Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten
8.2/10

Bril Uniek Hoogeveen

Duidelijke bestelsite, ruime keuze, correcte levering

zie hierboven

Hi!
Bedankt voor de leuke review! We hopen je in de toekomst weer gelukkig te kunnen maken met een mooie bestelling.

Legro

Snelle levering, leuk seizoensgebonden product

Levering

Hi Mandy!
Wat een leuke review! We hopen je in de toekomst weer gelukkig te kunnen maken met een leuke bestelling!

gemeente Utrechtse Heuvelrug

Zeer goede ervaring gehad.

Alles snel geregeld, ook heel flexibel.

Hi Marion!
Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad. We hopen je in de toekomst weer gelukkig te mogen maken met een mooie bestelling!

Sharon / Redwave

Hele leuke producten.

Leuke gepersonaliseerde producten, makkelijk te bestellen

Makkelijker op rekening kunnen boeken.

Hi!
Bedankt voor je positieve review. We hopen je snel weer gelukkig te kunnen maken met een leuke bestelling :)

Intigris

Snelle reactie en afhandeling van onze bestelling

Snelheid

Track & Trace proactief delen met de klant

Hi Carlijn!
Bedankt voor deleuke review. We nemen je feedback voor de track & trace code zeker mee.
We hopen je in de toekomst weer gelukkig te mogen maken met een leuke bestelling!

Personeelsvereniging ABG

Het was de bedoeling 285 kokers met bloembollen te kopen voor de leden van onze personeelsvereniging. Het bleek dat de koker niet geheel gevuld kon worden met de bloembollen. Uiteindelijk werd... Het was de bedoeling 285 kokers met bloembollen te kopen voor de leden van onze personeelsvereniging. Het bleek dat de koker niet geheel gevuld kon worden met de bloembollen. Uiteindelijk werd voorgesteld een kistje te vullen met aan de ene kant een flesje wijn en aan de andere kant de bloembollen in een kleinere koker.

Toen bleek dat de kokers met bloembollen vullen geen succes zou zijn, werd meteen een alternatief bedacht.

De kwaliteit van de geleverde bloembollen is erg slecht! Sommigen waren al in de koker beschimmeld. Bij het merendeel is er alleen groen uit gekomen en geen bloem!

Hi Monique,
Bedankt voor je review!
Hi Monique,
Bedankt voor je review!
We hebben ook meteen actie ondernomen en de buisjes met bloembollen van onze website gehaald. Doordat er geen lucht bij de bloembollen kon komen, zijn ze gaan schimmelen. Dat was voor ons een leermoment. Bedankt voor de aanbeveling!
We hopen je in de toekomst weer gelukkig te mogen maken met een leuke bestelling.

Van Ierssel

We vonden de 1,5 meter geluk leuk maar de teksten in de koekjes zijn echt heel slecht en deprimerend. En soms zaten er zelfs geen teksten in.

1,5 meter luckdown hebben wij het genoemd

Betere gezelligere teksten

Gemiddeld

Snelle reactie

Meerdere keren besproken wat de levertijd van product moest zijn, kregen het alsnog meer dan een week te vroeg. Dit werd 'doorgegeven' maar werd verder niks mee gedaan.

Personeelsvereniging VHL Leeuwarden

Heb ruim 8 weken van te voren paaseitjes besteld en betaald. Toen 4 weken niets gehoord en kreeg melding dat 3 smaken paaseitjes er niet meer waren met een alternatief voorstel. Het voorstel was... Heb ruim 8 weken van te voren paaseitjes besteld en betaald. Toen 4 weken niets gehoord en kreeg melding dat 3 smaken paaseitjes er niet meer waren met een alternatief voorstel. Het voorstel was totaal niet wat we wilden dus heb een tegenvoorstel gedaan, bleek wat op de website stond niet eens meer leverbaar. Moest toen voor de 3e keer de bestelling aanpassen. Ging dik 2 weken overheen door geen reactie vanuit geluk.com. uiteindelijk weer moeten bellen om te vragen wanneer de bestelling zou komen en die kwam uiteindelijk super last minute. Bestelling bleek niet te kloppen, had smaken gekregen die ik niet had besteld. Kreeg vervolgens ook nog het advies eerder te bestellen dan enkele weken van te voren terwijl ik juist al dik 8 weken van te voren had besteld! Slechte service, slechte bereikbaarheid via de mail. Service aan de telefoon was vriendelijk en hielp wel. Erg jammer dat de schuld op de klant wordt afgeschoven. Wat niet beschikbaar is ook gewoon niet op de website zetten!

Service aan de telefoon is goed. Vriendelijke mensen.

Laat klanten niet weken wachten op reactie, reageer op je mail, reageer op een klacht in de mail, zet op de website datgene wat je ook echt kan leveren ipv dat je als klant maar mazzel moet hebben... Laat klanten niet weken wachten op reactie, reageer op je mail, reageer op een klacht in de mail, zet op de website datgene wat je ook echt kan leveren ipv dat je als klant maar mazzel moet hebben dat jouw al betaalde order ingekocht kan worden, lever dan ook de juiste producten. Wijs niet naar de klant dat er maar eerder besteld had moeten worden als 2 maanden van te voren dit al is gedaan.

Bewonerscommunicatie

Snelle service en leuk product