Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten
8.3/10

Praktijk v oor voetverzorging Marinel Collard

Snelle reactie op vragen.
Adequate hulp.

skidkinderopvang

Prima en snelle service. Aardige medewerkers zowel aan de telefoon als per mail. Alles kan in goed overleg.
Prima ervaring met FortuneFactory!

Snelheid van handelen! prima!

Kpunkt

Een prima afhandeling van de bestelling - helaas ging er in eerste instantie iets fout met het aanleveren van de drukproef en dus zou de levering later worden - dat is goed en prima opgelost!

Oplossing van een probleem

Wellicht nog net iets betere communicatie

Quoratio

Goede communicatie met de betreffende personen voor de bestelling. Goed up to date gehouden van de bestelling en snelle levering. En natuurlijk goede kwaliteit van de blikken met Klavertje 4!

Anna

Our company had very positive experience of work with Fortune Factory. We were satisfied with quality of our order and with high speed of delivery.

deltawonen

Goede ervaring

Sophia van Duivenboden

Fijne ervaring werd goed meegedacht en ingespeeld op onze specifieke wensen

Meedenken en maatwerk product

Stichting DOK

Alles uiteindelijk goed afgehandeld. Adres bedrijf van ons werd in eerste instantie in offerte aanvraag niet opgevraagd. Daarna heeft FortuneFactory een verkeerd adres aan ons bedrijf gekoppeld....

Heel erg vriendelijk personeel.

Op de offerteaanvraag ook het adres van het bedrijf op vragen en niet zelf zoeken. Ook niet het logo zelf zoeken.

ETNA coffee technologies

Producten leuk, voedsel erbij slecht, over de datum

snelheid van handelen

de voedselkwaliteit was volgens de warenwet basis voor een klacht

Reactie FortuneFactory:

Hartelijk dank voor jullie reactie. Voor het eerst in onze taartjeshistorie waren de taartjes niet van voldoende kwaliteit. Nadat wij dit van jullie hebben begrepen hebben wij direct actie ondernomen en een nieuw product toegestuurd. Ook hebben wij de kwaliteitseisen richting onze bakker nog helderder gemaakt. Op een positieve manier, want ook taartjes bakken blijft mensenwerk. Wij denken het goed te hebben opgelost en helpen jullie in de toekomst graag weer!

leasweb

Ordered a set of cookies for an event

email and overall general communication could be improved. you also have huge signatures that sometimes makes emailing hard -it bounces.