Uitstraling ontvangen producten
8.2/10

Fronteers

Goede snelle service

Service, prijs

Onduidelijkheid logo op doos. Factuur ontvangen ná betaling is gek.

Bever tmc

Prettige 1e ervaring

de vlaspit Dienstencheques

Bij de aankoop van onze paasgeschenken werden we goed ondersteunt bij de vraag wat we zouden kopen.

snellere levering

Slotboom

Aanvraag offerte verliep goed. Behoorlijk wat aanpassingen doorgevoerd maar alles in orde verwerkt door Sylvia. Sylvia dacht met mij mee.

Helaas vond ik het contact met de grafisch...

Helaas vond ik het contact met de grafisch vormgeefster Jeannette totaal niet aansluiten bij de vriendelijke benadering van Sylvia. Reacties op vragen die ik stelde werden beantwoord met ''zoals je in de titel kan zien'' en ''ik heb nog geen ontwerp van je gekregen dus is er nog niks gereed'' komen niet erg klantvriendelijk over.
Tip, de klant is waarschijnlijk geen ontwerper dus laat de grafisch vormgeefster daar op een klantvriendelijke manier iets hulpvaardiger in zijn richting klant.

De producten zelf waren op zich in orde, wel vond ik het doosje waarin de paaseieren verzonden werden erg groot waardoor het leek alsof er erg weinig inzat (klein beetje stro en wat eitjes). Maar het is door de collega's zeker goed ontvangen.

Qua verzending is het misschien fijn als de klant nog een track en trace code ontvangt of een bevestiging wanneer de order verzonden is.

Contact afdeling verkoop per mail

Grafisch ontwerp en vervolgproces

Livit Orthopedie

VOor onze organisatie twee keer een grote hoeveelheid gepersonaliseerde stroopwafels besteld. 1e levering werd niet op tijd geleverd en hierover werd niet goed gecommuniceerd. 2e levering verliep... VOor onze organisatie twee keer een grote hoeveelheid gepersonaliseerde stroopwafels besteld. 1e levering werd niet op tijd geleverd en hierover werd niet goed gecommuniceerd. 2e levering verliep wel helemaal vlekkeloos, dus bij de ' herkansing' is het goed gemaakt!

Leuke producten, gunstige prijs.

Betere communicatie over vertraagde levering

Payingit

Redelijk goed

Bestelling is netjes op tijd geleverd

tip: Houd 1 persoon als contactpersoon verantwoordelijk voor 1 bestelling van een klant. Ik heb denk ik wel met 4 mensen contact gehad en daardoor wist ik toen ik een vraag had over de status van... tip: Houd 1 persoon als contactpersoon verantwoordelijk voor 1 bestelling van een klant. Ik heb denk ik wel met 4 mensen contact gehad en daardoor wist ik toen ik een vraag had over de status van mijn bestelling (nog een tip: stuur meer updates, want voor 1000 euro wil ik wel zeker weten dat het goed gaat) niet bij wie ik moest zijn. Ik mailde toen degene met wie ik als laatste contact had gehad, Jeanette Groenendijk, en kreeg toen te horen: helaas ga ik hier niet over. Dat vond ik niet de fijnste manier van contact.

Van Lier Catering

We bestellen regelmatig pakketten via Fortune Factory

Leuke ideeën met logo

Bij bestelling vast contactpersoon, aanstellen die gehele traject begeleidt. Nu verschillende contactpersonen die zich er mee bemoeien

Agrio Uitgeverij

Brievenbuspakket besteld voor Pasen, zou vergezeld moeten gaan met een persoonlijk bericht. bericht doorgegeven, helaas niet op de kaart gezet.

Goed contact, snel afgehandeld

Persoonlijk bericht niet doorgegeven aan de medewerkers, achterkant van de kaart is leeg gelaten

Ouderen wooncomplex De Klapwiek

Een paar koffertjes waren , waarschijnlijk door het transport , kapot dus onbruikbaar , daarnaast zaten er lang niet in alle koffertjes evenveel paaseitjes en verhoudingsgewijs te veel puur ten... Een paar koffertjes waren , waarschijnlijk door het transport , kapot dus onbruikbaar , daarnaast zaten er lang niet in alle koffertjes evenveel paaseitjes en verhoudingsgewijs te veel puur ten opzichte van andere smaken !!

Leuk idee.

MON