundig en denken mee als het even tegen zit. en de communicatie was uitstekend.

De monteurs

wacht termijn

L. Stijnen

Technisch goed, maar communicatief niet.

Kennis en ervaring

1 aanspreekpunt en betere communicatie, mails aan onderhoudsafdeling en directie worden genegeerd. Biedt geen alternatieve thermostaat bij Brink heteluchtverwarming.

J. Greven

Heel tevreden over de plaatsing van de zonnepanelen.

Goede aanpassingen bij plaatsen zonnepanelen, waarbij rekening werd gehouden met onze wensen.

Reinier van Joolen

Van begin tot einde positief, een goed installatiebedrijf met vakkundig en vriendelijk personeel. Onze contactpersoon Daphne Mulder heeft werkelijk haar best voor ons gedaan. Complimenten!

Klantvriendelijkheid, betrokkenheid, meedenken en reactiesnelheid, ook bij de nazorg en de finale oplevering

Het schouwrapport en legplan moest bijgesteld worden tijdens de installatie, het is blijkbaar toch lastig om aan het bureau de werkelijke situatie voor 100% in te schatten. Overigens prima opgelost... Het schouwrapport en legplan moest bijgesteld worden tijdens de installatie, het is blijkbaar toch lastig om aan het bureau de werkelijke situatie voor 100% in te schatten. Overigens prima opgelost door creatieve en ervaren uitvoerder.

Niels Bruin

In juni zou ik zonnepanelen op het dak krijgen via de ZonSlim Vereniging Eigen huis constuctie. Inmiddels (september) door allerlei excuses nog steeds geen panelen op het dak. Meerdere afzeggingen,... In juni zou ik zonnepanelen op het dak krijgen via de ZonSlim Vereniging Eigen huis constuctie. Inmiddels (september) door allerlei excuses nog steeds geen panelen op het dak. Meerdere afzeggingen, en reageren en communiceren slecht. Inmiddels is zelfs de compensatieregeling van kracht (zie algemene voorwaarden). Vanaf 15 augustus heb ik recht op 1 euro per 1000Wp dat aangelegd zou worden. Voor iedereen die nog zonnepanelen moet hebben zou ik adviseren: niet bij ZonSl!m / Mebatherm

Beter communiceren, afspraken nakomen